die namen worden volgens mij weer zwart gemaakt.quote:
Als ik zie hoeveel pijn hij heeft, voor altijd!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef RTM1988 het volgende:
hoelang laat huub die namen staan?
Ja, is ook zichtbaar aan de vorm van de tatoe iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
die namen worden volgens mij weer zwart gemaakt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:25 schreef J-Will het volgende:
Als hij de Kooi uitgaat, of hem wint natuurlijk
Wat een gedrocht van een tattoo trouwens. Zo'n inktvlek op zo'n iel lichaampje, damn.
teveel eer voor de pinguinsquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
De donkere penguin komt ook weer de villa binnen waggelen.
van deredaktie dus, thanksquote:
quote:
Wentelteefjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:29 schreef 2live het volgende:
wie weet nu wie french toast is?
Heeft bart er dan al wat over gezegd??quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nena wordt weer gigantisch afgemaakt door de 4 gestoorden. Knap, met z'n vieren tegen een 19 jarig meisje.
Natasia: "Als ze maar op rot. Liever vandaag als morgen"
niet tegen; over.... Het is te zielig voor woorden. Als nena mijn dochter was ging ik ze vandaag nog ophalen; Gekkenhuis!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nena wordt weer gigantisch afgemaakt door de 4 gestoorden. Knap, met z'n vieren tegen een 19 jarig meisje.
Die houd zich neutraalquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft bart er dan al wat over gezegd??
In dit geval Frans van de redaktie.quote:
Ze moeten 4 paarden naar de villa halen. Dan de ledematen van Natasia ieder met een touw aan een paard binden en dan de paarden een flinke mep met een zweep geven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef blomst het volgende:
O, wat walg ik van Natasia.Bah.
Daarom diequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
In dit geval Frans van de redaktie.
Wel zielig voor de paarden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten 4 paarden naar de villa halen. Dan de ledematen van Natasia ieder met een touw aan een paard binden en dan de paarden een flinke mep met een zweep geven.
die teksten van hem daarna ook...'ja, brother, ik sta op breken, ik ga nu echt wat doen...' omgquote:
Zo is dat...voor die gekke Brian is elke vrouw meteen zijn bezit of zoietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Brian al weken grof taalgebruik tegen Nena bezigt. Hij scheldt haar constant uit voor hoer enzo.
Daarom niet raar dat Nena een keertje door het lint gaat.
Scanman toch lolquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten 4 paarden naar de villa halen. Dan de ledematen van Natasia ieder met een touw aan een paard binden en dan de paarden een flinke mep met een zweep geven.
Gezeik met Wilgo!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand bekommert zich erom, wat er vanavond gegeten wordt, aldus Natasia.
En net ook: Zo`n opmerking over neuken met Brian, ze weet toch dat IK er hoofdpijn van krijg.
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei Natasia gisteren in de uitzending goed: hij distancieert zich overal van.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef bosb het volgende:
Wel typisch dat bart zich niet uitspreekt over hetgeen gebeurd is..... Hij houdt zich wel aan zijn voornemen om zich niet met dit soort onzin bezig te houden.
hehe, en de ledematen weer bungelend aan de Oostpoortquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scanman toch lol![]()
Dat deden ze hier in Delft ook met Balthasar Gerards de moordenaar van Willem van Oranje...maar nu lijkt Natasia me toch een slechter mens..dus ik vind dit nog een te aardige oplossing.
Wat een walgelijk wijf is het toch.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met haar info over Wilgo? Gisteren zei ze dat ze iets gehoord had over Wilgo waar ze niet blij mee was...
Rechtstreeks in de uitzending van half 8 te zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
vierendelen, ouderwets maar doeltreffend
![]()
Wilgo schijnt (alweer) in Suriname te zitten??quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met haar info over Wilgo? Gisteren zei ze dat ze iets gehoord had over Wilgo waar ze niet blij mee was...
Het is dat er allemaal camera's op gericht stonden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef riri het volgende:
[..]
Zo is dat...voor die gekke Brian is elke vrouw meteen zijn bezit of zoiets
voor die kerel moet Nena oppassen...tis een griezel
mooie plaatjes toch steeds weerquote:
Bart moeten ze geen woorden meer aan vuil maken en gewoon keihard eruit flikkeren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zei Natasia gisteren in de uitzending goed: hij distancieert zich overal van.
Niet echt een verrijking voor zo`n programma natuurlijk, wel erin zitten, maar niet meedoen.
Bart weet echter niet dat de gouden kooi nu gewoon een ordinair programma is en dat hij toch wel als onderdeel van het programma word gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zei Natasia gisteren in de uitzending goed: hij distancieert zich overal van.
Niet echt een verrijking voor zo`n programma natuurlijk, wel erin zitten, maar niet meedoen.
Wat was er mis met Tijn?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Kinga het volgende:
Ik moet de hele tijd aan Tijn denken met zijn afschuwelijke tattoo als ik dit zo zie.
haha, beetje opstandig vandaag? Nasty vierendelen, Bart eruit flikkeren...en wat doen we met Nathanael?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart moeten ze geen woorden meer aan vuil maken en gewoon keihard eruit flikkeren.
Dat vat ik even niet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Ecila111 het volgende:
Ik snap die ouwe-jongens-krentenbrood-sfeer rond dat tatoëren van Huub niet. Getuigt dat de tatoe niet echt een bewuste keuze is, lijkt mij.
Heb er 1 op mijn enkel, je voelt het wel ja vooral wanneer ze steeds weer over hetzelfde stukje gaan. Heb vast ook wel rare gezichten getrokkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef 2live het volgende:
huub is niet blij...doet dat echt zo'n pijn? Iemand?
Heeft BoerBart uberhaubt ergens een mening over, behalve dat ie in een ordinair programma zit. Vanochtend zei hij ook al, Deze hele villa is bleghhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Darklight het volgende:
Wat vind die Bart er eigenlijk van?
Of heeft BoerBart weer geen mening, en is het allemaal niet van zijn niveau
Nou jah Natasia heeft onlangs gezegd dat ze er nog 8 maanden blijft zitten. Wilgo maakt nu ook zijn eigen afspraken. Ik snap echt niet wat de meerwaarde is van een relatie met Natasia.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilgo schijnt (alweer) in Suriname te zitten??
Kan me voorstellen dat ze daar niet vrolijk van is, dan zorgt er dus iemand anders voor de kinderen, en heeft hij kennelijk zwaarwegende redenen om binnen 2 weken na thuiskomst alweer terug te gaan naar Suriname?!
Ik kan er echt kwaad om worden dat Nena even haar zelfbeheersing is verloren, net als Brian en Huub dat al is overkomen. Alleen hadden zij een glas wijn waarmee ze konden gooien. Nena niet, dus gaf ze een trap. Het zou echt een dieptepunt zijn als de evil 4 hoer door een zogenaamde overwinning behalen met de exit van Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:43 schreef Sebi het volgende:
[..]
haha, beetje opstandig vandaag? Nasty vierendelen, Bart eruit flikkeren...en wat doen we met Nathanael?![]()
Agreequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Kinga het volgende:
Huub is vet irritant vandaag, vind het echt niet meer grappig.
Nee, gewoon van DGKquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Waarom loopt die cameraman er steeds bij, of is die van die irri Tatoo bob?
Niet? Ik kan er nog wel om lachenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Kinga het volgende:
die jongen was vet zenuwachtig voor zijn tattoo. nu is het bijna voorbij en komt een beetje de ontlading, dat is toch begrijpelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Kinga het volgende:
Ik zit er eigenlijk op te wachten tot de redactie zegt dat Nena wat hun betreft niet weg hoeft en dat voor haar nog een gepaste straf komt. Dan wil ik de reactie van die andere vier wel zien. Kijken of Brian weer zo stoer 24 uur gaat aanvragen en of Bart dan ook met hem meedoet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Haha, ik ken het gevoel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Normaal als je batterijen op zijn kan je toch alleen maar van die grote vinden als je van die kleine moet hebben. Heb ik gvd een keer van de groten nodig blijkt dat ik 4 pakken van die kleinen heb ingeslagen.
Daarmee is mijn muis officieel overleden voor vandaag
Ik zal wel een emotionele tut zijn maar mij lijkt een 1e tatoe een ingrijpende gebeurtenis en ik vind zo'n sfeer daar niet bij passen.quote:
RIPquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Normaal als je batterijen op zijn kan je toch alleen maar van die grote vinden als je van die kleine moet hebben. Heb ik gvd een keer van de groten nodig blijkt dat ik 4 pakken van die kleinen heb ingeslagen.
Daarmee is mijn muis officieel overleden voor vandaag
Ik vrees dat je gelijk hebt. Het zijn echte rótzakken. Dat kan ook niet anders, met zo'n eigendunk. Iemand die vindt dat haar "kindjaaahs" best wel een jaar zonder hun moeder kunnen, en vervolgens haar tijd in de villa vergooit aan asociaal wannabe-divagedrag, dat kán natuurlijk ook geen aangenaam mens zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat het met Natasia is. Zij is gewoon een slecht mens. Tuurlijk zijn gemene streken af en toe wel leuk en complotten en noem maar op. Maar toch wil ik altijd wel geloven in de goedheid van mens..maar bij Natasia en Brian zie ik alleen maar als in en in nare mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |