Wat is er niet gespoten dan? En waarom niet meteen die delen ook meegenomen?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Pumatje het volgende:
niet clean![]()
Ik Heb fotos gezien, hij is nu naar zijn vriendin, die is jarig. Morgen word de auto afbezorgd voor me deur. Dan ga ik eens goed aand eslag met polijsten omde kleur van de ongespoten delen ook zo te krijgen. Moet lukken zei de spuiter. Maar het glimt wel heeeeeeeeeel erg, de skirts en stukje achterbumper enzo zijn namelijk al terug! Wauw... damn. Wat een werkje!
WAUW!Geloof me ik heb meer moeite met het wachtten dan jullie
Die spuiter heeft er dus verstand van en is eerlijk...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:29 schreef Pumatje het volgende:
dat zei hij dus ook, ik drong er ook op aan, in de zin van : Spuit gewoon alles dan.
Antwoord: nee, dat is overbodig en dom, informeer jezelf goed eerst als je me niet geloofd. Ik wil het wel spuiten maar dan maak je kosten die overbodig zijn.
Bel een polijst bedrijf op, vraag wat het kost om een deur en een stukje plaatwerk te polijsten en het kost je denk ik nog geen 30 euro. Dusja.. oke.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Pumatje het volgende:
ja ach, laten we het hopen tommy![]()
en ik ook niet, waarom niet? heb keiveel foto's van Photobucket gehaald
en nog steeds niet.
Ik heb btw een Oil pressure, Oil temp en boost meter op de kop getikt![]()
Je hebt me nogsteeds geen antwoord gegeven.., waarom wou je geen CRX motorkap, met die bult er op?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:22 schreef Pumatje het volgende:
half 3 staat de auto hier op de stoep.
ben om half 6 pas thuis![]()
dan kan het opbouwen beginnnennnn![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt me nogsteeds geen antwoord gegeven.., waarom wou je geen CRX motorkap, met die bult er op?Ziet er toch veel mooier uit?
![]()
Dat is toch een antwoord?quote:
zonder bult vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt me nogsteeds geen antwoord gegeven.., waarom wou je geen CRX motorkap, met die bult er op?Ziet er toch veel mooier uit?
![]()
feauteaux? updeet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zonder bult vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
zo goed?
ohw.. waarschijnlijk heb ik je vorige post niet gelezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zonder bult vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
zo goed?
weet je wat nu het leuke isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef PNG het volgende:
Sluit alleen niet aan bij de koplampen, zowel Linksboven als rechtsonder bij RV lamp.
In het midden mis je aan elke kant cm of 3. Wel vreemd dat als je zoiets doet je dan die 3 cm bij je koplamp niet eens opvalt. Of komen er nog andere koplampen in ?
thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef Quint24 het volgende:
Je honda is zeker mooi geworden toppie.![]()
jij snapt mequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:50 schreef garnage-patrick het volgende:
ej pumatje, wat moet ik zeggen.
tering rete knettersputterpoep geil man!![]()
ben normaal niet weg van civic's maar deze heb iets geils! je velgen ook vooral zo laten!!![]()
en met de lampen gaat vast allemaal goed komen, en mensen zullen er altijd overheen lezen! misschien met lettertype 32 dat ze blijven steken
en lekker dikke orginele bumpers erop rammen!![]()
is veel beter dan een nieuwe sjonni bumper, die je bij 6drempels eraf heb liggen
Hoe vaak gebruik je die ventilatie-blazers in het midden van het dash?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:42 schreef Pumatje het volgende:ik ook
btw, ik heb dus een olie temp en een oliedruk meter gekocht, maar waar moet ik die bevestigen? zo'n a-stijl houder vind ik een beetje pauper...![]()
moet wel netjes zitten.. denk toch dat het de enige optie is als ik mijn console heel wil houden.
Aan de ene kant doet bijna iedereen de meters aan de raamstijl (of het daarom pauper is weet ik niet).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Pumatje het volgende:
hmmmja, klopt. maar ik zou het liefst het interieur wat intact houden. even afwegen nog
Custom Dashboard?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef Pumatje het volgende:
hmmja, kijk ik vind inde A-stijl zo pauper omdat elke hotbo0y dat heeft weet je wel. Ziet er zeker niet af-fabriek uit, zoiets wil ik liever toch wel houden. Ik heb ook van die meter standaardjes erbij gekregen, maar dan zie je aan de achterkant die draadjesen tjah dat is zeker niet robuust.
ff bedenken, misschien toch maar a-stijl![]()
Tsjah... Al die metertjes vind ik er sowieso een beetje bagger uitzien... Heb zelf het idee opgevat om iig de olietemperatuur in m'n standaardklokje weer te geven... Maar dat blijkt nogal lastigquote:Op maandag 19 februari 2007 01:42 schreef Pumatje het volgende:ik ook
btw, ik heb dus een olie temp en een oliedruk meter gekocht, maar waar moet ik die bevestigen? zo'n a-stijl houder vind ik een beetje pauper...![]()
moet wel netjes zitten.. denk toch dat het de enige optie is als ik mijn console heel wil houden.
Custom dash is ook mooi, maar is ook gelijk een klap geld duurder waar je toch wel ff 2x overna moet denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef MikeyMan het volgende:
Vind dat custom dash van googolplexian nog best kunnen eigenlijk...
Tenminste; als je het netjes doet, niet met chroom en carbon enzo
Overigens; heb je nog pics van het eindresultaat?
dit is toch vet lelijk. Ziet er iig niet erg proffesioneel uit (niet dat ik het zelf beter kan maar toch) dan zou ik t liever in 1 vde ventilatie gaten doen.quote:
Met het kastje open wel jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:44 schreef jovink het volgende:
[..]
dit is toch vet lelijk. Ziet er iig niet erg proffesioneel uit (niet dat ik het zelf beter kan maar toch) dan zou ik t liever in 1 vde ventilatie gaten doen.
Komt de mede passagier hier ook niet met de benen tegen aan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |