jeeeeeeeej, goede morgen trouwensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:05 schreef Teije het volgende:
Goede morgen iedereen, het is alweer bijna weekend)))))))))))))))))
Mijn god, moet je in klokken op je stage?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:21 schreef Teije het volgende:
Mijn baas is vandaag om 3 uur weg, ik denk dat ik ook maar wat vroeger weg ga en "vergeet" uit te klokken
dat is wel erg 1980quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:23 schreef Katana het volgende:
[..]
Mijn god, moet je in klokken op je stage?
Yep, digitaal wel te verstaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:23 schreef Katana het volgende:
[..]
Mijn god, moet je in klokken op je stage?
Gewoon met een pasje door een scanner. En niet iedereen zit achter een PC dus dat zou niet voor iedereen werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:27 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? Kunnen ze niet gewoon je inlog tijd van je pc checken ofzo
okay dan, waar werkte je ook al weer dat zo'n systeem nodig isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Gewoon met een pasje door een scanner. En niet iedereen zit achter een PC dus dat zou niet voor iedereen werken.
pasjes zijn dus meer voor beveiliging dan voor uren registratie. Dan worden de uren die jij, een stagiair maakt waarschijnlijk toch niet gecontroleerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Teije het volgende:
Bedrijf waar ze software ontwikkelen voor o.a de overheid en waar je dus niet zomaar even naar binnen mag komen lopen
Helaas wel, maar me baas is erg flexibel dus in principe maakt het niet zoveel uit als ik zo af en toe wat eerder uitklok.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:47 schreef HansU het volgende:
[..]
pasjes zijn dus meer voor beveiliging dan voor uren registratie. Dan worden de uren die jij, een stagiair maakt waarschijnlijk toch niet gecontroleerd.
ik werk precies de tijden die waren afgesproken, maar het zou ook geen donder uitmaken als ik wat later kom of eerder weg ga. Niemand interesseert of controleert het.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Teije het volgende:
[..]
Helaas wel, maar me baas is erg flexibel dus in principe maakt het niet zoveel uit als ik zo af en toe wat eerder uitklok.
Fok stage.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:10 schreef HansU het volgende:
Tsonje jonge, in 2 maanden stage heb ik me post gemiddelde van 2 naar 12 gekregen.
ugh... ik heb medelijden met je. 4 Maanden is erg lang.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:13 schreef Teije het volgende:
Ik verveel me weer de tyfus, liever word het wat boeiender want ik moet nog 4 maanden :|
Tijd voor een feestjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:10 schreef HansU het volgende:
Tsonje jonge, in 2 maanden stage heb ik me post gemiddelde van 2 naar 12 gekregen.
Vooral als je je verveelt..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:16 schreef HansU het volgende:
[..]
ugh... ik heb medelijden met je. 4 Maanden is erg lang.
leuk toch, zie je je klasgenootjes weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:35 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen allemaal
Straks weer naar school![]()
ja dat is wel zo..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:36 schreef HansU het volgende:
[..]
leuk toch, zie je je klasgenootjes weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |