Deze accountquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knurft, ik moest toch eerst dit account terugkrijgen!
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Gezondaar het volgende:verkeerd topicnummer
![]()
Kan iemand er 1007 van maken?![]()
Als je een beurt wilt, moet je in Groningen blijven dit weekendquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Airelle het volgende:
Whihihi, was ik niet aan de beurt?
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vierquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet op de XFA meet![]()
Kutsmoesquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vier.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als je een beurt wilt, moet je in Groningen blijven dit weekend![]()
[/Dada-een-plezier-doe modus]
Zaterdag én zondagquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vier.
Ik maak hier reclame mee jaquote:
Ja.quote:En had je hem echt geshred?!![]()
![]()
Jaja, ik weet best welke ruimte je mij wilt gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
![]()
hihi, ik geef je geheel de ruimte om je grapje met dada te doen hoor
Oeh, je pikte mijn dubbelzinnigheid op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jaja, ik weet best welke ruimte je mij wilt geven![]()
Ik weet wel waar jij dubbel zin in hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh, je pikte mijn dubbelzinnigheid op!
Ik heb best trek in een sandwich inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij dubbel zin in hebt![]()
![]()
Goeiemorgen. Vroegiecheck ofzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |