abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:32:17 #101
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45932786
Raar topic, het zijn 2 mannen volgens de gegevens?

En het doet me aan mijzelf denken, ik ben op die manier op Fok! gekomen. Ex vriendin poste ook allemaal shit en toen heb ik me maar geregd om ertegenin te gaan How low did I go whehehe.

Ontopic:
Abortus lijkt me enige optie zowat, al ben ik er zwaar tegen. Op deze manier ga je het niet redden, simpel. Stop met OF school OF het kindje OF je partner.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:38:48 #102
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45932987
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef thaduck het volgende:
Raar topic, het zijn 2 mannen volgens de gegevens?

En het doet me aan mijzelf denken, ik ben op die manier op Fok! gekomen. Ex vriendin poste ook allemaal shit en toen heb ik me maar geregd om ertegenin te gaan How low did I go whehehe.

Ontopic:
Abortus lijkt me enige optie zowat, al ben ik er zwaar tegen. Op deze manier ga je het niet redden, simpel. Stop met OF school OF het kindje OF je partner.
Zo zwart wit is het niet
Zoals het eruit ziet kennen ze het woord communiceren niet eens. Als ze nou eens beginnen met dat Ipv al die of dit of dat maar in de rondte te goooien
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:42:38 #103
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45933083
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Zo zwart wit is het niet
Zoals het eruit ziet kennen ze het woord communiceren niet eens. Als ze nou eens beginnen met dat Ipv al die of dit of dat maar in de rondte te goooien
Eens, communiceren en afspraken maken. Maar dat heeft alleen zin als je alle 3 de dingen wilt houden. Is dat het geval dan ga je eerst met je partner afspraken maken. Dan ga je kijken of je school wel haalbaar is nog (je kan niet je kind meenemen) of dat het zowiezo zinloos is. Het kindje zou ik niet eens ter discussie stellen, dat komt in mijn ogen: klaar.

Als ze eerst is begonnen met afspraken maken over het huishouden, administratie, schoolgaan, etc. dan kan het best nog eens op zijn pootjes terecht komen.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_45936169
Op de site www.babybrabbel.org kan je precies invullen de eerste dag laatste menstruatie en dan hoeveel dagen cycus dan zie je gelijk hoe ver je bent in je zwangerschap. En hoe groot zo een kindje al is.

Maar goed, zet eerst een voor je zelf op een rij wat je wilt in het leven. Dat je later misschien een kind wil en het zich nu aandient is nog geen slechte zaak hoor. Je zal je leven alleen iets aan moeten passen. En gezien het feit dat je HBO studeert ga ik er van uit dat aardig wat in je mars hebt, dus je komt er vast wel uit. En met je vriend (of inmiddels ex) gewoon eens goed praten. Weet je dat je problemen en frustraties ook een keer daadwerkelijk op een volwassen manier uit spreken echt de helft van de problemen scheelt.
pi_45939377
TS gaat toch niet meer reageren. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_45942865
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:37 schreef MUUS het volgende:
TS gaat toch niet meer reageren. .
Klopt. Laten we hopen dat ze het fatsoen heeft kunnen opbrengen om met d'r vriendje om de tafel te gaan zitten.

Topic kan dus dicht. TS, mocht je een update willen geven, meld het even in R&P Feedback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')