Ja sorry hoor, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort typjes, goh wat doe je voor werk? ja ik ben camsletje..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jammer dat er toch weer altijd dit soort opmerkingen gemaakt moeten worden
Nee, jij gaat liever naar de hoeren zeker waar je voor 50 euro een of andere ziekte op kan lopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort typjes, goh wat doe je voor werk? ja ik ben camsletje..
Mee eens.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, jij gaat liever naar de hoeren zeker waar je voor 50 euro een of andere ziekte op kan lopen![]()
Ik snap niet dat er zo neerbuigend over gedaan moet worden. Waarom nou weer het woord 'camsletje' gebruiken? Het zijn ook maar gewoon mensen die, net als ieder ander, op hun eigen manier geld willen verdienen. Ik loop toch ook niet te zeiken over jouw baan (wat dan dan ook mag zijn..)
Respect voor je medemens!
Ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:35 schreef tslh het volgende:
[..]
Mee eens.....![]()
(en wij amuseren ons best in dit topic)
Er zijn er zat die dat willen doen, zolang je ze maar prive neemtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:43 schreef postmortum het volgende:
zeg jij moeten hoger gaan dat ze der muis in der pussy stopt![]()
Meestal zit ik op een stoel en de modellen op een bedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef postmortum het volgende:
waar zitten jullie?
er zijn zat die alles willen doen zolang je ze maar pvt neemtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dat willen doen, zolang je ze maar prive neemt
Ook dat niet, en respect heb ik er wel voor, vind het vooral zielig, het zijn altijd kansarme Poolse/Russische enz. meisjes die niet even bij Shell kunnen soliciteren en dan maar zo in het "vrije westen" moeten leven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, jij gaat liever naar de hoeren zeker waar je voor 50 euro een of andere ziekte op kan lopen![]()
Respect voor je medemens!
Idd.. vernederen is zo laag bij de gronds.. Het is inderdaad leuker om ze zo gek te krijgen dat ze een keyboard, muis, kussen of weet ik veel wat op een bepaalde plaats te laten leggen, doen, krijgenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef tslh het volgende:
Persoonlijk vind ik het leuker om de dames in de maling te nemen met de muis, keyboardgrappen, etc. dan te vernederen zoals hierboven, eerlijk gezegd..... Maar hey: wie ben ik?
Ze pesten met tobo's en muizen is wel leuk, maar als ik dat gezicht zie krijg ik bijna medelijdenquote:
Hmmm. Een beetje een dubbelstandaard hanteren.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:32 schreef glasbak het volgende:
Idd.. vernederen is zo laag bij de gronds..
Ik deel die mening.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef tslh het volgende:
Persoonlijk vind ik het leuker om de dames in de maling te nemen met de muis, keyboardgrappen, etc. dan te vernederen zoals hierboven, eerlijk gezegd..... Maar hey: wie ben ik?
Hoezo? Ik verneder ze toch niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hmmm. Een beetje een dubbelstandaard hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |