Je stelt me teleur.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind slaap toch een betere uitvinding.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
hee stommie, heb je ook geen zin om te werken!
Er zijn tentamens waar ik me al zeker 4x voor heb ingeschreven. Blij dat ik onbeperkt mag inschrijven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Stommie het volgende:
hertentamens,, een geweldige uitvinding![]()
Thuiswerk, vitamines klaarmaken ofzeau?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Stommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
werken
was ik net supplements aan het maken, dacht ik van, laat ik eens lief zijn, ik breng ze zelf lekker naar het postkantoor (roken, je weets).. Normaal is dat allemaal prachtig mooi want je krijgt hier dan gewoon mooie stickers op je grote enveloppen en je hoeft er geen drol aan te doen.... Wat doet dat kutmens vandaag, ze geeft me postzegelskan ik verdomme 83 postzegels gaan likken in dat strontkantoor
![]()
*heeft het gehad voor vandaag
Ja, klopt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef -skippybal- het volgende:
Slaap blijft overrated
En alcohol dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Vandaar mijn tweede post daaronder.
nee, die leiers opt werk hier in uk noemen dat zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Thuiswerk, vitamines klaarmaken ofzeau?
Je moet een brief en een invoice erin doen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:59 schreef Stommie het volgende:
[..]
nee, die leiers opt werk hier in uk noemen dat zo
enveloppen met ons magazine erin, een brief, invoice en domme folders
vraag me alstjeblieft niet waarom![]()
Ja mah...quote:
Ah.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Stommie het volgende:
is ook samen, maar past niet op 1 A4, dus zijn het er 3
Wat heeft een seksartikelen postorderbedrijf met je dochter en school te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
de pabo! Dat zou nou helemaal niets voor mij zijn! Als ik ooit ga helpen op school bij mijn dochtertje dan ben ik echt na een uur helemaal gek! En telkens weer denk ik dan: het zou je vak maar zijn, pfff......maar goed, ieder zijn ding he!
Gaaf huis trouwens!
IE7quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Sebasser het volgende:
Gutverdumme, mijn internet knalt er steeds uit.
en dan wil ik in de router komen, en dan lukt dat.
En dan kan ik niks aanpassen omdat ik opera gebruik, en dan gebruik ik firefox, en dan refused ie mijn aanvraag
Ja, nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
IE7![]()
* metalheadBOC Steekt een peuk op
Ey mijn meubilair is wel mee genomen uit de andere rokers hoek he![]()
Leg ik je nog wel eens uit als je groot bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft een seksartikelen postorderbedrijf met je dochter en school te maken?
heej QB ook lekker uitgeslapn vandaag? Of dezelfde truc uitgehaald als Broekpaling (en 'eventjes' terug naar bedje gegaan vanmiddag)quote:
hahaha ik ken het. Toen mijn kindje nog niet op school zat ging ze tussen de middag nog wel eens slapen. Ging ik er bij liggen en werden we gewoon pas wakker als het al donker was....heerlijk toch!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht rond een uur of 2 ik ga even op bed liggen.
Word ik een half uur geleden weer wakker.![]()
Even werd 3 uur.
Gaapt*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |