*Jackson roept.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Misstique het volgende:
Same here.
Ik mis de goeie ouwe tijd, waarin we overdag door de topics heenvlogen, omdat we jackson aan het uitlachen waren..
Neh, stiekem mag het wel binnen. Het is koud, en zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:33 schreef Misstique het volgende:
Moet ik buiten gaan staan roken dan?
Liev.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh, stiekem mag het wel binnen. Het is koud, en zo.
Sterf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:34 schreef BabblingBrook het volgende:
En dan zeggen ze dat ik baggertopics open![]()
No problemo, kiddo!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:18 schreef JDude het volgende:
Bedááánkt Háááns!
Ik zal er waarschijnlijk wel weer werken bij het welbekende eettentje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef rompompom het volgende:
No problemo, kiddo!.
Wie gaan er trouwens naar Lowlands dit jaar? Ik ga zeker.
En jij bent blind?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Misstique het volgende:
En je bent nu? 16?
nah vooruit:quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:30 schreef Misstique het volgende:
Neen. Gewoon lui.
quote:
Whehehehe... Nice..quote:
Dat lijkt me nog een keer tof om te doen, bodypainten.quote:
Heb je wel genoeg oppervlakte om op te verven?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog een keer tof om te doen, bodypainten.
Mwahhh..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was laag, c.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg oppervlakte om op te verven?
Hey, het was eerder een compliment.quote:
Ik dacht dat het over mijn cup doperwt ging.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, het was eerder een compliment.
GOED LE-ZEN!
Je had toch grootsche tetten? Zei je zelf!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over mijn cup doperwt ging..
.
Ik maak de foto's wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lieg altijd op internet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Je had toch grootsche tetten? Zei je zelf!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Janetje het volgende:
Ik lieg nooit op internet.
quote:
Ach, op ieder tietje past een verfkwast.quote:
Waarom zijn er van jou nog geen foto's met een blik Hollandia geschilderd op je.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, op ieder tietje past een verfkwast.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom zijn er van jou nog geen foto's met een blik Hollandia geschilderd op je.
Omdat hij alleen rose bodypaint heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom zijn er van jou nog geen foto's met een blik Hollandia geschilderd op je.
quote:
Bah.. roze..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat hij alleen rose bodypaint heeft.
WMtZ.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Misstique het volgende:
Sex.
Je rechterhand is je beste vriend?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef mcDavid het volgende:
Het wordt steeds moeilijker om niet ook mee te doen!
Dat klinkt beter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je rechterhand is je beste vriendin?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:37 schreef Dagonet het volgende:
Zo ben ik.
Wie neuk jij tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef rompompom het volgende:
Welk nummer was het?
Moments in love van Art of Noise.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef rompompom het volgende:
Welk nummer was het?
Subtiel.quote:
Nee Henk is mijn beste vriendjequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je rechterhand is je beste vriend?
Niet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Effe niks. Thanks for the reminder..
Deja Vu!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:
McD is vrij.
Praatgroep?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Effe niks. Thanks for the reminder..
De "Hoiquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis conflict.
Hie is het metquote:
meisjes zijn lief!quote:
Nee.quote:
Nee, bedankt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:
McD is vrij.
Neuh.quote:
Heel vaag, maar er is een significant verschil tussen een willekeurig "hoi" topic, en een conflicttopic.quote:
Die heeft tegenwoordig een leven ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef Misstique het volgende:
Komt Chowi hier nog wel eens eik?
Ik haal met deze post m'n eigen sig behoorlijk onderuit, trouwens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, bedankt.
[..]
Neuh.
Heb allang geantwoord!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Biancavia.
Maar wat was dat nummer nouhou!
Is bier lekker?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, bedankt.
[..]
Neuh.
Ze zei net nog wat op MSN tegen me.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef Misstique het volgende:
Komt Chowi hier nog wel eens eik?
Jij wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze zei net nog wat op MSN tegen me..
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moments in love van Art of Noise..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het nummer "fipo" ken ik niet.
Die dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moments in love van Art of Noise..
quote:
Dat was het. Ik was aan het afwassen, dus ik had het heul niet door.quote:Florence Nightingale. zegt:
Tof nummer!
Florence Nightingale. zegt:
Dawast.::-. Ikmoetgaandoei.
Hans w/e zegt:
Ja, nou weet ik niet welke je bedoelde
Afwassen én tegelijk chatten op MSN? Ben je vrouw ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Dat was het. Ik was aan het afwassen, dus ik had het heul niet door..
Het is al eeuwen geleden sinds de BeFgrouphug!quote:
Nee, ze zei het dus tegen me, terwijl ik afwaste. En na de afwas zei ik mijn zin terug.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Afwassen én tegelijk chatten op MSN? Ben je vrouw ofzo?
Dat suggereerde ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is al eeuwen geleden sinds de BeFgrouphug!.
Ah, niet opletten wanneer een vrouw tegen je praat. Da's idd typisch man.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ze zei het dus tegen me, terwijl ik afwaste. En na de afwas zei ik mijn zin terug.
Foei!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef rompompom het volgende:
Dat suggereerde ik ook helemaal niet.[afbeelding].
True.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dago kan me nu toch niet meer bannen.
Dit verklaart een hoop.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:51 schreef Dagonet het volgende:
Ah, niet opletten wanneer een vrouw tegen je praat. Da's idd typisch man.
Ik stuur je wel een sarcastische PM!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dago kan me nu toch niet meer bannen.
Da's net zoiets als iets niet kunnen vinden terwijl het gewoon pontificaal ergens staat, een man kijkt er dan naast, voor, achter, boven, ín of eronder maar vinden kunnen ze het niet (heb ik vaak gehad met theepotten bijv).quote:
Euhm..quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's net zoiets als iets niet kunnen vinden terwijl het gewoon pontificaal ergens staat, een man kijkt er dan naast, voor, achter, boven, ín of eronder maar vinden kunnen ze het niet (heb ik vaak gehad met theepotten bijv).
Lesbiënnes die thee lurken, daar zou ik ook omheen kijken ja!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's net zoiets als iets niet kunnen vinden terwijl het gewoon pontificaal ergens staat, een man kijkt er dan naast, voor, achter, boven, ín of eronder maar vinden kunnen ze het niet (heb ik vaak gehad met theepotten bijv).
Serieus.quote:
Ja, maar da's omdat je zoekt naar inkijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lesbiënnes die thee lurken, daar zou ik ook omheen kijken ja!
Ga verder. Hier kan ik van leren!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Kunnen lesbiënnes geen inkijk hebben?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar da's omdat je zoekt naar inkijk.
En bassie staat op de uitkijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef JDude het volgende:
Inkijk.
Vergezeld van Ro-bin, uiteraard. Bas-sie. Ik hoor de boe-ven.quote:
Die inkijk herinner ik me zo nog wel.quote:
ha-ha-ha adri-aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Vergezeld van Ro-bin, uiteraard. Bas-sie. Ik hoor de boe-ven.
Ik wist de laatste dag van Lowlands 2006 al dat ik zou gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
No problemo, kiddo!.
Wie gaan er trouwens naar Lowlands dit jaar? Ik ga zeker.
Beenhamquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal er waarschijnlijk wel weer werken bij het welbekende eettentje.
Op de meet zijn vast genoeg gewillige vrouwen 14.gifquote:
Hihi, jongens zijn stom.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef Misstique het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de tofste vriend op aarde heb?.
Wat 'n schatje...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:51 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
ik heb een blije bloempot. [afbeelding]
Das ook wat waard.
DAMN YOU!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar dat we piemels hebben dan.
Je moet de wereld soms wat mooier maken dan dat ie is he.quote:
Daarom maak ik chiptunes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef timbob het volgende:
[..]
Je moet de wereld soms wat mooier maken dan dat ie is he.
En als je daarvoor een bloempot moet laten lachen.. so be it.
So be it inderdaad..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef timbob het volgende:
[..]
Je moet de wereld soms wat mooier maken dan dat ie is he.
En als je daarvoor een bloempot moet laten lachen.. so be it.
We?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:16 schreef cerror het volgende:
Wat zijn we ook saaie lamzakken.
Wie niet dan?quote:
Nouja.. ik wel.. jij wel..quote:
EINZ1!11! NUL1!!! errr... gewoon nul.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nouja.. ik wel.. jij wel..
Maar... nou ja.. je hebt gelijk.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
EINZ1!11! NUL1!!! errr... gewoon nul.
Met stuiterballen werkt het ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
So be it inderdaad..
'Tis wel een toffe manier trouwens..
Ik wou dat ik bloempotten had![]()
Goeie morgen terug!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef timbob het volgende:
Goeiemorgen trouwens.
nu ik er toch ben.
kwiek.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Goeie morgen terug!
hoest met mr. Bloempot?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef mcDavid het volgende:
In mijn dispuut zijn er ineens 2 die papa en mama worden! (niet van elkaar)
En ik heb nieteens iemand om op te oefenen
quote:
Ik heb al een oefenmaatje, dank je.quote:
Klaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:58 schreef Misstique het volgende:
Dat wordt soppen en zemen en dweilen..
Alles moet weer seksueel getint huh?quote:
Jij hebt gewoon een sewer mind.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Alles moet weer seksueel getint huh?
Niets mis met een beetje type-ervaring opdoen, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb al een oefenmaatje, dank je.
mcD! Google eens op 'vrouw'.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:21 schreef cerror het volgende:
Ik google'de net per ongeluk naar m'n shag.
Het rare is wel dat ik hem gevonden heb.
Snel, gooi er wat pallets in!quote:
Branden in de hel zal ie!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef timbob het volgende:
Of m'n huisbaas!
Hier werkt het afwisselend op normale snelheid, of niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:51 schreef cerror het volgende:
Is fok nou traag of ligt het aan moi?
Ben je aan het solliciteren?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef Mokster het volgende:
Had ik al gemeld dat mijn CV het prima doet?
Valt het op?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:43 schreef JDude het volgende:
Ben je aan het solliciteren?
Jij en onopvallend...quote:
En ik doe nog wel zo mijn best.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef JDude het volgende:
Jij en onopvallend...
jajaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat mijn CV het prima doet?
Ik heb het vermoeden van niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Is het gezond als je géén witte bloedlichaampjes meer hebt, en er klonten in de aderen naar je been én in je longen zitten?
Het klinkt niet gezond neequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Is het gezond als je géén witte bloedlichaampjes meer hebt, en er klonten in de aderen naar je been én in je longen zitten?
Toch wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden van niet.
Toch niet je vader?
Het klinkt ook wel lastig ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toch wel.
Maar t schijnt dat hij alles gaat overleven, dat het vooral gewoon erg lastig is.
Ik drink nooit de komende week geen bier meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:08 schreef cerror het volgende:
Pils. Alweer. Glorie.
Slechte instelling.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik drink nooit de komende week geen bier meer.
Daar is m'n lever het niet mee eens..quote:
Je begint geel te kleuren?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar is m'n lever het niet mee eens..
Gefeli.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef rompompom het volgende:
Wat een prachtdag! Eerst in de ArenA getuige mogen zijn van de zoveelste kakkerlakkenslachting en dan thuiskomen om te horen dat je voor de tweede keer oom bent geworden. Woehoe!!!!!
Ja, gefeliciteerd met beide!quote:
Dank je! En ik las op TT dat het wel een leuke wedstrijd was, dus vanavond toch effe kijken!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd met beide!.
Mijn ouwe ploegje kwam niet verder dan een laffe 1-1 tegen de aartsvijand uit Nijmegen.
Feli Hansquote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef rompompom het volgende:
Wat een prachtdag! Eerst in de ArenA getuige mogen zijn van de zoveelste kakkerlakkenslachting en dan thuiskomen om te horen dat je voor de tweede keer oom bent geworden. Woehoe!!!!!
De moeder heet toch niet van der stap he?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef rompompom het volgende:
Dank.quote:
Wat lul je?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De moeder heet toch niet van der stap he?
Sterkte/beterschap, dude!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef cerror het volgende:
Dan heb je een betere dag dan ik Hans, ik zit hier met koppijn en een harses vol snot.
Beterschap c.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef cerror het volgende:
Dan heb je een betere dag dan ik Hans, ik zit hier met koppijn en een harses vol snot.
Goeie combi.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:21 schreef cerror het volgende:
Nu heb ik pils en paracetamol!
Dat merk ik.quote:
Al een beetje whiieeee..?quote:
Valt wel mee eigenlijk.quote:
Het zou zo maar eens kunnen..quote:Op maandag 5 februari 2007 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk.
Ben ik immuun geworden ofzo?
Drugs zijn sowieso kut.quote:
Knakworst hebben?quote:
Ik proef toch niets.quote:
Hmm..quote:
Ook niet maar toch drink ik het.quote:
Verstandig.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ook niet maar toch drink ik het.
'T is bijna op trouwens en dan ga ik maffen.
Succes.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga zo ook maffen.. morgen toets...![]()
Geen zin.quote:
Ik kan niet weg.quote:
Mijn huisman.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:23 schreef Dagonet het volgende:
Dan kan ik zo idd wat aan het huishouden gaan doen ja
OMG, OMG, OMG!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:27 schreef Dagonet het volgende:
Zie je mail, je mail, je mail!
Misschien even een mailtje sturen? "hallo, ik lees ook"quote:Op maandag 5 februari 2007 11:50 schreef Misstique het volgende:
Dat doe ik ook, maar dit is gewoon niet handig van hem. Denk niet dat hij zich realiseert dat iedereen mee kan lezen.
Daar zat ik inderdaad aan te denken, zonder te melden wie ik ben op FOKquote:Op maandag 5 februari 2007 11:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien even een mailtje sturen? "hallo, ik lees ook"
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad aan te denken, zonder te melden wie ik ben op FOK.
zul je net zien dattie fervent lurker is in BeF
Dat had ik gezien ja, maar kan toch zijn dat hij al langer meeleest?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Dagonet het volgende:
[..], speciaal geregistreerd vandaag. Eerste post.
.
Ze zitten op een andere locatie.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Gewoon even in de pauze bij ze langsgaan..
Wees blij, aangezien er tegenwoordig toch geen fuck meer op TV is.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:25 schreef Misstique het volgende:
Alsjeblieft, het is gewoon het zoveelste roddelblad, waar toevallig in staat wat er op tv te zien is..
Werkquote:Op maandag 5 februari 2007 12:24 schreef mcDavid het volgende:
http://get.live.com/messenger/overview
Dat is Dago, die zit bij mij thuis.quote:
OUI!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
ZOMG?
Gezondheid!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef cerror het volgende:
I taste nothing! ZOMG!
Ja, wat betekent dat dan?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef mcDavid het volgende:
Zwaar Ongestelde Menstruatie Grot.
Oki.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Tiek? Bel effe wanneer je naar huis gaat zodat ik aan het eten kan beginnen..
Bel Moks.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef mcDavid het volgende:
Toevallig iemand in de buurt van rijswijk?
zo ja, zou je de maker van de groepenindeling even vast kunnen houden zodat ik kan schoppen?
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb geen hulp nodig om te duwen hoor..
Ik had dr nog niet vast, oen!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Schop.
quote:
Zoiets jaquote:
Komt dat even goed uit!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef mcDavid het volgende:
concertjes in breda zijn voor euhm...
jannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |