Je zegt het goed: Nena schopte 'haar'. Het is, met alle respect naar vrouwen, totaal geen vent, die Brainless.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Brian heeft gewoon letterlijk de waarheid gezegd van wat er gebeurd is.. en gezegd dat Nena altijd zegt dat ze eerlijk is maar dat ze liegt over het feit dat ze sex hebben gehad .. toen schopte Nena haar. hij heeft haar niet uitgedaagd of gescholden.. Nena is te ver gegaan en de enige optie is een exit
Nena dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef raggende_annie het volgende:
volgens mij vroeg net iemand n 24 uur aan. ging iets te snel dus zag niet wie t was
echt niet is spel van haar dadelijk praat ze er anders overquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef Peter6000 het volgende:
Nena verdedigt zich tegen Natasia, over die opmerking betreffende het neuken met Brian (mooie volzin weer, en het gaat echt nergens over).
Natasia lijkt haar excuses vrij makkelijk te accepteren.
Ja idd, ik zou het ook doen in haar plaats.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef noekje het volgende:
Nena heeft groot gelijk als ze eruit stapt.
Huub weet geen eens dat ze weg wiltquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef raggende_annie het volgende:
als huupie dalijk klaar is met z'n tattoo regelt hij wel dat nena blijft.
ze besefte toen heel duidelijk dat Brian dus geen afspraken nakomt. Ze heeft zelf overigens nog niet toegegeven dat ze geneukt hebben, of wel soms?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef T-lex het volgende:
Brian melde wel ff tegen Nena dat er allang een paar wisten wat er buiten gedaan is. Dat ze wel kon zeggen tegen Huub dat ze hem getrokken had, maar er is wel degelijk geneukt.
Was wel grappig dat Nena glashard ontkende en een vies gezicht trok toen Brian over het vermeende "buitensexen" begon.![]()
Ze besefte toen pas dat het Brian was die voor d'r stond en dat die er live bij was die nacht.![]()
dat klopt, maar het is de vraag of het nog wel aan nena is of dat ze mag blijven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef Cungy het volgende:
als ik Bart was, zou ik Nena met alle geweld er in willen houden om haar voor de zomer er uit te stemmen, aangezien ze er dan uit wil.
Nena gaat eruit nu misschien, wie weet wat voor concurrentie er in komt
Fantasia kwam terug op de opmerking dat Nena gezegd had dat Braaaaaaaaaaajen ook met Fantasia kon neuken, waarop Nena antwoordde dat het net zo goed Sil of Ilana geweest kon zijn, het was meer bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
Hoe luidde de opmerking van Nena over "het neuken tussen Brian en Natasia" eigenlijk, wat was de context?
Sorry dat ik af en toe wat opheldering vraag, maar ik kan geen streams kijken momenteel.
kan ze nog 10 dagen met Huub neukenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef Frutsel het volgende:
Nena heeft 240 uur aangevraagd volgens mij, gezien de herhaling van die melding hierboven
Huub wet ws ook nog niets van de schop.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub weet geen eens dat ze weg wilt
zit die ook nog in het huis dan? zie hem nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef tipsch het volgende:
Bert leeft weer op - wat is het ook een lelijke looser
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:08 schreef lady1 het volgende:
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=12916
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |