Doe eens niet zo gemeenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:37 schreef yvonne het volgende:
Zo, een pré-Ramadanmeetetentje iets.
Trigger regelt alles, en zegt zelf af
Kom je wel?quote:
Like duhquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lets see, where did i hear that before.
Als m'n geld gestort is wel jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Trouwens als het goed is zie ik jou binnenkort alweer?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik schiet je wel voor, renteloos
Onze Persoonlijke Lening is bijzonder geschikt wanneer u een product aanschaft met een beperkte levensduur. U spreekt namelijk van tevoren de looptijd af. Zo komt u niet voor verrassingen te staan en profiteert u van zekerheid én voordeel. U betaalt bij Triggershot in vergelijking met andere aanbieders namelijk een zeer lage rente.quote:
Waarom zou je als niet-moslim ziijnde hier NIET heengaan? Iedereen is gewoon welkom, tis gewoon een normale meet, alleen met iets meer moslims dan normaal bij een FOK-meeting komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:57 schreef Rossoneri het volgende:
Even een vraagje hoor, of eigenlijk twee.
Wat zijn/is Prada Moslim(s).
En waarom zou je als niet moslim zijnde hier heengaan?
Een moslim die (neppe) pradas draagt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:35 schreef Rossoneri het volgende:
Dude chill, was maar een vraag
Ik dacht gewoon dat het een speciale reden had ofzo weet ik veel, ben er nog nooit geweest.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat een Prada Moslim is.![]()
Moet hier GVD alles sarcastisch wezen. Tering je kan niet eens meer normaal een vraag stellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een moslim die (neppe) pradas draagt?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef Rossoneri het volgende:
Moet hier GVD alles sarcastisch wezen. Tering je kan niet eens meer normaal een vraag stellen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:35 schreef Rossoneri het volgende:
Dude chill,
Ik reserveer maandag of dinsdagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef Litso het volgende:
Waar komt dit opeens vandaan. Ik wil ook!
ben ik nou de enige hier die nog steeds niet doorheeft wie brechtje nou isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Litso het volgende:
En Brechtje mag aan mijn ene tepel zitten.
Brechtjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben ik nou de enige hier die nog steeds niet doorheeft wie brechtje nou isbehalve dan dat ze de dochter van Yvonne is natuurlijk
Flikker op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:55 schreef -Angelus- het volgende:
Zwarte lijstjes je komt ze ook overal tegen ....
Schrijf jezelf er dan bijhij!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat tof dat jullie mij niet vergeten zijn. Ik heb een enorme indruk gemaakt zie ik al.
Ook voor jezelf graagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik reserveer maandag of dinsdag
Ja,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
Welke datum en waar? En komen er veul lekkeruh wijfuh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |