en tegen de rest.
de motorrubbers hebben een PU behandeling gekregen, ik word gekgetrild in de auto maargoed,

ik kan nog niet rijden, de wielophanging van de rechter-achterkant moet er nog op en ik moet nog 2 nieuwe bandjes aanschaffen. die komen deze week.. hij zal wel als nieuw rijden ja.
damnit nu heb ik de grote 3 gedaan.
-nieuwe motor
-paintjob
-onderstel vernieuwen
kijken wat t word.
nu nog interieur fixen, en opnieuw spuiten, ik zit te denken aan felwit ofzo, maar komt goed als k eenmaal in leger zit.
*edit
Och, wat ben ik stom.
heb veel meer gedaan. hier is een totaal lijstje
-Nieuwe versnellingsbak
-Nieuwe koppeling
-nieuw vliegwiel
-Nieuwe O-ringen bij bougiegaten
-nieuwe D-riem
-Nieuwe Dynamo snaar
-nieuwe bougies
-nieuwe stofhoezen homokineet
-nieuwe homokineten
-nieuwe draagarmrubbers voor
-nieuwe draagarmrubbers achter+sleeparmrubbers
-paintjob kleppendeksel
-nieuwe oliefilter+benzinefilter
-Nieuwe olie ( kroon )
-PU behandeling Motorsteunrubbers
-Nieuwe Luchtfilter
-Nieuwe remschijven voor plus remblokken
-Paintjob draagarmen ( voor + achter )
`Nou, hier is de update met pics ( wel verneukte, maar goed )
I know the rule, pics or it didn't happen...
IT DIIIID
IT DIIIIID HAPPEN whoehoehoeheo

oll:
Dus, veel verandert weer.
Mijn auto stond gewoon 4 fokkin maanden stil!
ECHT?
![]()
?
Jeweetzeluf
I kid you not! 4 maanden
Dus wat is er allemaal in die 4 maandn gebeurd!
Vtel vtel!
Ik heb de draagarmen een kleur gegeven! helemaal uit de frot gehaald
en voorzien van nieuwe bushings en rubbers! Yes yes lekker veilig gaan ze weer op en neer
een foto van de achter draaagarmen
![]()
de fotos van de onderdelen die ik erin heb gestopt zijn op de vorige pagina's te zien.
dus de auto werd op pootjes gezet, jawel op pootjes.
Die loopt niet zo snel weg 8)
en toen kon de vroem er weer uit.
![]()
Dit gebeurde omdat er iets vreemds was met de clutsj
A mystery occured!
![]()
ik kon niet meer koppelen.
wat bleek! het was het lager van de prise-as! die naar zijn grootje was
ik op speurtocht naar een nieuwe bak!
die kreeg ik niet gevonden, alle a9 bakken waren van de planeet aarde gevlogen, waarschijnlijk een complot door de Scientology kerk.
Toch bleek een vriend een a9 bak te hebben, die opgehaald, bleek het een z5 te zijn :cry:
Toen naar Greuningen beuningen gekart, kennis gemaakt met Nixbovencrx die ik nu Maat mag noemen en zijn lieftallige vriendinneke
chantalle die we kennen. (L)
daar een bak opgehaald die van een a9 af moest komen( hij had hem tenslotte uit een ed9 gehaald ) en weer teruggekart bleek dit een bak van een CRX uit de 1e generatie te zijn
![]()
AARGH, wat kut. 200 kmvoor jan lul, maar een vriend erbij, I'll be back to bring you back to tranny!
Dus ik godverdegodver maar opzoek gegaan naar een alternatief voor mijn probleem. Ik bedacht me maar een z5 koppeling aan te schaffen en een idem vliegwiel...
Hier hielp Stefan me uit de brand! Deze jongen, civic1985 is geniaal.. als ik homo zou zijn zou ik kamperen voor zijn deur..Ik kreeg van hem in ruil voor een bossche bol die hij nog niet gekregen heeft een koppeling in perfecto statos en van P.orno een z5 vliegwiel
Inmiddels ging ik het blok verven met antraciet grijs.. Mooooie kleur
eenmaal dit klaar, en zeer netjes gedaan al zeg ik het zelf
was dit het resultaat ( sorry voor de fotokwaliteit )
![]()
![]()
![]()
![]()
ook de camgears kregen een likje paint en ook de poulie.
dit gedaan de motor er terug in geplaatst en ook het kleppendeksel gespoten met metallic rood. Staat super.
![]()
inmiddels is de motor ruimte ook mooi schoongemaakt en op de foto was dit een teringzooi, ik weet het.
vervolgens een paar nachten in de garage doorgebracht wat me helemaal gekmaakte omdat die TERING rubbers een kutklus is zonder juist gereedschap, lees een pers. Dus de bankschroef heeft hetmoeten ontgelden en toen die kapot was de job gefinished met een goede maat dop en een
![]()
hamer dus..
Ook de draagarmen waren al in een mooie kleur, dus dit eenmaal teruggeplaatst kreeg de auto weer gestalten, al stond hij erbij alsof hij iets teveel tequila ( of te weinig ) had gedronken, beetje scheef.
toen kwam de grote dag!
Olie in de motor
Koelvloeistof.
alles controleren.
ontluchten zover het zo kon.
sleutel omdraaien
de eerste start!
prima ging dat, meteen aan.
![]()
en kon ik snel deze kiekjes schieten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
`we'll stay in touch motherfucker
resultaat, geen gekraak of verneukte synchromesh ringen meer
eeen koppeling doet goed werkt.
prise as die niet meer zwabberd als een mixer
en lekker rijden
heb ook nieuwe stoeltjes gekauft.
![]()
Neie stoelen!
gekocht.. zitten heerlijk
[img]
![]()
[/img]
en hops die puk meteen plaatsen.
en WHoehoheohoe het gezeik is over ! want ze zitten recht 8) ook gekocht
-Megan racing VPB voor
-Tenzo R VPB achter
jeweetzelf
Nu moet ik nog doen
-raamrubber bestuurderskant rolt er steeds uit.HOW can I fix that?
-zoekerig weggedrag oplossen, w.s iets neit goed met stabilisator stang.
-laten uitlijnen
-nieuw kentekenbewijs aanvragen ( deel 2 en 3 zijn gestolen )
-nieuwe bandjes laten monteren
- APK scoren.