Uhuuquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef DemonRage het volgende:
Br33z@h ToPiC #78: Allah vindt ze kuthoeren
Is maar een ideetje.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef KansloosForEver het volgende:
Wouser, ik begrijp je wel. Die vorige TT was natuurlijk zo verschrikkelijk goed
Br33z@h ToPiC #78: Wie de breezah niet eert is de fotos niet weertquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef DemonRage het volgende:
Br33z@h ToPiC #78: Allah vindt ze kuthoeren
Is maar een ideetje.
Toon gezetquote:
nice iddquote:
nee man vieze gothicogenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:50 schreef blessed19 het volgende:
[afbeelding]
die ogen van dat linker meisje zijn echt mooi!
Vind je dat mooiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:45 schreef da_micha_man het volgende:
[afbeelding]
Oh jee, dat vind ik echt een mooi meisje
oh ja, ik heb haar msn gevonden![]()
hubba hubbaquote:
Noob.quote:
Tering. Is dit echt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die draagt elke dag flink wat mee.
Jessica love you so much wil je nooit meer kwijt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef Arjann87 het volgende:
[afbeelding]
jessica lysm wjnmk (Wat staat hier Fok!-ers?)
De heeft een wasknijper op zn neus gezet denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)20134_62d06f8c47.jpg
Wtf happend met die neus van die rechter?![]()
Haha, nu je het zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die had ff gespangt met een chicka waar hij niet bij in de buurt mocht komen, en toen werd hij gebokst op z'n neus door een mattie van die chicka.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
das dezelfde als de foto's daarna hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 02:21 schreef TommyGun het volgende:
Zów RobbieT, die chick op de eerste foto's is niet verkeerd mén
Zij zit ook op fokquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:49 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Wel aparte ogen... lijkt wel of ze lichtgeven.
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:38 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Hoeveel posters hier zijn er al in elkaar gebeukt door breezahs die dit topic ook bezoeken ?![]()
Dat buikje !quote:Op zondag 4 februari 2007 02:21 schreef TommyGun het volgende:
Zów RobbieT, die chick op de eerste foto's is niet verkeerd mén
De tering wat een tieten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die draagt elke dag flink wat mee.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
een zipje met foto's uit de voorgaande topics: hier![]()
Is dat een M of een V?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Tha-CheF het volgende:
[afbeelding]deze heeft me toch een grafkop
![]()
Dit is toch geen breezer... veuls te oud is die!quote:
Vraag me niet waarom, maar ze heeft iets van een gremlin..!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef Quara het volgende:
[..]
Dit is toch geen breezer... veuls te oud is die!
Waarom?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ze heeft iets van een gremlin..!
Laat ik hier op hebben gerekend!quote:
Ligt het aan mij maar ik vind dat niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:56 schreef Pumatje het volgende:
[afbeelding]
ooo myy good
Smurven tietjes
Wat heb je aan grote borsten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ligt het aan mij maar ik vind dat niet zo erg hoor
Weinig tot niksquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Hijacking het volgende:
Sommige van die breezers.....
Lees dit es
http://www.cu2.nl/Columbine
omg kan met goed voorstellen dat die de trein al uitgezocht heeft...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Hijacking het volgende:
Lees dit es
oja dit is ook wel triest![]()
[afbeelding]
word dan ongeloving, word je een vrij manquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef Ludger het volgende:
Jezus houdt van jullie, al mogen jullie van de Christenunie straks geen alcohol meer nuttigen
![]()
Van haar is toch een hele collectie op het internet te vinden?quote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaar? dat meisje komt me wel erg bekend voorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef Shades het volgende:
[..]
Van haar is toch een hele collectie op het internet te vinden?![]()
was het wel eens tegengekomen maar kan het nu niet meer vinden..![]()
Ik las testhooter en maar blijven zoeken. He waar danquote:
Die had ik ook al eerder gepost en ik vind dr echt wel cutequote:
Ernstig gestoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Hijacking het volgende:
Lees dit es
waar is zij danquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef Shades het volgende:
[..]
Weet je haar naam toevallig. Ze lijkt namelijk verdomd veel op een goeie vriendin van mij (waar ik heel lang een oogje op gehad heb). Kwa figuur, haren, gezicht alles..... Ben wel benieuwd naar andere foto's, om te zien of zij het echt is..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef Shades het volgende:
[..]
je wilt je gewoon kunnen rukken op een fotosessie van haar, met die lekkere minitietjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:29 schreef Raikkonen_WC het volgende:
[..]
Weet je haar naam toevallig. Ze lijkt namelijk verdomd veel op een goeie vriendin van mij (waar ik heel lang een oogje op gehad heb). Kwa figuur, haren, gezicht alles..... Ben wel benieuwd naar andere foto's, om te zien of zij het echt is..
Dat ben je zeker als je zulke stomme tvp's/kicks plaatstquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:02 schreef meh het volgende:
ik ben breezer
Dat heb je goed gezien... ben je al zover mentaal ontwikkeld dat je zulke dingen kan herkennen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef meh het volgende:
en jij reageert erop
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:00 schreef dRobje het volgende:
3 zweedse meiskes uit mn msnlijst.. 1e hebk ff gemaakt toen ze cam aan had
i liiiiiiiiikequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef Shades het volgende:
[..]
Ooooeeeeeh lliiszle ziet er wel smakelijk uit op die foto's.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ooooeeeeeh lliiszle ziet er wel smakelijk uit op die foto's.![]()
man... die tieten...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef Shades het volgende:
[..]
niet ieder meisje heeft cup Dquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
man... die tieten...
die kan toch echt geeeeen 18 zijn?
Zozo er zijn dus wel degelijk leuke meisjes op fok.quote:
It's tha place 2 bequote:
ben onderwegquote:
Nepkleding van Esprit?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
alsof iets als Esprit ooit zo'n hoerenpakkie zal ontwerpen![]()
alleen met carnavalquote:
ik vind dr best een lief koppie hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
alsof iets als Esprit ooit zo'n hoerenpakkie zal ontwerpen![]()
daar heb je wel een beetje gelijk in..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik vind dr best een lief koppie hebben![]()
een beetje..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:49 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
daar heb je wel een beetje gelijk in..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
It's niiiiiice!!! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ooooeeeeeh lliiszle ziet er wel smakelijk uit op die foto's.![]()
Idd waarom post je zo`n foto als laatste echt een beetje jammer!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef M3CABRIO het volgende:
Die laatste foto is weer mooi potentievelagend ja
Ze zou de zus van Zanger Bob kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef M3CABRIO het volgende:
Die laatste foto is weer mooi potentievelagend ja
eehm links of rechts???quote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik ben weer ontroostbaar![]()
Nadat ik vannacht mijn favoriete breezah van 2 weken terug weer tegenkwam:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maakt dat veel uit?quote:
idem, kan de moderator ervoor zorgen dat dat plaatje netjes wordt weggewerkt?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:51 schreef manny het volgende:
auw. me ogen gek
Onder welke steen zijn die vandaan gekropenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef Hijacking het volgende:
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07060/karbonkels.jpg]afbeelding][/url]
nu ik het echte plaatje gezien heb, opteer ik toch weer voor die irritante deeplink melding.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef M3CABRIO het volgende:
Dat anti deeplink plaatje is superieur, overigens kan de poster zijn eigen posting ook gewoon aanpassen.
Die full size pics bij xs.to hosten gaat ook maar ff goed, zodra een plaat te veel traffic krijgt nuken ze die ook ....
Tinypic kan nog het meeste aan.
Op de achtergrond zijn ze goed bezig.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef Hijacking het volgende:
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07060/karbonkels.jpg]afbeelding][/url]
LOL! Nu ook real size Barbies van Mattel.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
The Olsen twins! Stelletje geile Br33z@hs!!!![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:20 schreef manny het volgende:
[..]
nu ik het echte plaatje gezien heb, opteer ik toch weer voor die irritante deeplink melding.
dat weg werken heb ik zelf gedaanquote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Onder welke steen zijn die vandaan gekropen![]()
En moderator bedankt voor `t snelle wegwerken van `t irritante plaatje
Het irriteert me niet, maar ze zijn gewoon lelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 17:52 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dat weg werken heb ik zelf gedaan![]()
ik wist niet dat je daarvan niet kon hotlinken
en verder zoek een leven als zulke dingen je al zo erg kunnen irriteren![]()
Welke vd 2 vind jij `t lekkerst dan? Als ik zo kijk is die met dat grijze truitje aan `t leukst.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef M3CABRIO het volgende:
Hier nog 2 pics om mij slapeloze nachten te bezorgen...
[afbeelding]
[afbeelding]
gasvormige silliconen?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:32 schreef Houniet het volgende:
wat hangt daar in die lucht man
Ben jij hier ook alquote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef BonJovi het volgende:
zeker ik ga misschien dit jaar , anders volgend jaar. Met me neefje want een vriend van hem gaat daar studeren. Dus alleen ticket betalen
Ziet er prima uit BonJovi.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
beetje respect he ik post hier tenminste nog plaatjes
Post er nog eens een paar dan.. deze was wel goed van jequote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
beetje respect he ik post hier tenminste nog plaatjes
Vooral die lippen zeker.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:04 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Post er nog eens een paar dan.. deze was wel goed van je
[afbeelding]
Best wel lekker![]()
Ja die lippen zijn zeker ok maar ook hoe ze kijkt, donker lang haarquote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vooral die lippen zeker.
Check die Angelina Jolie lippen.![]()
ja is goed ik zal zo meer posten!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:04 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Post er nog eens een paar dan.. deze was wel goed van je
[afbeelding]
Best wel lekker![]()
En die mooie gebruinde huid ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:08 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Ja die lippen zijn zeker ok maar ook hoe ze kijkt, donker lang haar![]()
De volgende keer ga ik met je mee oke, goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:15 schreef BonJovi het volgende:
zeker! maar sander damn toen ik in zweden was he je weet niet wat je ziet gewoon
Dankje, dan gaan we flink op meiden jacht haha.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:17 schreef BonJovi het volgende:
ja is goedik ga volgend jaar met me neefje een goede vriend gaat daar studeren. Dus dan gaan we ff op stap whaha jjij mag mee
![]()
Waar ik woon, euh in Nederland.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:21 schreef BonJovi het volgende:
whahah ja tochwaar woon je eigenlijk
Waar woon jij eigenlijk ?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:26 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik Utrecht.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
brabant maar binnenkort weer Rotterdam
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:30 schreef BonJovi het volgende:
whaha ja ik kwam er wel eens mooie stad
En wat vind je van me.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:31 schreef BonJovi het volgende:
gewoon man dan kon ik weten of je lonsdale gast was uit muppel of chille gast
Nou om precies te zijn: dinsdag 16 december 2003.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:36 schreef BonJovi het volgende:
whaha ja man!hoelang ben je hier al lid
Ja, toch al een aantal jaartjes heb ik er hier opzitten.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:39 schreef BonJovi het volgende:
damn dat is al een tijdje!
Ik wél langer hoor.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:43 schreef BonJovi het volgende:
whaha ja maak niet uit joh heb ik vaker meegemaakt
Maar ik ga naar bed nu.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:45 schreef BonJovi het volgende:
wahaha ja! dat is waar
Afscheidskado.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:50 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
alleen een tvp met foto's is toegestaanquote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef melluk het volgende:
tvp??
hmm kan ik nu ff niet zoeken aangezien ik op me werk ben dus gaat ik straks wel ff eentje zoekenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:09 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
alleen een tvp met foto's is toegestaan
Haar knuffelbeertjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef Buitendam het volgende:
http://2www.snyggast.se/ul/0/5990430.jpg
![]()
"Beren die met een stok worden geslagen, als zij niet met een breezah op de foto willen." Uitstekende zin voor een IFAW reclame.quote:
je doet nu zelf lekker meequote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een slowchat hier. Kunnen jullie dit niet door de telefoon doen op op msn ofzo ?
god ik kan ze allemaal wel palenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:25 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is wat anders dan een "big beaver"quote:
deze jongedame heb ik in mn msnlijst en ze houd nogal van de camquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef dRobje het volgende:
[..]
deze jongedame heb ik in mn msnlijst en ze houd nogal van de cam
maar goed, ze heeft me laatst een filmpje van haar laten zien op youtube.. zal 'm ff zoeken, ALS ik m nog kan vinden
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=02pyPceyoGQ
Geef mij die msn eens, via pm ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef dRobje het volgende:
[..]
maar goed, ze heeft me laatst een filmpje van haar laten zien op youtube.. zal 'm ff zoeken, ALS ik m nog kan vinden
edit:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:13 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
via een zweedse vriend enjoy!
Dat filmpje is niet veel soeps, en ze houdt wel erg van knol hobbelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef dRobje het volgende:
[..]
edit:
PM?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef dRobje het volgende:
[..]
edit:
Idd, strooi die msn is rond via pmquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef dRobje het volgende:
[..]
edit:
haha kan nog weleens kloppen trouwens.. heb 7 zweedse mokkeltjes jongedames in mn msnlijst en hebben allemaal flinke tieten boezems EN houden van fotosoepenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef ganzenherder het volgende:
Ik lees me hier toch een zeeeer tegenstrijdig bericht op de frontpage
Britse vrouwen hebben de grootste borsten
Kunnen ze nou zo goed soepen in Zweden of kiezen jullie ze nou zo goed uit?![]()
*fap fapquote:
Dat noem je een push-up bhquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:37 schreef Ewaldus het volgende:
Wat zitten die tieten van die wijven hoogmisvormde lichamen
zeker wel.. echt lomp volk.. zo'n beetje de sociale onderlaag van de nederlandse samenlevingquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:09 schreef Hijacking het volgende:
haha die kansloze lui die die wijfen uit zweden toevoegen![]()
het is dat je het zelf toegeeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:22 schreef dRobje het volgende:
[..]
zeker wel.. echt lomp volk.. zo'n beetje de sociale onderlaag van de nederlandse samenleving
zo zeker wel dan komen ze naar nederland met hun lekkere hoofd, en dan smeken voor seks. Moet je echt niet hebben nee dat lekkere zweedse zou komen die seks wilquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:09 schreef Hijacking het volgende:
haha die kansloze lui die die wijfen uit zweden toevoegen![]()
ja want ik vind het vreselijk dat ze vaak de cam aandoen en erg geile foto's sturen.. dat haat ik echt! poeh..quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het is dat je het zelf toegeeft![]()
das pas enggg.. dan is het toch beter dat al die lelijke oostblok dingen vrouwen hier komen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
zo zeker wel dan komen ze naar nederland met hun lekkere hoofd, en dan smeken voor seks. Moet je echt niet hebben nee dat lekkere zweedse zou komen die seks wil![]()
Oooh Zweedse Sletten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
zo zeker wel dan komen ze naar nederland met hun lekkere hoofd, en dan smeken voor seks. Moet je echt niet hebben nee dat lekkere zweedse zou komen die seks wil![]()
whaha ja i totally agreequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef dRobje het volgende:
[..]
ja want ik vind het vreselijk dat ze vaak de cam aandoen en erg geile foto's sturen.. dat haat ik echt! poeh..
[..]
das pas enggg.. dan is het toch beter dat al die lelijke oostblok dingen vrouwen hier komen!
Het gaat prima gast.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:52 schreef BonJovi het volgende:
sander! hoe gaat die mijn gozah
Heb je niet meer dan yoyo te roepen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:57 schreef BonJovi het volgende:
zeker! kijk in onzin nu ok special for you
Wil je dat dan ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:47 schreef BonJovi het volgende:
kweetniet man ff checken wie me valentijn word, jij dan?
Is lina tallberger een pseudoniem?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef dRobje het volgende:
btw die msn: neh xD.. zie die zelf maar te regelen.. trouwens staat nog veel meer moois op die site dus zoek maar uit zou ik zeggen
.. tip: naar search en dan zoeken op @hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |