abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:29:49 #1
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_45884510
yo, het zit zo, als mijn penis stijf wordt zit mijn voorhuid nog over mn penis heen. Als ik hem naar achter wil schuiven (voorhuid dus) en voelt het niet echt lekker aan. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling, zeker als ik binnenkort ga neuken. Daam heb ik maar besloten om er wat aan te doen. Ik weet alleen niet echt hoe ik dit probleem moet oplossen. Moet ik naar de dokter of het ziekenhuis en vinden ze het normaal als je je alfred jodokus kwak uit je broek tovert. Wie heeft hier ervaring mee en weet hoe het in zn werk gaat, want ik ben benieuwd en wil een beetje voorbereid zijn.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_45884587
Gewoon naar de huisarts gaan hiermee. Jouw "Jodokus" is echt niet de eerste die hij of zij ziet.
Ik zou overigens wel eerst beginnen met een hand geven en je probleem uitleggen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_45884602
geen ervaringen mee, maar gewoon naar de huisarts er mee moet kunnen lijkt me
pi_45884616
Loop je zo naar binnen, leg je je pik op de balie voor de receptioniste
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_45884654
ik zou met de auto gaan
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:34:06 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_45884688
quote:
zeker als ik binnenkort ga neuken

gewoon eerst even langs je huisarts, verhaaltje uitleggen (of desnoods dit topic printen) en dan zal hij/zij er wel even naar kijken of alles normaal functioneert.

[ Bericht 16% gewijzigd door Adelante op 01-02-2007 15:57:24 ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45884750
Een huisarts ziet die dingen elke dag, en is allang blij als ie even niet de aambeien van een of andere bejaarde hoeft te checken
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:37:36 #8
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_45884843
Word Mohammedaan, dan besnijden ze je wel ff..

Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:39:03 #9
17210 davym
papa van fons!
pi_45884898
lopend
"It is stupid to say that computer games influence kids.
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music."
pi_45885007
O, dat had een vriend van me ook. Die is naar de dokter gegaan, heeft gemeld dat zijn voorhuid te strak zat. Die heeft hem doorverwezen naar de euroloog en 2 weken later was hij voorhuidloos en nog een week later voelde hij zich sexgod op aarde en tegenwoordig houd hij zijn mond niet over zijn verse, nieuwe, besneden penis.

Gewoon heengaan, melden wat je te melden hebt, de dokter kijkt en hoppa het balletje is aan het rollen.
pi_45885053
ik ga altijd lopend naar de huisarts.. 5 minuutjes van hier
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45885070
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
O, dat had een vriend van me ook. Die is naar de dokter gegaan, heeft gemeld dat zijn voorhuid te strak zat. Die heeft hem doorverwezen naar de euroloog en 2 weken later was hij voorhuidloos en nog een week later voelde hij zich sexgod op aarde en tegenwoordig houd hij zijn mond niet over zijn verse, nieuwe, besneden penis.

Gewoon heengaan, melden wat je te melden hebt, de dokter kijkt en hoppa het balletje is aan het rollen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:44:00 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_45885071
je zou je huisarts natuurlijk ook een foto kunnen mailen!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 15:47:22 #14
154766 crew  Lord_Hydra
pi_45885196
Ik had hetzelfde probleem vroeger (een jaar terug )
Ik ben niet naar de dokter geweest ermee. Was de eerste paar keren best pijnlijk met neuken, maar dat ging vanzelf over. Nu heb ik nergens last meer van, waarschijnlijk is mijn huid daar nu wat rekbaarder geworden.
pi_45885229
Ik ga altijd met de auto naar de huisarts.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:48:59 #16
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_45885250
Naar de huisarts lijkt me een normale gang van zaken, die kan je dan eventueel doorverwijzen naar het ziekenhuis als je idd echt een te krappen voorhuid hebt. In het ziekenhuis kunnen ze je dan besnijden, is nog hygienisch ook!
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:50:15 #17
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_45885301
1 - ga naar de dokter (lopend, met de fiets, auto of bus - tram mag ook).
2 - vermeld je probleem.
3 - onderga een mogelijke behandeling.

geen dank.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_45885384
Jaja die moet eraf!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:54:08 #19
137621 SignOff
Build God Then We'll Talk
pi_45885430
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lol k zie het helemaal voor me
If You Can't Convince Them, Confuse Them...
pi_45885530
Als je die ingreep hebt gehad ben je dan "normaal" of "besneden"??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:58:20 #21
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45885565
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:58:43 #22
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_45885577
dat wordt snijden
And all the things you do with it
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:00:09 #23
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45885630
Je moet gewoon de dokter bellen, tegen de assistente zeggen dat je een onprettig gevoel ervaart aan de voorhuid van je erecte urineleider. Zij maakt vervolgens een afspraak.

Tadaa!.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_45885763
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Als je die ingreep hebt gehad ben je dan "normaal" of "besneden"??
Dan ben je een moslim !!!
pi_45885870
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:04 schreef diamant het volgende:

[..]

Dan ben je een moslim !!!
Dude!

Dacht al dat je dood was
pi_45886033
Ik ga, als ik er heen moet, meestal direct uit m'n werk, aangezien mijn huisarts daar om de hoek zit. Mijn middel van vervoer is hoofdzakelijk 'de fiets'.
pi_45886038
je moet t natuurlijk wel effe naspoelen nadat je in de zandbak heb gespeeld
pi_45886051
quote:

Ernhemmer in Nimwegen jahhh....
pi_45886205
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_45886960
quote:

Hij hoeft niet meteen gecastreerd te worden zeg!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:45:33 #31
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_45887168
Om je gerust te stellen, alvast een plaatje waarbij je een voorstelling kunt maken wat ze met je lul gaan doen. Het is bloederig, maar volgens mij mag je zusje, moeder, oma, opa en rest van de familie erbij zijn. Succes...

Groetjes,
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_45887360
"Hallo dokter, mijn penis lijkt defect te zijn. Kunt U even koekeloeren?"
deal with it
pi_45887493
gewoon ff douchen en naar de doktor gaan.
die is we wat gewend.
gewoon vertellen wat er aan de hand is en dan kijkt hij/zij misschien even.

het is veel lastiger voor jou dan voor de doktor!
pi_45887708
Duidelijk geval van Spaanse Kraag. Als je je voorhuid tijdens een erectie helemaal naar achteren trekt dan zegt ie "plop," schiet onder je eikelrand en dan krijg je hem niet meer terug. Maar ja, al dat bloed blijft naar je eikel stromen, totaal eenrichtingsverkeer tot dat op een gegeven moment zo'n grote kloppende paarse bol wordt. tegen die tijd krijgen je hersenen geen bloed meer, dus van de pijn zal je niet veel last hebben. Dusseh.. chop chop, naar de dokter met jou. (pun intended)
Rescuer of the distressed damsel
pi_45887760
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef firestorm_99 het volgende:
gewoon vertellen wat er aan de hand is en dan kijkt hij/zij misschien even.
Het probleem zit duidelijk niet bij de hand, behalve op sommige momenten natuurlijk.
Rescuer of the distressed damsel
pi_45888409
Altijd kut om met pikproblemen naar de huisarts te gaan

Ik heb het zelf een aantal jaren geleden gehad.
Toen had ik al een poosje een knobbeltje op 1 van mijn ballen. Niet op de zak zelf, maar je voelde het echt op een bal zitten.

Vanwege het hele bijbalkankergedoe enzo ben ik toen toch maar even met de moed in de schoenen die kant op gegaan. Mijn huisarts is een kerel btw. Ik mijn verhaal doen daar, dus hij zovan: "ja, dan laat je broek maar eens zakken, dan zullen we eens even kijken".

Ik mn broek uit, die huisarts met zn vingers aan mn ballen aan het kriebelen en na een paar tellen zegt ie (nog steeds door friemelend): "ow, ik voel het al, da's niks om je druk over te maken, dat is gewoon een ontstoken kliertje en (nog steeds aan het jeu de ballen) dat gaat vanzelf over hoor".

DAN BLIJF GODVERDOMME VAN MN BALLEN AF MAFKEES!!!!! !!!!

Whehehe, de fucker

Anyway, better safe than sorry, ookal is het niet leuk als een of andere kerel aan je ballen en of lul zit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:26:45 #37
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_45888660
Ik vraag me ook af of ik het aan me ouders moet vertellen. Dan krijg je misschien iets van. "Tsja het zit zo, als ik me 's avonds zit af te trekken doet het pijn als ik me voorhuid naar achter trek. Dus ik denk dat ik maar naar de dokter moet. Wat denken jullie?"
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_45889048
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef DANILXL het volgende:
Ik vraag me ook af of ik het aan me ouders moet vertellen. Dan krijg je misschien iets van. "Tsja het zit zo, als ik me 's avonds zit af te trekken doet het pijn als ik me voorhuid naar achter trek. Dus ik denk dat ik maar naar de dokter moet. Wat denken jullie?"
Gewoon laten doorschemeren dat je voor een ingreep aan de edele delen naar het ziekenhuis gaat. Waarschijnlijk hebben ze daarna aan een half woord genoeg om te snappen dat je deze last liever alleen draagt
pi_45890022
Gewoon naar de huisarts gaan, zeggen dat je voorhuid te strak is, die verwijst je naar de uroloog en die fixt het.
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:20:56 #40
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45890438
quote:
Ik krijg hier helemaal de slappe lach.
pi_45891740
Het is helemaal niet vreemd om je blote lul te laten zien aan je huisarts, die ziet regelmatig een penis in de problemen

Maar wil je één ding niet doen? Op héél luide toon gaan praten waarbij je dingen zegt als "Jee, sta ik hier in mijn blote jodokus voor je" "Normaal ziet alleen mijn vriendin dat haha" etc. Ik heb dat een keer meegemaakt en dat was de enige keer dat ik me heel ongemakkelijk voelde bij het bekijken van een probleempenis. Voor de rest is een lul een lichaamsdeel zoals alle anderen. (tenzij het de lul van mijn vriend is natuurlijk )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45893680
quote:
Click
pi_45903458
"hoe ga je naar de dokter met een pik-probleem"

"dokter, ik ben kleptomaan. Kunt u me doorverwijzen naar een psychiater?"

Gewoon gaan, ik heb ook wel eens wat gehad daarzo, die dokter kijkt hetzelfde naar je schwanz als naar je neus. gewoon afspraak maken met je huisarts. misschien hoeft er helemaal niks aan te gebeuren.
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_45903587
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik ga altijd met de auto naar de huisarts.
Ik moest lachen om je nickname
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')