Schrokken doe je met je Big Mac, niet met een beetje kutvochtquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef RickoKun het volgende:
Na het vingeren eventjes flink die sapjes naar binnen schrokken?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:33 schreef Gripper het volgende:
Maar jij bent vast zo'n mannetje die beffen vies vindt als ze niet naar lactacyd smaakt, en die al over zn nek gaat als er 1 haartje te zien is?
quote:Ikzelf vind menig poes heerlijk! Maar ik ga tog ook niet mijn eigen pikvocht oplikken (sja, wat moet ik anders voor contra-voorbeeld geven)?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef RickoKun het volgende:
jij hebt dan ook een mooie poes, zo zie ik in jouw fobo!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik doe het alleen als ik voor de cam zit![]()
Schrokken? Kerel, dat van mij klontert niet hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef RickoKun het volgende:
GEIL!
Maarreeeee, vinden jullie dat niet een beetje frapant om dat te doen? Na het vingeren eventjes flink die sapjes naar binnen schrokken?
Zou niet gezond zijn als er hele brokken in zou zitten..quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Schrokken? Kerel, dat van mij klontert niet hoor.
bonkjes en sliertjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zou niet gezond zijn als er hele brokken in zou zitten..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Ferroxje het volgende:
door mij haar sapjes via de vinger te laten proeven kreeg ik altijd zin om haar helemaal klaar te likken..
Ook als ik er niet echt zin in had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |