abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 10:19:44 #101
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45964273
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:49:38 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_45966420
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef Saarah het volgende:
21 juli, das de nationale Belgische feestdag... Dan zijn de winkels hier niet open!
Dan moet je 'm in Nederland komen kopen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45966539
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:19 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, ik vind 't wel meevallen, ze proberen juist leuk in de stijl van het boek te blijven. 19 dollar valt trouwens goed mee, vind ik, is zo'n 15 euro! Heb je wel de US-versie, lijkt me (gezien de aankondiging amazon.com en niet amazon.co.uk in je stukje).
Dat denk ik niet... want dat zou betekenen dat Amerika nu alvast het manuscript krijgt om het boek te gaan vertalen en eerder werd juist gezegd dat dit ook pas de 21e verspreid gaat worden. Anders had de Nederlandse versie ookal 21 juli uit kunnen komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45966687
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat denk ik niet... want dat zou betekenen dat Amerika nu alvast het manuscript krijgt om het boek te gaan vertalen en eerder werd juist gezegd dat dit ook pas de 21e verspreid gaat worden. Anders had de Nederlandse versie ookal 21 juli uit kunnen komen.
Klopt als een bus
pi_45966691
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zijn er zulke grote verschillen tussen engels engels en amerikaans engels dan?
pi_45966812
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Zijn er zulke grote verschillen tussen engels engels en amerikaans engels dan?
Niet echt maar er worden wel dingen veranderd omdat ze bepaalde dingen die in het engels worden gezegd normaal anders zeggen in het Amerikaanse enzo... Bv de titel van Harry Potter and Philospher Stone in Verenigd Koninkrijk en Harry Potter and the Sorcerces Stone (ofzoiets ) in Amerika
pi_45967176
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef Wouser het volgende:

[..]

Niet echt maar er worden wel dingen veranderd omdat ze bepaalde dingen die in het engels worden gezegd normaal anders zeggen in het Amerikaanse enzo... Bv de titel van Harry Potter and Philospher Stone in Verenigd Koninkrijk en Harry Potter and the Sorcerces Stone (ofzoiets ) in Amerika
Ik dacht dat alleen de Amerikaanse illustrator (Mary Grandpre) en de Engelse illustrator (Jason Cockcroft ) het boek van tevoren mochten lezen, om zo een geschikte boekomslag te maken + natuurlijk degene die de luisterboeken inspreekt. ( Jim Dale en Stephen Fry )

Correct me if i'm wrong.
pi_45968222
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:52 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Ik dacht dat alleen de Amerikaanse illustrator (Mary Grandpre) en de Engelse illustrator (Jason Cockcroft ) het boek van tevoren mochten lezen, om zo een geschikte boekomslag te maken + natuurlijk degene die de luisterboeken inspreekt. ( Jim Dale en Stephen Fry )

Correct me if i'm wrong.
Ja dat zou best kunnen kloppen. Dat is dan ook de reden dat er op 21 juli nog geen Amerikaanse vertaling kan komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45968710
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat zou best kunnen kloppen. Dat is dan ook de reden dat er op 21 juli nog geen Amerikaanse vertaling kan komen.
quote:
On 1 February 2007, it was officially announced that Book 7 will be released in English-speaking countries around the world at 00:01 British Summer Time on 21 July 2007. In the USA, however, the book will be released at 00:01 local time. Rowling left a signed statement written on a marble bust (rather significantly, of Hermes) in her room at the Balmoral Hotel in Edinburgh saying; "JK Rowling finished writing Harry Potter and the Deathly Hallows in this room (652) on 11th Jan 2007". The book reached the top spot on both the Amazon and Barnes and Noble best-seller lists just a few hours after the date was announced.
Dus het boek wordt gewoon als Engelse versie als eerste in Amerika uitgegeven.
Pas later kan een eventuele "Amerikaanse" vertaling komen.
Al zal dat denk ik niet al te lang op zich laten wachten.
  zondag 4 februari 2007 @ 17:30:43 #110
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45977327
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze kunnen toch Amerikaans en Brits simultaan doen? Je haalt een Amerikaans-Engelse spellingscontrole over het manuscript en je bent klaar... of je huurt even een Amerikaanse redacteur in. Het is niet zo dat er veel werk aan zit... pavement wordt sidewalk, elevator wordt lift en je bent klaar, bij wijze van spreken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 5 februari 2007 @ 11:33:04 #111
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_46002005
Denk dat je de zaken te simpel ziet.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_46008666
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Precies. En gelukkig denkt mijn vent er ook zo over dus wij importeren de boeken uit de UK Rare jongens, die Amerikanen
Och, Amerikanen zijn zeker het mafste volk van de wereld, maar ze kunnen beter prijzen dan hier in Europa.
Ik zat tijdens de uitkomst van het vorige boek in Amerika, en haalde daar de Hardcover gewoon op de dag van uitgifte in de Walmart voor $16,-. Da's ongeveer 12 Euro.

Dan neem ik een paar veranderde woordjes wel voor lief
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
  maandag 5 februari 2007 @ 17:03:02 #113
71919 wonderer
pi_46011973
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef dmace het volgende:

[..]

Och, Amerikanen zijn zeker het mafste volk van de wereld, maar ze kunnen beter prijzen dan hier in Europa.
Ik zat tijdens de uitkomst van het vorige boek in Amerika, en haalde daar de Hardcover gewoon op de dag van uitgifte in de Walmart voor $16,-. Da's ongeveer 12 Euro.

Dan neem ik een paar veranderde woordjes wel voor lief
Yeah, we hebben bedacht dat we hier gewoon de Amerikaanse versie kopen, die allebei lezen en dan aan schoonmoeder kado doen, en dan tzt de 7-boeken-box importeren uit de UK Alles opgelost.

We moeten hier alleen zes uur wachten ten opzichte van de rest van de wereld
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_46014452
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
  maandag 5 februari 2007 @ 18:31:16 #115
71919 wonderer
pi_46014709
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Leg dan eens uit waarom een Amerikaanse versie zoveel tijd nodig zou hebben?
pi_46015120
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Leg dan eens uit waarom een Amerikaanse versie zoveel tijd nodig zou hebben?
Denk niet dat het alleen een kwestie van tijd is, maar dat dit verhaal ook de financiele kant beslaat.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:47:59 #117
71919 wonderer
pi_46015305
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Denk niet dat het alleen een kwestie van tijd is, maar dat dit verhaal ook de financiele kant beslaat.
Leg eens uit hoe? Ik meen me te herinneren dat de Engelse en Amerikaanse door hetzelfde concern wordt uitgegeven maar ik kan me vergissen.
pi_46015611
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe? Ik meen me te herinneren dat de Engelse en Amerikaanse door hetzelfde concern wordt uitgegeven maar ik kan me vergissen.
Nouhou... als je kijkt in Nederland zijn er ook best veel mensen (waaronder ikzelf ) die eerst de Engelse versie en daarna de vertaalde versie kopen. Je hebt best kans dat Amerikanen ook zo denken...
  maandag 5 februari 2007 @ 19:00:22 #119
71919 wonderer
pi_46015731
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nouhou... als je kijkt in Nederland zijn er ook best veel mensen (waaronder ikzelf ) die eerst de Engelse versie en daarna de vertaalde versie kopen. Je hebt best kans dat Amerikanen ook zo denken...
Ik denk dat er heel weinig Amerikanen zijn die uberhaupt WETEN dat er verschillende versies zijn. Zelfs het meest duidelijke, Sorcerer's/Philosopher's stone, snappen ze niet. Voor hun is het Sorcerer's Stone, dat er een andere titel is voor de mensen die wel fatsoenlijk Engels kunnen, weten ze gewoon niet
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:43:02 #120
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_46032298
Mogelijke redenen waarom de Engelse versie eerder zou zijn dan de Amerikaanse:

Bij de release willen ze zo veel mogelijk boeken in de winkels hebben. Dan is het makkelijker om er 1 te moeten printen dan 2.
Als je bij release maar 1variant print kun je voor een groot deel ook in kosten drukken.

En de USA versie vind ik sowieso niet zo interresant.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:04:04 #121
153506 Captain_Fabulous
pi_46032744
Ik ga er vanuit, sat de Amerikaanse 'vertaling' niet alleen het vervangen van woorden als Sorcerer's/Philosopher's is, maar dat ook zinssneden vervangen worden. En als je dat doet, moet je zorgvuldiger zijn dan alleen zoek/vervang tegen Word zeggen....
Daarom denk ik dat het niet zo sinpel is. En dat van 1 grote run drukken tov 2, is denk ik ook een goed argument trouwens.
pi_46037306
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga er vanuit, sat de Amerikaanse 'vertaling' niet alleen het vervangen van woorden als Sorcerer's/Philosopher's is, maar dat ook zinssneden vervangen worden. En als je dat doet, moet je zorgvuldiger zijn dan alleen zoek/vervang tegen Word zeggen....
Daarom denk ik dat het niet zo sinpel is. En dat van 1 grote run drukken tov 2, is denk ik ook een goed argument trouwens.
De verschillende in het laatste boek (6) waren niet zo super groot. Inderdaad wat klein spul wat een niet-engelsman of niet-amerikaan niet eens zou opvallen.
Verder staat het me bij dat het verschil in release-datum de vorige keer er ook nauwelijks was (Dacht dat het maar om 1 week ging, maar nu graaf ik in m'n geheugen.)
In dit computertijdperk maar het voor de productie overigens nog maar weinig uit hoeveel versies er gelijktijdig moeten worden gemaakt.
Hier in Nederland was boek 6 al 6 weken voor de releasedatum in zwaar bewaakte opslag bij de drukkerij.

Het komt dus echt niet aan op een paar dagen voor de drukker.
pi_46038316
Zijn Nederlandse winkels niet in staat de Engelse versie te verkopen. Winkels zoals de American Bookstore moeten dit soort boeken toch als warme broodjes over te toonbank kunnen gooien?
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:37:22 #124
153506 Captain_Fabulous
pi_46038423
De Engelse versie is hier ook gewoon op dezelfe dag volgens mij hoor...gewoon bij bruna gehaald deel 6.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:40:03 #125
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_46038513
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:54 schreef dmace het volgende:

[..]
Het komt dus echt niet aan op een paar dagen voor de drukker.
Des te vreemder, dus, dat het boek niet op 7-7-07 uitkomt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:04:43 #126
159979 G.Fawkes
pi_46039279
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Des te vreemder, dus, dat het boek niet op 7-7-07 uitkomt.
Imo zou dat ook leuker zijn geweest. Misschien dat ze em nog naar voren plaatsen maar het zal wel niet
pi_46040862
Net een weddenshap met een collega afgesloten, ik zeg dat mr. Potter zijn leven laat aan het eind van het boek en zij niet. Nu maar hopen dat hij doodgaat....hoe crue het ook mag klinken.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:15:35 #128
159979 G.Fawkes
pi_46047496
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:00 schreef ImmovableMind het volgende:
Net een weddenshap met een collega afgesloten, ik zeg dat mr. Potter zijn leven laat aan het eind van het boek en zij niet. Nu maar hopen dat hij doodgaat....hoe crue het ook mag klinken.
Ik hoop het toch niet. Ik hoop eigenlijk dat neville dood gaat en misschien ginny dan. Ze heeft al aangegeven om niet te door te willen gaan met het schrijven van Harry Potter, dus dan hoop ik dat ze de rechten van het boek verkoopt aan een echt goede schrijfer(ster) waarna we nog een paar jaar kunnen doorgenieten van Harry en de gang.

Maar misschien is dat te veel gevraagd....
pi_46047539
Oh, die verkopen ze wel hier hoor. Ik heb hem ook opgehaald de vorige keer.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:20:36 #130
88233 Steve
Still the best.
pi_46047631
Op Rowlings website:
quote:
Diary
Charles Dickens put it better than I ever could:

'It would concern the reader little, perhaps, to know how sorrowfully the pen is laid down at the close of a two-years' imaginative task; or how an Author feels as if he were dismissing some portion of himself into the shadowy world, when a crowd of the creatures of his brain are going from him for ever.'

To which I can only sigh, try seventeen years, Charles...

I always knew that Harry's story would end with the seventh book, but saying goodbye has been just as hard as I always knew it would be. Even while I'm mourning, though, I feel an incredible sense of achievement. I can hardly believe that I've finally written the ending I've been planning for so many years. I've never felt such a mixture of extreme emotions in my life, never dreamed I could feel simultaneously heartbroken and euphoric.

Some of you have expressed a (much more muted!) mixture of happiness and sadness at the prospect of the last book being published, and that has meant more than I can tell you. If it comes as any consolation, I think that there will be plenty to continue arguing and speculating about, even after 'Deathly Hallows' comes out. So if you're not yet ready to quit the message boards, do not despair...

I'm almost scared to admit this, but one thing has stopped me collapsing in a puddle of misery on the floor. While each of the previous Potter books has strong claims on my affections, 'Deathly Hallows' is my favourite, and that is the most wonderful way to finish the series.
quote:
Rumours
The announcement of the publication date on JKR's website was unusually brief. This means that JKR is unhappy about the date.

This could not be further from the truth! The 21st July publication date has given me enough time to write the book I wanted to write, and for the manuscript to be properly edited. These are the most important things to me. An earlier date - eg, 7/7/07 - would have meant that either the writing or editing was rushed, and neither my publishers nor I wanted that. Any brevity in my announcement was down to the fact that I was busy editing!
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_46069604
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Op Rowlings website:
[..]

[..]
Mooi.

Tja, het is ook nogal wat, als je bedenkt dat ze er in 1990 mee begonnen is.
Wat een doorzettingsvermogen.
pi_46069673
En het brengt natuurlijk aardig wat centjes bij elkaar ^^
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:02:43 #133
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_46069934
I think that there will be plenty to continue arguing and speculating about, even after 'Deathly Hallows' comes out.

heel fijn....
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_46069971
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Patch het volgende:
I think that there will be plenty to continue arguing and speculating about, even after 'Deathly Hallows' comes out.

heel fijn....
Ja, dan kan ze mooi nog allerlei achtergrondboekjes gaan schrijven.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:06:06 #135
153506 Captain_Fabulous
pi_46070036
Als ze de zelfde truc als Isaac Asimov gebruikt, kan ze nog heel wat boeken schrijven over de tijd VOOR de 1ste HP. Ze heeft alleen gezegd dat ze niet meer over HP wil schrijven...
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:08:36 #136
22457 Patch
pi_46070107
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, dan kan ze mooi nog allerlei achtergrondboekjes gaan schrijven.
als ze dat doet, dan heb ik niks gepost....
Maar niemand heeft toch zin in onbeantwoorde vragen die onbeantwoord blijven....?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_46070123
Tis inderdaad een top prestatie wat ze heeft neer gezet.
Van de andere kant is iedereen heel benieuwd naar het 7e deel, maar dat is ook gelijk het einde! En dat is jammer.
pi_46070259
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef Koningin het volgende:
Tis inderdaad een top prestatie wat ze heeft neer gezet.
Van de andere kant is iedereen heel benieuwd naar het 7e deel, maar dat is ook gelijk het einde! En dat is jammer.
Het zal inderdaad heel dubbel zijn om het boek uit te hebben.

Was er niet een plan in Engeland om een soort van hulplijn op te gaan zetten?
pi_46070501
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef Patch het volgende:

[..]

als ze dat doet, dan heb ik niks gepost....
Maar niemand heeft toch zin in onbeantwoorde vragen die onbeantwoord blijven....?
NEEEEEE, laten we hopen van niet.
Dan word ik echt gek....
Ik wil graag op alles een sluitend antwoord als het kan.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:49:37 #140
22457 Patch
pi_46071309
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Koningin het volgende:

[..]

NEEEEEE, laten we hopen van niet.
Dan word ik echt gek....
Ik wil graag op alles een sluitend antwoord als het kan.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:51:14 #141
153506 Captain_Fabulous
pi_46071352
ik zeg je, ze gaat nog een aantal boeken schrijven over hoe Voldemort tot de grootste zwarte magier groeide, en zo...
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:54:46 #142
22457 Patch
pi_46071440
als ze nog meer geld wil verdienen dan moet ze dat zeker doen

Ik gok dat ze over een paar jaar een nieuw geheel andere boek uitbreng, dat slaat niet aan, en dan op aandringen schrijft ze dan Potter-prequels of over Harry's avonturen ná Hogwarts....
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:59:31 #143
13250 Lod
Sapere aude!
pi_46071544
Denk ook dat het Swiebertje effect haar grootste probleem zal gaan worden bij de andere boeken.
GNU Terry Pratchett
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:25:27 #144
88233 Steve
Still the best.
pi_46074083
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef Biancavia het volgende:
Was er niet een plan in Engeland om een soort van hulplijn op te gaan zetten?
Inderdaad! . Helpline for readers of Book 7.

Ik hoop ook dat het een goed, gesloten einde aan het boek zit waar alles duidelijk is. Aan de andere kant is het natuurlijk ook logisch dat er nog een hoop achtergrondverhalen waar iedereen wel benieuwd naar is, maar die niet in het boek passen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_46074599
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:54 schreef Patch het volgende:
als ze nog meer geld wil verdienen dan moet ze dat zeker doen

Ik gok dat ze over een paar jaar een nieuw geheel andere boek uitbreng, dat slaat niet aan, en dan op aandringen schrijft ze dan Potter-prequels of over Harry's avonturen ná Hogwarts....
ik denk dat je aardig dicht bij een goede voorspelling zit. Legio voorbeelden waar dat ook is gebeurd.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:51:56 #146
153506 Captain_Fabulous
pi_46074880
Ik denk dat ze niet meer over HP wil schrijven na Hogwarths, ook is omdat het steeds moeilijker wordt om seks buiten de verhalen te houden. HP's zijn officieel nog steeds kinderboeken (al vind ik ze met elk boek enger, en dus minder geschikt voor kinderen worden, maar dat is iets anders) maar laten we wel wezen, 17 en 18 jarigen die een heel jaar samen opgesloten zitten in een kasteel, en er gebeurt dan 'snogging'? Behoorlijk ongeloofwaardig ...

En nee, ik ben niet zo van aarde dat ik denk dat HP echt bestaat, maar juist dat Rowling zo'n onwaarschijnlijke wereld zo echt neerzet, is de genialiteit van de serie natuurlijk....
pi_46075854
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Patch het volgende:
2 weken later...
daar zitten een paar dombo's bij de PR te slapen volgens mij...

Boek 07 op 07-07-07
Heeft te maken met de herdenking van de bomaanslagen in de Londense metro. Dat vind plaats op de 7e, aangezien het vorig jaar ook op de 7e gebeurde. Duh!

Trouwens, het boek wordt minder dik dan boek 6 en zeker boek 5, helaas.
pi_46076646
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef Kanogor het volgende:

[..]

Trouwens, het boek wordt minder dik dan boek 6 en zeker boek 5, helaas.
Dat vind ik raar (en stom) want er is nog zoveel uit te leggen... Hoe weet je dit?
pi_46077548
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:50 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dat vind ik raar (en stom) want er is nog zoveel uit te leggen... Hoe weet je dit?
Ja ik baal er ook erg van, maar JKR heeft het toch echt zelf gezegd.

Hoewel http://film.guardian.co.uk bijvoorbeeld meldt:

The print run and number of pages have yet to be revealed, but judging from the suggested cover price, a meaty $34.99, $5 more than Potter 6, ``Harry Potter and the Half-Blood Prince,'' the last book will likely match or exceed the 600-plus page length of previous releases.

Weet ik zeker dat ik op meerdere plekken heb gelezen dat boek 7 minder pagina's zal bevatten, ik was er toen nogal teleurgesteld over.

Maar misschien is het toch niet zo, zou errug fijn zijn
pi_46077685
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef Kanogor het volgende:

[..]

Ja ik baal er ook erg van, maar JKR heeft het toch echt zelf gezegd.

Hoewel http://film.guardian.co.uk bijvoorbeeld meldt:

The print run and number of pages have yet to be revealed, but judging from the suggested cover price, a meaty $34.99, $5 more than Potter 6, ``Harry Potter and the Half-Blood Prince,'' the last book will likely match or exceed the 600-plus page length of previous releases.

Weet ik zeker dat ik op meerdere plekken heb gelezen dat boek 7 minder pagina's zal bevatten, ik was er toen nogal teleurgesteld over.

Maar misschien is het toch niet zo, zou errug fijn zijn
Zolang er geen officiele bevesting door Bloomsbury of JK Rowling zelf is gegeven is er nog niks duidelijk.
Kan dus best dat er even veel bladzijden als boek 5 zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')