Hmm, bij verschillende linkjes staan/stonden verschillende dingen. Ach, zie het wel over 2 weken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij bad blood zag ik bij de Nederlandse wiki niks staan maar kijk eens wat er staat bij de laatste aflevering Chicago![]()
echt al 5x gezegd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom pas over 2 weken?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende aflevering moeten ze dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafzooi dat het volgende week geen PB tijd is, maar gelukkig begint Lost weer deze week, dan heb ik nog IETS om te kijken(Buiten 24 en Heroes dan)
* Brad Bellick, I'm with the bureau *![]()
Alex Mahpwn is denk ik diep in zijn hart toch nog wel een Good Guy. Misschien helpt hij uiteindelijk zelfs nog wel de 2 broertjes. Wie wil wedden?
En nu slapen!Ik wil een plaatje posten!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef RandomReader het volgende:
En:En T-Bag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef RandomReader het volgende:
Zucht, dat gezeur van die mensen die "iets op wikipedia over seizoen 3" hebben gelezen... Damn als je een beetje series kijkt dan weet je toch wel of er een volgend seizoen komt?? Je merkt aan alles dat PB aan het eind loopt, en welke creatieve geest hier kan een verhaal verzinnen dat uberhaupt nog IEMAND kan boeien hier? Niemand denk ik
Maar ik vond het een superaflevering! Je merkt zoals ik al eerder zei dat er echt wel een eind aan komt. Ik bedoel:
* Haywire dood
* Abruzzi dood
* Tweenert dood
En:ik geloof er geen fuck van dat er geen 3e seizoen komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafzooi dat het volgende week geen PB tijd is, maar gelukkig begint Lost weer deze week, dan heb ik nog IETS om te kijken(Buiten 24 en Heroes dan)
* Brad Bellick, I'm with the bureau *![]()
Alex Mahpwn is denk ik diep in zijn hart toch nog wel een Good Guy. Misschien helpt hij uiteindelijk zelfs nog wel de 2 broertjes. Wie wil wedden?
En nu slapen!
Dat 3e seizoen komt er gewoon. Iets wat altijd nog meer geld oplevert dan maakt komt er in de TV wereld.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Joh, dat meen je nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:37 schreef magnifor het volgende:
Volgende week geen Prison Break maar een daarna dubbele aflevering. Laat ep17 en ep18 maar komen. )
Dabruzzi ? who ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dabruzzi gaf opdracht om de vader van die zoon te vermoorden en toen vermoordden ze per ongeluk ook de zoon, dit deden ze zodat T-bag toch konden vermoorden want die man was de back-up van T-bag?
Sorry Hon' beetje late reactie... werk gaat voor het meisje.. . ja aan je naam te zien wel..hihi..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, thanks babe![]()
Betekent dit dat wij getrouwd zijn?
Gave promo's![]()
Mierenneuker, triest maarja, hier dan het verhaalquote:
Nee, leer het internet maar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Augustina het volgende:
Wil iemand me een PM sturen over waar en hoe ik de eps. kan downl?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |