abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:49:39 #101
130755 Kinga
versier hier
pi_45885279
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Ik zal wel een emotionele tut zijn maar mij lijkt een 1e tatoe een ingrijpende gebeurtenis en ik vind zo'n sfeer daar niet bij passen.
Dit is niet zijn eerste.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:49:55 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45885286
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is dat er allemaal camera's op gericht stonden.
De opmerking dat Brian zo trots op zichzelf is dat hij wegliep, zegt genoeg.
Normaal gesproken had hij haar botten gebroken.
Hij was ook enigszins in paniek toen hij de redactie aan de telefoon had. Hij zei ook dat hij een enorme drang had dingen te breken enzo. Die jongen is echt niet helemaal lekker. Wat hebben ze toch een hoop zwaar gestoorden bij elkaar weten te vinden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45885291
Heeft de redactie een mailadres? Ik wil ze mailen. Zeggen dat Nena moet blijven en dat ze wel een straf moet krijgen, maar Brian dan ook wegens uitlokking
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45885294
ow, Brian gaat een serenade schrijven!
Jack does it in real time...
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:50:10 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45885296
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45885300
Typjes zoals brain ken ik wel. Een smerige gladjakker is het . Hij wind iedereen om ze vinger en maakt gebruik van mensen als het hem uitkomt. Scheld er op los maar wordt niet gestraft . Sommige woorden uit zijn mond ik dacht dat hij wat meer verstand zou hebben. Nu kom ik thuis en lees ik dit kleine voorvalletje. Brain kan zich eht heel goed aanstellen en maakt hier stellig misbruik van . Hoe triets dat ook mag wezen. Na deze actie voelt hij zich weer de man en geeft natasia hem nog ff een lekkere boost na. Tja je heb idd hele zielige mensen op de werled lopen en naar een daarvan kijken wij
pi_45885304
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij was ook enigszins in paniek toen hij de redactie aan de telefoon had. Hij zei ook dat hij een enorme drang had dingen te breken enzo. Die jongen is echt niet helemaal lekker. Wat hebben ze toch een hoop zwaar gestoorden bij elkaar weten te vinden.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45885308
Ik zou zo graag willen zien hoe Brian geageert als verteld wordt dat Nena mag blijven en dat ze dan vervolgens met Huub zou gaan zoenen, recht voor het gezicht van Brian.
En dan de camera pal op Brian zijn gezicht om te zien hoe hij reageert...
Lijkt me een geweldig beeld!!!
Make my day!
pi_45885326
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens vind ik het gek dat Natasia is afgekeurd voor 70%. Je moet haar eens zien sporten...
Dan zal ze wel niet afgekeurd zijn op een lichamelijk mankement, als je begrijpt wat ik bedoel...
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:51:06 #110
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45885328
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
whaha
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_45885340
where are you, where is she......
we zijn er weer, het kattegejankuurtje is weer aangebroken
pi_45885345
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:51 schreef Sebi het volgende:

[..]

Dan zal ze wel niet afgekeurd zijn op een lichamelijk mankement, als je begrijpt wat ik bedoel...

haha ja hebt denk ik groot gelijk
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45885353
Met wie moet brainless zijn prachtige duet nu uitbrengen??
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:52:10 #114
130054 demins
We weten niks
pi_45885360
quote:
Overigens vind ik het gek dat Natasia is afgekeurd voor 70%. Je moet haar eens zien sporten...
Zal wel op psychische gronden zijn afgekeurd...!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45885367
Woehahahaha ik zie net dat filmpje van die trap van Nena, wat 'n jankert zeg die Brian! Oh My God!
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:52:22 #116
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45885371
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft de redactie een mailadres? Ik wil ze mailen. Zeggen dat Nena moet blijven en dat ze wel een straf moet krijgen, maar Brian dan ook wegens uitlokking
Je kan ze ook gewoon hier Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE #2 bereiken Ze posten gewoon mee
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45885385
Huishoudster Yvonne vangt Brian op in de tuin. Ze steekt de Antilliaan een hart onder de riem: “Goed dat je jezelf in hebt gehouden.” De 25-jarige vindt dit zelf ook: “Ja ik ben heel trots op mezelf. Ik ga geen vrouwen slaan. Dat heb ik ook nooit gedaan. Ze maakt het slechte in mijn los.” Maar kan Brian zijn handen wel helemaal in onschuld wassen? En weet Yvonne het hele verhaal wel, nu ze zo duidelijk partij kiest voor Brian?

van de tien site.

Ik denk dat ze daar ook hun twijfels hebben over wat ze met Nena moeten doen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45885391
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze gestoord zijn maar het is van buiten af moeilijk je te verplaatsen in hun leven daar. Het is wel een erg vervelend mannetje maar hij kan zijn ei niet kwijt. Je zag Nena, ze kreeg maar geen vat op Brian en daarom schopte ze
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:53:21 #119
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45885407
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Kinga het volgende:
Ik moet de hele tijd aan Tijn denken met zijn afschuwelijke tattoo als ik dit zo zie.
Tijn was een walchelijke moraalridder en dat is Huub niet
pi_45885410
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dit is niet zijn eerste.
Dan heb ik wat gemist..... ik hoop dat dit dan wel z'n laatste is want ik vind 'em oerlelijk. Het past niet bij hem en ik vind het een niet originele tatoe..... bij bossen lopen ze met zo'n zelfde.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:54:13 #121
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_45885434
Brian is echt net Chris Cornell maar ontzettend a-muzikaal
A lapse of perception
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:54:18 #122
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45885438
quote:
Psychisch misschien. Je zal dat mens op de werkvloer hebben.

Directeur: Hé natas, goede morgen, hoe gaat het ermee?
Natas: 'WAT HOE GAAT HET ERMEE??? Jij kan dan wel de directeur zijn maar ik ben niet bij je in dienst'
Directeur: 'Ik vroeg allleen maar hoe...'
Natas 'Ik ben niet bij je in dienst'
Directeur 'Nou, dat zeg je nu wel maar'
Natas 'Ik ben niet bij je in dienst (repeat 10x)
Directeur 'Misschien is het inderdaad beter als je niet meer in dienst bent'
Natas 'Zie je wel, goed zo. Ik zei het al maar je luistert niet. Je luistert niet. Je luistert niet (x10).

En weer op weg naar de sociale dienst.
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45885439
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
Huishoudster Yvonne vangt Brian op in de tuin. Ze steekt de Antilliaan een hart onder de riem: “Goed dat je jezelf in hebt gehouden.” De 25-jarige vindt dit zelf ook: “Ja ik ben heel trots op mezelf. Ik ga geen vrouwen slaan. Dat heb ik ook nooit gedaan. Ze maakt het slechte in mijn los.” Maar kan Brian zijn handen wel helemaal in onschuld wassen? En weet Yvonne het hele verhaal wel, nu ze zo duidelijk partij kiest voor Brian?

van de tien site.

Ik denk dat ze daar ook hun twijfels hebben over wat ze met Nena moeten doen
Er zijn verzachtende omstandigheden, het is te begrijpen maar of ze het zullen toleren, ze heeft al een gele kaart toch hè? Zal er om spannen
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 15:54:29 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_45885442
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze gestoord zijn maar het is van buiten af moeilijk je te verplaatsen in hun leven daar. Het is wel een erg vervelend mannetje maar hij kan zijn ei niet kwijt. Je zag Nena, ze kreeg maar geen vat op Brian en daarom schopte ze
Volgens mij kan hij iets anders niet kwijt
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_45885451
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Nou jah Natasia heeft onlangs gezegd dat ze er nog 8 maanden blijft zitten. Wilgo maakt nu ook zijn eigen afspraken. Ik snap echt niet wat de meerwaarde is van een relatie met Natasia.
Een vrouw die haar eigen kinderen in de steek laat, er puur voor materialistische zaken het huis is ingegaan. Als Natasia nu een cursus opvoeden of '' omgaan met woede' had gedaan was ik haar misschien gaan geloven. Maar het is hangbuik dit, hangtieten dat, rijbewijs dit...waar wil ze de auto van gaan betalen als ze van de bijstand/uitkering leeft?
Natasia word pas weer aantrekkelijk voor Wilgo als ze de villa wint
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')