Ik wasdie ene die zei dat je mooie stoelen had, nadat een paar nerds "?" spamden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:35 schreef Pumatje het volgende:
Muse, kun je asjeblieft ophouden met die onzin reacties, je vervuilt mijn topic
bedankt
knipperlichten? Je bedoelt cornerlightsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:36 schreef garnage-patrick het volgende:
pumatje, vraagje.
je hebt de koplampen zwart gespoten, knipperlichten ook of niet?
Dit had ik wel willen zien denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:09 schreef Pumatje het volgende:
ik wilde opstaan om de camera te halen en leunde met mijn hand met al mijn gewicht op de soldeerbout, vloeken deed ik, aarrgh en stond vervolgens met mijn voet in een emmer water dus viel ook nog eens om enzo ....kut was dat
Corolla GTiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
nee, ik vind het het juist allemaal waard, kan me geen auto bedenken die het meer waard zou zijn die in de zelfde klasse zit![]()
Voor jou niet misschienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:39 schreef Pumatje het volgende:
asjeblieft.. haalt het nooit bij de civic
sorry![]()
Uiteraard, maar dat heeft de 1.3 van dat type ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef Pumatje het volgende:
Je corolla GTI ook voor en achter onafhankenlijke wielophanging?
Als je weet wat er allemaal in Japan rond rijdt..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef Pumatje het volgende:
ja honda civic idem.wist het niet, er is ook geen enkele Honda civic zonde rondom onafhankelijke wielophanging. jappen zijn gewoon tov
![]()
Caldina is daar een mooi voorbeeld vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je weet wat er allemaal in Japan rond rijdt..
Wij krijgen hier (op Toyota gebied) altijd het minst, met Honda was dat in de jaren 80/90 beter met die mooie VTEC blokjes..
Maar in Japan rijdt echt onwijs veel leuk spul rond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |