Ik ga hem even achter z'n broek aan zitten! Op dit moment zit hij namelijk in het buitenland waardoor hij niet alles even makkelijk leest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:00 schreef Deetch het volgende:
Ik heb wel een mailtje gehad van jpjedi dat ie het geld zou overmaken maar nog niks ontvangen. Ik heb al ge-PM't en gemaild maar geen gehoor. Als aan het eind van de maand het geld er nog niet is stort ik alle donaties weer terug omdat er dan niet genoeg kaarten besteld kunnen worden.
thanxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga hem even achter z'n broek aan zitten! Op dit moment zit hij namelijk in het buitenland waardoor hij niet alles even makkelijk leest.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef jpjedi het volgende:
maak het direct over..beetje druk laatste tijd met werk en bruiloft. ()
Sorry voor ongemak.
hmmmz grmbl, het is een geheugensteuntje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:49 schreef gday het volgende:
Is het niet beter om gewoon te leren hoe je goed moet spellen?
Ik heb ze al besteld, mijn moeder wilde er ook een paar voor bij haar op het werk. Ik heb alleen je postadres niet, PM je die even naar mij?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
Ik ga die lambal nog wel eens op z'n flikker geven want ik wil die taalkaart namelijk wel erg graag. In zijn defence is hij wel erg druk met z'n werk maar goed.
Ze zijn helaas al besteld.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef PAA-053 het volgende:
Ik wil er wel 1.
* Sjeekie_Beekie heeft hem inmiddels op de deurmat gevondenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Deetch het volgende:
@FJD & @Sjeekiebeekie, als het goed is hebben jullie ze inmiddels ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |