Dont sell yourself shortquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:39 schreef Missy_1974 het volgende:
echt als jij er OOIT inkomt regel ik een gratis hoer voor je
Ah tof, als ik het huis dan níet in kom, regel ik ze zelf welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:39 schreef Missy_1974 het volgende:
Als je daar een leuk bedrag op wilt verwedden (en dan heb ik het niet over tientjes) dan zorg ik wel dat ik er hoe dan ook inkomquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:40 schreef Missy_1974 het volgende:
ik schat de kans dat je er in gaat 0%
Het is nog even afwachten of DGK redactie er hetzelfde over denktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:43 schreef snoozy21 het volgende:
ik zou echt wel wat vers bloed daar willen zien, maar dan wel iemand die echte aktie maakt in het huis.
't Is geen groot toneelstuk hoor. Dat komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:46 schreef snoozy21 het volgende:
maar wat zou jij toe kunnen voegen dan in het huis, ik bedoel wat voor scenes heb je in gedachten?
Prachtig tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef kooy-hie het volgende:
Sjeezz... wat een ego-gedoe van die kastadude weer...
Jongen, praat toch eens normaal ipv hier steeds jezelf proberen te ophemelen
Ingredienten:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:46 schreef snoozy21 het volgende:
maar wat zou jij toe kunnen voegen dan in het huis, ik bedoel wat voor scenes heb je in gedachten?
Idd, verder lijkt z'n hele verhaal dat de DGK-medewerkers z'n telefoonnummer etc. onthouden gewoon bull.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:54 schreef snoozy21 het volgende:
ik weet dat het geen toneelstuk is, maar je moet toch wel enigzins iets voorstellen om door de casting heen te komen. een simpel iemand zullen ze niet zomaar plaatsen, het gaat bij DGK ook om de tv beelden.
Kasta is inteligentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:54 schreef snoozy21 het volgende:
ik weet dat het geen toneelstuk is, maar je moet toch wel enigzins iets voorstellen om door de casting heen te komen. een simpel iemand zullen ze niet zomaar plaatsen, het gaat bij DGK ook om de tv beelden.
ok ik mail het doorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ingredienten:
- Kasta
- Achterbakse andere inwoners
- Camera's
- Drank
- Mijn karakter
- Verveling
Wordt iedere dag wel een ander spectaculair gerecht.
Nah, dingen die in ieder geval gaan gebeuren:
- Minimaal 1 inwoner die het huis uitgejonast wordt nadat hij me aanvalt
- Minimaal 1 vrouwelijke inwoner die hysterisch gaat janken
- Naakte mensen.
Speculeren is altijd leuk, maar of je ook daadwerkelijk doet, jou kennende lijkt me nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:55 schreef kastanova het volgende:
- stoere praat over zichzelf -
Da's het leuke, ik práát normaal over me, meestal houd ik mezelf juist nog inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef kooy-hie het volgende:
Sjeezz... wat een ego-gedoe van die kastadude weer...
Jongen, praat toch eens normaal ipv hier steeds jezelf proberen te ophemelen
Ah, laat me raden: meestal begin je erover dat je die Nena toevallig nog anaal ontmaagd had, waarna ze je vereerde enzo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:57 schreef kastanova het volgende:
Da's het leuke, ik práát normaal over me, meestal houd ik mezelf juist nog in.
Heb je me in die 7 jaar Fok ooit op een leugen weten te betrappen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:56 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Idd, verder lijkt z'n hele verhaal dat de DGK-medewerkers z'n telefoonnummer etc. onthouden gewoon bull.
Dat soort dingen doet-ie wel vaker om zichzelf op het forum te 'verkopen'
Met een peuk en een kop koffie een stukkie tekst typen of 3 uur rijden voor een gesprekje van een half uur...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:57 schreef kooy-hie het volgende:
Je doet nog altijd meer moeite om typische posts zorgvuldig te opbouwen, dan moeite doen om legaal in DGK binnen te komen
Ach, ik ken jou niet eens, maar ik weet inmiddels wel dat je zoveel dingen bewust aandikt om allerlei dingen te kunnen manipuleren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je me in die 7 jaar Fok ooit op een leugen weten te betrappen?
Verbaast me niks trouwens, als je alles zorgvuldig weet te indekkenquote:Geeft niks knul, er zijn zo'n 30 fokkers die me ook in real life kennen en ook zij hebben nooit iets (kunnen) ontkracht(en).
Wie is Nena?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:58 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Ah, laat me raden: meestal begin je erover dat je die Nena toevallig nog anaal ontmaagd had, waarna ze je vereerde enzo?
Dude, dat was een imitatie. Zelfs jíj bent in staat om dat te kunnen begrijpen, lijkt mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:02 schreef kastanova het volgende:
Wie is Nena?.
En waarom tracht ze zichzelf op te hemelen door dat soort nonsens te verspreiden?.
Je geeft zelf aan me niet te kennen, maar toch weet je 100% zeker dat ik allerlei dingen aandik...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:02 schreef kooy-hie het volgende:
Ach, ik ken jou niet eens, maar ik weet inmiddels wel dat je zoveel dingen bewust aandikt om allerlei dingen te kunnen manipuleren.
Te indekkenquote:Verbaast me niks trouwens, als je alles zorgvuldig weet te indekken
Je wilt dus een voorbeeld uit een van je vele manipulaties.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan me niet te kennen, maar toch weet je 100% zeker dat ik allerlei dingen aandik...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef kastanova het volgende:
Tsssssk, alsof ik ergens moeite voor ga doen.
Hoppa, de eerste overdreven bewering is al binnen, na m'n bewering dat je veel dingen bewust aandikte om te kunnen manipulerenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:01 schreef kastanova het volgende:
Met een peuk en een kop koffie een stukkie tekst typen of 3 uur rijden voor een gesprekje van een half uur...
Wat kost minder moeite denk je?
Behoorlijk beroerde imitatie dan hé?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef kooy-hie het volgende:
Dude, dat was een imitatie. Zelfs jíj bent in staat om dat te kunnen begrijpen, lijkt me
Euuh, leuke quotes, maar waar zie je me iets overdrijven danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef kooy-hie het volgende:
Hoppa, de eerste overdreven bewering is al binnen, na m'n bewering dat je veel dingen bewust aandikte om te kunnen manipuleren
Sorry hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:11 schreef koemleit het volgende:
ik vind deze rel tegenvallen en dat terwijl het volgens paul heul boeind is
ja jij met kasta ga nou verderquote:
Tot nu toe werd er niks gecensureerd hoor, dan moet je echt wat beter je best gaan doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:18 schreef kooy-hie het volgende:
Pfff, noem je dat nou een rel?.
Ik noem het eerder de belagers van m'n vege lijf afhouden, die uit alle macht m'n constateringen proberen te censureren....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:18 schreef kooy-hie het volgende:
belagers
dat kan 'ie dan zelf ook welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:39 schreef Missy_1974 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |