Ik zag dat spippie zelf ook leuke foto's maakt, dus wordt het een uitdaging om er iets extra moois van te makenquote:
Je bent geweldigquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jouw poekie ook mooie foto's verdiend...ik zal eens even kijken of ik iemand wakker kan schoppen bij jou in de buurt
tofquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[..]wil mij graag aanmelden..
Woon op 30 minuten van Emmen.. Stuur maar even een PM over hoe en wat...
@Pea4Fun.. Wil je es niet zo hard tegen m'n schenen schoppen.![]()
Daar ben ik blij omquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hoi ijsmeis
![]()
Wil er graag een leuke shoot van maken.![]()
Beetje erg late reactie (pc stuk geweest en daarna was het topic verdwenen en denk je er niet direct meer aan) maar het lijkt me erg leuk als je deze 'uitdaging' aan wilt gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zag dat spippie zelf ook leuke foto's maakt, dus wordt het een uitdaging om er iets extra moois van te maken
Het is nu een beetje laat, maar ik zal je morgenavond wel een pm sturenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:08 schreef spippie het volgende:
[..]
Beetje erg late reactie (pc stuk geweest en daarna was het topic verdwenen en denk je er niet direct meer aan) maar het lijkt me erg leuk als je deze 'uitdaging' aan wilt gaan.
Hm...je hebt geen fotoboek en geen pm geactiveerd. Kan je mij een mailtje sturen zodat we iets kunnen afspreken? Mijn email staat in mijn profiel.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:08 schreef spippie het volgende:
[..]
Beetje erg late reactie (pc stuk geweest en daarna was het topic verdwenen en denk je er niet direct meer aan) maar het lijkt me erg leuk als je deze 'uitdaging' aan wilt gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |