quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:11 schreef Lucille het volgende:
Rechtsonder in je beeldscherm staat waarschijnlijk ook een klokje.
Da vind ik ook klotezooi. Ff teletekst knoppie en vervolgens moet je wachten. En waarvoor ? REclame over buitenland bellenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:00 schreef murp het volgende:
godver, wil ik de tijd aflezen via teletekst, moet ik zeker 10 seconden wachten op de tijd, waarmee, eerst 10 seconden reclame wordt neergezet....
dit moet niet gekker worden...
bah![]()
Ik verbaas me nergens meer over bij die pulpzenders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:38 schreef Mtijn het volgende:
Had ik ook laatst. Kwas best verbaasd.
ergerlijk ja. Het is gewoon routine om op een willekeurige zender even dat TT knopje in te drukken om de tijd te controleren. En ik blijf natuurlijjk de fout maken om niet even naar de NOS te zappen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Da vind ik ook klotezooi. Ff teletekst knoppie en vervolgens moet je wachten. En waarvoor ? REclame over buitenland bellenI mean...WTF
hoe kom je anders aan telefoon nummers van huisvrouwen die meer willen dan alleen pratenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je moet ook geen teletekst kijken op die commerciele zenders![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:07 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe kom je anders aan telefoon nummers van huisvrouwen die meer willen dan alleen praten
*ziet niksquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:11 schreef Lucille het volgende:
Rechtsonder in je beeldscherm staat waarschijnlijk ook een klokje.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:02 schreef borisz het volgende:
kijk dan bij de NOS
Heb ik al geprobeerd, als je op "tijd" drukt krijg je dezelfde zeik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:21 schreef Bolter het volgende:
Gaar is dat idd, zeker om dat de "tijd"-knop van deze afstandsbediening niet werkt op deze tv. Maar gewoon op de NOS kijken dus.
Op de duitse zenders komen best goede programma's (en m'n vriendin is duits)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:52 schreef Mtijn het volgende:
Heb ik al geprobeerd, als je op "tijd" drukt krijg je dezelfde zeik.
Misschien moet ik die aanpak van spijkerbroek eens proberen. Minus die duitse zenders natuurlijk, en de 'minder baggere' commerciële zenders mogen nog wel in de buurt.
Nu je het zegt: dat klopt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:29 schreef Nexxennium het volgende:
Bizarre is dat bij die drek-zenders ook de hele dag door sexreclames getoond worden. Weet niet hoor, maar sinds dat teletekst ergens begin jaren 80 geintroduceerd werd heb ik het vrijwel dagelijks gebruikt. En toen was ik toch ook nog maar een klein kereltje. M.a.w.: ze schotelen ook jonge kinderen die drek voor!
Ik denk het haast niet nee, want welke kleuter gaat er uitgebreid op teletext kijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nu je het zegt: dat klopt.
En is er geen wet die zegt dat sexuele zaken niet voor een bepaald tijdstip mogen worden getoond? Zou dit daar niet onder vallen?
die nutteloze moffrikaanse zenders mogen ze van mij er wel afdonderen in de ruil voor fatsoenlijke zenders waar wat meer dan 0,03% van de bevolking wat aan heeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over bij die pulpzenders.
Ik heb ze dan ook ergens rond de 20 op m'n tv staan.
Zelfs TV5 staat nog voor de commerciele nederlandse zenders (kwam net zo uit, maar toch.. ik heb niet de behoefte het te gaan wijzigen)
Ned1
Ned2
Ned3
ARD
ZDF
BBC1
BBC2
Discovery
National Geographic
BBC World
Dat zijn de eerste 10 bij mij
lol... dan mogen al die websites ook alleen maar open tussen 23.00 en 05.00 ofzoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nu je het zegt: dat klopt.
En is er geen wet die zegt dat sexuele zaken niet voor een bepaald tijdstip mogen worden getoond? Zou dit daar niet onder vallen?
Sja, mijn vriendin is Duits, dus ik vind het prima dat die zenders erop zitten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef thedude0 het volgende:
die nutteloze moffrikaanse zenders mogen ze van mij er wel afdonderen in de ruil voor fatsoenlijke zenders waar wat meer dan 0,03% van de bevolking wat aan heeft
Die wet gaat over tv, niet over internet...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:20 schreef rihago het volgende:
lol... dan mogen al die websites ook alleen maar open tussen 23.00 en 05.00 ofzo
uiteindelijk gaat mijn geld naar 4 duitse zenders dus dan heb ik ook het recht om ze moffrikaans te noemen. wat een geld verspilling, netzoals alle andere zenders zoals rai uno en tv5 waar ik niet meer dan 20 seconden in mijn hele leven naar gekeken hebquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sja, mijn vriendin is Duits, dus ik vind het prima dat die zenders erop zitten.
Van mij mogen ze SBS6, TRT, RTLx, TV5, Tien en dat soort zenders er wel uit schoppen.
Maar ja, dat gebeurt ook niet.
En "moffrikaans".. zo hey! stoer man!![]()
LOLquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:38 schreef thedude0 het volgende:
uiteindelijk gaat mijn geld naar 4 duitse zenders dus dan heb ik ook het recht om ze moffrikaans te noemen.
dan heb ik tenminste nog iets bereikt in mijn levenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
Van mij mag je de meest-waardeloze-argumentatie-van-2007-bokaal krijgen
![]()
En dan heeft elke zender ook nog eens een andere klok, de laatste keer dat ik keek zat er tussen zenders 3 minuten verschil! Tegenwoordig zet ik mn klok wel gelijk met die van windows synchronisatie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:00 schreef murp het volgende:
godver, wil ik de tijd aflezen via teletekst, moet ik zeker 10 seconden wachten op de tijd, waarmee, eerst 10 seconden reclame wordt neergezet....
dit moet niet gekker worden...
bah![]()
Hebben ze al gedaan, en ze hebben het Internet genoemd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:18 schreef Erotica_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom teletext tegenwoordig nog zo blokkerig isKunnen ze het niet een beetje updaten ofzo?
![]()
Omdat het technisch gezien gewoon nog steeds het oude systeem van vroeger is. En waarom ook niet, het werkt nog uitstekend voor even snel het nieuws te kijken, sportuitslagen enzo. Daar heb je alleen tekst voor nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:18 schreef Erotica_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom teletext tegenwoordig nog zo blokkerig isKunnen ze het niet een beetje updaten ofzo?
![]()
Is ook allang gedaan. Level 2.5 teletext. Wordt alleen nauwelijks gebruikt. De NOS gebruikt het voor de achtergrondkleuren van de pagina's.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:18 schreef Erotica_ het volgende:
![]()
In het buitenland zijn er volgens mij wel landen die iets geavanceerdere teletekst gebruiken.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:24 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Is ook allang gedaan. Level 2.5 teletext. Wordt alleen nauwelijks gebruikt. De NOS gebruikt het voor de achtergrondkleuren van de pagina's.
Maar wat is volgens jou de toegevoegde waarde?
Juist. Investeringen in het huidige systeem hebben weinig nut en weinig meerwaarde.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:10 schreef T1andonly het volgende:
Maar dan internetgebaseerd
Er kijken meer mensen naar Duitse zenders dan jij denkt. Hele generaties zijn opgegroeid met alleen Nederland 1, 2, Duitsland 1, 2 en 3 op hun TV.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef thedude0 het volgende:
die nutteloze moffrikaanse zenders mogen ze van mij er wel afdonderen in de ruil voor fatsoenlijke zenders waar wat meer dan 0,03% van de bevolking wat aan heeft
Pagina 101 van RTL Text bevat regelmatig berichten die NIET of pas later op pagina 101 van NOS Teletekst verschijnen. Als je je zou verdiepen in de kwaliteit van RTL Text ten opzichte van NOS Teletekst, zou je wel eens tot een verrassend eindoordeel kunnen komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk dan op een fatsoenlijk teletekst, zoals de publieke zenders.
SBS enzo hebben sowieso niks zinnigs te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |