je hebt het emailadres wel maar dat geef je natuurlijk nietquote:
wat doe jij?! welke trein heb je het geflikt? zou best mijn vouwfiets geweest kunnen zijn! enne hoe laat enzo..quote:
Als je eff goed had gelezen kon je sleutel terug vinden namelijk in de prullenbak van die ene cabine waar je fiets stondquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wat doe jij?! welke trein heb je het geflikt? zou best mijn vouwfiets geweest kunnen zijn! enne hoe laat enzo..
wat leuk een een bekentenis.. zou nu de kosten op jou kunnen verhalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als je eff goed had gelezen kon je sleutel terug vinden namelijk in de prullenbak van die ene cabine waar je fiets stond
Me email staat gewoon in me profiel lamlulquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:59 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je hebt het emailadres wel maar dat geef je natuurlijk niet
Alsof naar mail kijk waar ik in geregistreerd benquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Linkmiegel het volgende:
ja je hotmail.. neem aan dat je daar niet mee geregistreerd bent
du bist gepwnd wie unne n00bquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:32 schreef Linkmiegel het volgende:
Ik reis elke dag met de trein. Omdat mijn school best afgelegen ligt van het station neem ik altijd mijn vouwfiets mee. Ik zou de bus kunnen nemen maar die gaat maar 1x in het uur dus dan is fietsen wel relaxed. Ik was even naar de toilet gegaan, kom ik terug heeft 1 of andere idioot mn vouwfiets op slot gedaan en de sleutel meegenomen!
dood aan de fietsen-op-slot-doeners
Zo ging het hier niet. Ik was uren weg geweest toen ik mijn fiets zag afgesloten. Ik heb hem overigens ook gewoon mee terug genomen hoor. Bovendien was het op een klein kut-station in een klein dorp dus niet echt een junk-hangout plek. Het was gewoon gedaan voor de joeks.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier in Utrecht noemen we dat diefstal? Huh?![]()
Junk struint station af, ziet fiets, zet deze op slot, jij gaat naar huis zonder fiets, komt de volgende dag terug om je fiets open te knippen, fiets weg, junk aan de stuff. (Want die heeft nu alle tijd om die fiets eens fijn open te breken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |