bronquote:Lane Garrison will pay the price for drinking and driving under the influence. The Beverly Hills Police Department announced today that they are recommending the L.A. County District Attorney's office to charge the Prison Break star with gross vehicular manslaughter, driving under the influence of alcohol, and contributing to the delinquency of a minor.
Police Chief David Snowden also announced at a press conference that Garrison was under the influence of cocaine at the time of the accident. According to toxicology reports, Garrison's blood alcohol level was at 2.0 percent which is two and half times the legal limit.
The District Attorney's office now must decide whether to formally charge the actor. The incident occurred on December 2 when Garrison crashed his car killing 17-year old passenger, Vahagn Setian which was riding with him in his car.
Garrison needs all the help he can get and that’s why he’s hired high-powered attorney, Harlan Braun.
omg...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ik mocht hem in de serie al niet, fokking NSB-er
Misschien kan je met hem gaan mailen. Hij heeft binnenkort waarschijnlijk tijd zat om wat terug te sturen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel een lekker ding hoor.
Ja, het spreekt voor een acteur als-ie een rol kan spelen waardoor je een pesthekel aan hem krijgt! Dat maakt hem als acteur goed, tenzij-ie echt zo is. En voor crackheads kan ik bar weinig waardering opbrengen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:07 schreef static het volgende:
Jezus zeg, wel eens van het begrip ' acteur' gehoord?
en anders neem je het even iets te serieusquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:07 schreef static het volgende:
Jezus zeg, wel eens van het begrip ' acteur' gehoord?
bronquote:'Prison Break-ster schuldig aan dood tiener'
De Amerikaanse acteur Lane Garrison, bekend als Tweener in de televisieserie 'Prison Break', moet worden aangeklaagd wegens doodslag en rijden onder invloed. Dat stelt de politie van Los Angeles, die de toedracht heeft onderzocht van een ongeluk waarbij Garrison betrokken was.
De 26-jarige Garrison botste in december met zijn terreinwagen tegen een boom. Een 17-jarige jongen die bij hem in de auto zat, kwam daarbij om het leven en twee 15-jarige meisjes raakten gewond. De acteur raakte zelf lichtgewond.
Drank en drugs
Uit onderzoek is volgens de politie gebleken dat Garrison onder invloed was van alcohol toen het ongeluk gebeurde. Bovendien zouden er sporen van cocaïne in zijn bloed zijn gevonden.
10 jaar cel
Het Openbaar Ministerie van Los Angeles heeft nog geen besluit genomen over de vervolging van de acteur. De advocaat van Garrison noemt de uitlatingen van de politie daarom onverantwoordelijk. Hij vreest dat zijn cliënt nu bij voorbaat door het publiek schuldig wordt bevonden.
Als het Openbaar Ministerie besluit om tot vervolging over te gaan, hangt Garrison maximaal tien jaar gevangenisstraf boven het hoofd.
Zangeres Brandy heeft hetzelfde voor. Brandy raakte betrokken in een ongeval, waarbij een persoon om het leven kwam. De zangeres/actrice was niet onder invloed, maar zou wel te snel hebben gereden. (novum)
ik ben zelf ook niet van de drugs hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ja, het spreekt voor een acteur als-ie een rol kan spelen waardoor je een pesthekel aan hem krijgt! Dat maakt hem als acteur goed, tenzij-ie echt zo is. En voor crackheads kan ik bar weinig waardering opbrengen.
Femke Halsema zeker weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
er waren zelfs sporen van coke in het vrouwentoilet in de fukking 2de kamer gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |