En huub ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia kan ook weer gerust slapen...
Volgens mij..... was ik er de hele avond niet.... maar thnx anywayquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Of is iedereen slapende?
Wat een toestanden, vanavond weer de hele avond gekeken....
Als figuren als Avonne en Leandra ook niet zo fanatiek meededen had ik al afgekicked,
Waarschijnlijk iet`(kut de viruscanner begint zich ermee te bemoeien) wat oudere vrouwen, waarvan wij, klootzakken, nog veel kunnen leren (ware het niet dat zij niet thuis op de stoel zitten en dus geen enen ruk in de pap te melken dan wel brokkelen stukje gebeuren, no way, dan heb ik zoiets van aan mijn lijf geen polonaise, vergeet dat ik je ooit, anyhow)
Huub, pak aan dat wijf. slappeling
Truste
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:57 schreef _-inge-_ het volgende:
tjoerie
hoezeer ik ook, aldus, dienaangaande
dus..........quote:
indeed...quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:06 schreef Leandra het volgende:
Ehm...... volgens mij heb je minimaal 1 flesje wijn teveel op dear![]()
Denk je niet dat het verstandig is dat je zelf ook je bed induikt voor het zo erg wordt dat het schaamrood je morgenavond nog op de wangen staat terwijl je je posts van vannacht al om 10.30 uur hebt teruggelezen?
Zo zie je maar weer dat Nena niet de enige is die na een paar glaasjes alcohol onzin uitkraamtquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:06 schreef Leandra het volgende:
Ehm...... volgens mij heb je minimaal 1 flesje wijn teveel op dear![]()
Denk je niet dat het verstandig is dat je zelf ook je bed induikt voor het zo erg wordt dat het schaamrood je morgenavond nog op de wangen staat terwijl je je posts van vannacht al om 10.30 uur hebt teruggelezen?
indeedquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:10 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Nena niet de enige is die na een paar glaasjes alcohol onzin uitkraamt![]()
Trustequote:Op donderdag 1 februari 2007 05:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lach om mezelf...........truste..............
Save !quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tjaaaaaaaaaaa..... na een aantal keren op refresh gedrukt te hebbende valt het dan ( even voor de puriteneine, ik stop nu ook met het nakijken hoekik zelve van de typensteinde bennende) op dat her hier een beetje stil valt. En dat is ook logisch, er is tenslotte veel meer aan de hand dan alleen de gouden kooi. Landen zijn bezig, mensen bewegen, dingen gebeuren, ja, dat is allemaal niet uit te vlakken in de grote mix der gebeurtenissen dus als men even wat minder aandacht heeft, geen punt nl.
even saven, anders ben ik weg
Leuk dat je om jezelf kan lachen... Je bent ook vast de enige..quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lach om mezelf...........truste..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |