Ik vond juist de reactie van de Turken op de moord op Dink het eerste positieve teken waarom Turkije wèl bij de EU zou kunnen komen.quote:
Zeker een positieve ervaring ( de uitvaart & verontwaardiging). Echter, geloof jij ook niet dat er een heleboel negatieve gevoelens onderhuids voor het buitenland( voor Turkije dan) is gebleven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond juist de reactie van de Turken op de moord op Dink het eerste positieve teken waarom Turkije wèl bij de EU zou kunnen komen.
Mensenrechten:quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik nou eens graag een bron van hebben. Ik weet niet hoe jij aan die informatie komt, maar het is pertinent onwaar(jij moet wel een hele dikke duim hebben, zoveel komt eruit). Leuk overigens dat je het vergelijkt met de afvoerputjes van Europa, levert een lekker vertekend beeld op.
edit: Ja, meer mensenrechtenschendingen in Italië dan in TurkijeVandaar dat ik eergister nog las dat Turkije het meest op de vingers is getikt dit jaar door mensenrechtenorganisaties. Ga eens effe lekker fietsen ofzo
![]()
quote:If Turkey never applied for EU membership, they would still be hailed as the "most modern, industrialized and democratic state of the Muslim world" by international media - including the Christian Democrats. "Atatürk's Modern Turkey", "the only Protestant/Secular state of Islam", etc. would be the stereotypical definition of Turkey (as it used to be until the 1970s - just check out the old (pre-1970s) issues of Encyclopedia Britannica, World Book Encyclopedia, etc.)
Since the day they applied for EEC (now EU) membership, they became the bad guys. The European press, since the 1970s, turns its spotlights only to the negative sides of Turkey - in a way to prove that "it's not European".
This negative depiction is so huge that when I first showed Istanbul's pics in to my friends, they were so amazed about what they saw: It clearly didn't fit with the image of Turkey which they've been subjected to since the 1970s.
Kijk ook even naar waarom de landen zijn veroordeeld. Maakt toch een verschil.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef delapoko het volgende:
[..]
Mensenrechten:
Volgens het rapport van de Europese mensenrechten organisatie 'European Court of Human Rights' is in 2006 in Polen, Roemenie en Bulgarije meer mensenrechten schendingen geweest dan in Turkije. Zelfs Frankrijk en Italie scoren op bepaalde vlakken hoger dan Turkije. Zo is in 2003 meer schendingen in Italie geweest dan in Turkije.
i second thatquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:43 schreef Hathor het volgende:
Ach ja, als ze zichzelf dan perse in de voet willen schieten, laten we ze dan vooral niet tegenhouden.![]()
Als Israel het doet is het een schande? Wat ben je toch een hypocriet mannetje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef Meki het volgende:
Goede zet van Turkije
laat zij hun land maar verdedigen
het is niet van hen. niemand behalve zijzelf erkennen het turkse deel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef Meki het volgende:
Goede zet van Turkije
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is niet van hen. niemand behalve zijzelf erkennen het turkse deel.
Turkije vermoordt geen burgers of in een dag tientallen kinderenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Als Israel het doet is het een schande? Wat ben je toch een hypocriet mannetje.
Idd. Het is vergelijkbaar met de Golanhoogten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik erken het ook dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Och, ik kan je de deathcounts geven van Turkse optredens in Zuid Oost Turkije, daar zal je mond van openspringenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Turkije vermoordt geen burgers of in een dag tientallen kinderen
leuk geprobeerd![]()
Erken je de Golanhoogten en Westbank ook als deel van Israel? Daar mogen we nu wel van uitgaan.quote:
dan zal ik jou het misdaden van Israel laten zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Och, ik kan je de deathcounts geven van Turkse optredens in Zuid Oost Turkije, daar zal je mond van openspringen![]()
Nee ik erken Israel helemaal nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Erken je de Golanhoogten en Westbank ook als deel van Israel? Daar mogen we nu wel van uitgaan.
Wat is dit voor dom gelül? Turken die omwille van nationalistische motieven miljoenen Armeniërs hebben afgeslacht en honderdduizenden Koerden vermoord, mogen gewoon met hun oorlogsvloot onschuldige Cyprioten bedreigen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef Meki het volgende:
Goede zet van Turkije
Het gaat om Cyprus niet om Armeniequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:32 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom gelül? Turken die omwille van nationalistische motieven miljoenen Armeniërs hebben afgeslacht en honderdduizenden Koerden vermoord, mogen gewoon met hun oorlogsvloot onschuldige Cyprioten bedreigen.
Wat ben jijj toch een hypocriet mannetje met je anti-Israel geblaat. Bèh!
Jij bent gewoon een min mannetje dat geen enkel fatsoenlijk argument in zijn betoog heeft. Jij bent de joker van fok!quote:
Had jij ook zo´n reactie over de oorlog in Libanon toen zij met hun schepen naar Libanon gingenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een min mannetje dat geen enkel fatsoenlijk argument in zijn betoog heeft. Jij bent de joker van fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |