Zo zwart wit is het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef thaduck het volgende:
Raar topic, het zijn 2 mannen volgens de gegevens?
En het doet me aan mijzelf denken, ik ben op die manier op Fok! gekomen. Ex vriendin poste ook allemaal shit en toen heb ik me maar geregd om ertegenin te gaanHow low did I go whehehe.
Ontopic:
Abortus lijkt me enige optie zowat, al ben ik er zwaar tegen. Op deze manier ga je het niet redden, simpel. Stop met OF school OF het kindje OF je partner.
Eens, communiceren en afspraken maken. Maar dat heeft alleen zin als je alle 3 de dingen wilt houden. Is dat het geval dan ga je eerst met je partner afspraken maken. Dan ga je kijken of je school wel haalbaar is nog (je kan niet je kind meenemen) of dat het zowiezo zinloos is. Het kindje zou ik niet eens ter discussie stellen, dat komt in mijn ogen: klaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet![]()
Zoals het eruit ziet kennen ze het woord communiceren niet eens. Als ze nou eens beginnen met datIpv al die of dit of dat maar in de rondte te goooien
Klopt. Laten we hopen dat ze het fatsoen heeft kunnen opbrengen om met d'r vriendje om de tafel te gaan zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |