waar denk je dat dat gevoel vandaan komt? ben je bang voor wat er komen gaat? bang voor het onzekere? of ligt de oorzaak in het verleden? wat maakt je zo zenuwachtig.quote:
Ik ben zenuwachtig voor cello auditie vanavond. Voor het Nijmeegs Studentenorkest..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
waar denk je dat dat gevoel vandaan komt? ben je bang voor wat er komen gaat? bang voor het onzekere? of ligt de oorzaak in het verleden? wat maakt je zo zenuwachtig.
waarschijnlijk ga je er niks van bakken.. je kan beter stoppen voordat het helemaal de mist in gaat. dan sta je zo keihard voor lul en dat wil je toch niet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig voor cello auditie vanavond. Voor het Nijmeegs Studentenorkest..
Heb vet hard geoefend maar t wil nog niet echt. En daarom voel ik me dus ook beetje kut.
Naja zo erg is t nou ook weer niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
waarschijnlijk ga je er niks van bakken.. je kan beter stoppen voordat het helemaal de mist in gaat. dan sta je zo keihard voor lul en dat wil je toch niet?
zie je het valt best meequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja zo erg is t nou ook weer niet.
daardoor zou ik me ook goed voelen als ik een vrouw was. wetende dat je dan 30 procent minder kans hebt op borstkankerquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gewoon veel
Schoonmaken, wassen, opruimen etc etc
Uiteindelijk is het nu toch wel erg goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef Subterranean het volgende:
Shit. Mijn nieuwe project is zwaarder dan ik had gedacht. Daarnaast: vanochtend was alleen.
Gelukkig is de dag bijna om en dan weer ontspannen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |