quote:zeker als ik binnenkort ga neuken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
O, dat had een vriend van me ook. Die is naar de dokter gegaan, heeft gemeld dat zijn voorhuid te strak zat. Die heeft hem doorverwezen naar de euroloog en 2 weken later was hij voorhuidloos en nog een week later voelde hij zich sexgod op aarde en tegenwoordig houd hij zijn mond niet over zijn verse, nieuwe, besneden penis.
Gewoon heengaan, melden wat je te melden hebt, de dokter kijkt en hoppa het balletje is aan het rollen.
lol k zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Loop je zo naar binnen, leg je je pik op de balie voor de receptioniste
Dan ben je een moslim !!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Als je die ingreep hebt gehad ben je dan "normaal" of "besneden"??
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
O, dat had een vriend van me ook. Die is naar de dokter gegaan, heeft gemeld dat zijn voorhuid te strak zat. Die heeft hem doorverwezen naar de euroloog en 2 weken later was hij voorhuidloos en nog een week later voelde hij zich sexgod op aarde en tegenwoordig houd hij zijn mond niet over zijn verse, nieuwe, besneden penis.
Gewoon heengaan, melden wat je te melden hebt, de dokter kijkt en hoppa het balletje is aan het rollen.
Hij hoeft niet meteen gecastreerd te worden zeg!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het probleem zit duidelijk niet bij de hand, behalve op sommige momenten natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef firestorm_99 het volgende:
gewoon vertellen wat er aan de hand is en dan kijkt hij/zij misschien even.
Gewoon laten doorschemeren dat je voor een ingreep aan de edele delen naar het ziekenhuis gaat. Waarschijnlijk hebben ze daarna aan een half woord genoeg om te snappen dat je deze last liever alleen draagtquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef DANILXL het volgende:
Ik vraag me ook af of ik het aan me ouders moet vertellen. Dan krijg je misschien iets van. "Tsja het zit zo, als ik me 's avonds zit af te trekken doet het pijn als ik me voorhuid naar achter trek. Dus ik denk dat ik maar naar de dokter moet. Wat denken jullie?"
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Clickquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik moest lachen om je nicknamequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik ga altijd met de auto naar de huisarts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |