Wel lekker ontspannen iderdaad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha ik ken het. Toen mijn kindje nog niet op school zat ging ze tussen de middag nog wel eens slapen. Ging ik er bij liggen en werden we gewoon pas wakker als het al donker was....heerlijk toch!
www.environmental-finance.comquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah.
wat voor magazine is het eig?
Hehe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej QB ook lekker uitgeslapn vandaag? Of dezelfde truc uitgehaald als Broekpaling (en 'eventjes' terug naar bedje gegaan vanmiddag)
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej QB ook lekker uitgeslapn vandaag? Of dezelfde truc uitgehaald als Broekpaling (en 'eventjes' terug naar bedje gegaan vanmiddag)
As any. Opstaan. Werken. Koken. Eten. Fok!en.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel lekker ontspannen iderdaad.![]()
Hoe was jullie dag?![]()
Fopje, flauw mopje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leg ik je nog wel eens uit als je groot bent
heeeeeeeeeeeerlijk (denkt aan bed zught.......maar beseft dat kind nog rondloopt hier)quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik kan tegenwoordig weer uuuuren slaap als ik eenmaal slaap
![]()
![]()
![]()
![]()
Eten jullie zo vroeg?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
As any. Opstaan. Werken. Koken. Eten. Fok!en.
(en voeg straks nog maar toe: slapen).
geen flauw idee wat je bedoelt Sebasser!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fopje, flauw mopje.
Of hoe ging dat?
Mopje, flauw fopje?
Big betsy
Ja, die kinderen van mij wachten nog maar een paar jaar met bestaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeerlijk (denkt aan bed zught.......maar beseft dat kind nog rondloopt hier)
En groot gelijk heeft u!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, die kinderen van mij wachten nog maar een paar jaar met bestaan![]()
Wat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
As any. Opstaan. Werken. Koken. Eten. Fok!en.
(en voeg straks nog maar toe: slapen).
ik heb zuurkoolstamp gemaakt met uitgebakken spekjes (sorry QB) en uien en een rookworst. Oh ja en salade rucola met gebakken champignons en paprika (restje van gister door de sla gemikt dus). Was wel te dauwen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kirjg vandaag bloemkool als het goed is en morgen witlof
Bloemkool.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kirjg vandaag bloemkool als het goed is en morgen witlof
nee, insert 20 chesterfieldjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?een rookvrije dag vandaag?
Klinkt goed hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb zuurkoolstamp gemaakt met uitgebakken spekjes (sorry QB) en uien en een rookworst. Oh ja en salade rucola met gebakken champignons en paprika (restje van gister door de sla gemikt dus). Was wel te dauwen.![]()
Dat is dus een TV programma, vergelijk het met samsom en gert, wereld van K3.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
geen flauw idee wat je bedoelt Sebasser!
Zuurkoolquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb zuurkoolstamp gemaakt met uitgebakken spekjes (sorry QB) en uien en een rookworst. Oh ja en salade rucola met gebakken champignons en paprika (restje van gister door de sla gemikt dus). Was wel te dauwen.![]()
Witlofquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bloemkool.![]()
Witlof.![]()
Als ik 1 hap witlof neem moet ik kokhalzen.![]()
Neee, geeng ekookte witlof want dat is echtquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bloemkool.![]()
Witlof.![]()
Als ik 1 hap witlof neem moet ik kokhalzen.![]()
En toch he, als ik er over nadenk, tis toch wel ooit handig! Paar maanden zwangerschaps verlof, net doen alsof je nog een half jaar daarna naweeen hebt, parttime gaan werken, onbezorgd kleffe ijsjes eten, ranja uit een wijnglas drinken, ergens geen zin in hebben en gewoon als smoes zeggen dat je kind ziek is, kinderbijslag, standaard nibbits in huis en ga zo maar door!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, die kinderen van mij wachten nog maar een paar jaar met bestaan![]()
Jaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neee, geeng ekookte witlof want dat is echt
Oven met kaas en ham
Ja nu je het zegt: de big en Betsy SHOWWWWWWWWWWW (maar ik keek nooit mee)quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is dus een TV programma, vergelijk het met samsom en gert, wereld van K3.
ect.
En daar zegt die big altijd die woorden. (fopje flauw mopje, of anders om.)
Ik dacht dat je het wel zou kennen, aangezien je een dochter hebt..
Environmental Finance, Fulton Publishing,quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:37 schreef Stommie het volgende:
[..]
www.environmental-finance.com
*steekt een peuk op en ploft neer en gaat niks meer doen in zijn laatste half uur werktijd
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Afhaal van de chinees klinkt ook wel lekker
Nee... Dat alles haalt het niet bij de pijn van de laatste maanden. En wtf. zit je dan ook 2 maand zonder seks ofzo? En dan natuurlijk DE BEVALLINGquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toch he, als ik er over nadenk, tis toch wel ooit handig! Paar maanden zwangerschaps verlof, net doen alsof je nog een half jaar daarna naweeen hebt, parttime gaan werken, onbezorgd kleffe ijsjes eten, ranja uit een wijnglas drinken, ergens geen zin in hebben en gewoon als smoes zeggen dat je kind ziek is, kinderbijslag, standaard nibbits in huis en ga zo maar door!
Tis al op. en heb ook nog heel veel over dus morgen weer. Ik ga zaterdag witlof uit de oven maken. Goed idee heur!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
ZuurkoolMallerd
Das te goor
Ik vind dat je maar gewoon witlof moet maken
Ik morgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaaa
Dat had ik van de week nog
luiers verschonenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toch he, als ik er over nadenk, tis toch wel ooit handig! Paar maanden zwangerschaps verlof, net doen alsof je nog een half jaar daarna naweeen hebt, parttime gaan werken, onbezorgd kleffe ijsjes eten, ranja uit een wijnglas drinken, ergens geen zin in hebben en gewoon als smoes zeggen dat je kind ziek is, kinderbijslag, standaard nibbits in huis en ga zo maar door!
Ik paste wel eens op mijn vorige buurmeisje, en die keek dat vaak. (Het was lekker verdienen hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt: de big en Betsy SHOWWWWWWWWWWW (maar ik keek nooit mee)
Eten geven wat ze niet willen en dan moet je het vliegtuig trukje doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Stommie het volgende:
[..]
luiers verschonen![]()
gezeur aan je kop![]()
zuurkool![]()
gekookte witlof![]()
je kent het wel![]()
hahaha. Ja tis ff sjouwen inderdaad. En de bevalling, ach, wij vrouwen kunnen dat gewoon (mannen daarintegen, die zouden het niet overleven, dat weet ik zeker). En een week of vier geen sex inderdaad daarna. Maar daar heb je dan ook echt geen zin in. Weet je hoe het eruit ziet als dat kind er uit is??? Ben blij dat ik niet gekeken heb zeg. Net een ontplofte mol of zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee... Dat alles haalt het niet bij de pijn van de laatste maanden. En wtf. zit je dan ook 2 maand zonder seks ofzo? En dan natuurlijk DE BEVALLING
Neeeneee, ik trap er niet in Tezz!!
ja maar de nibbits maken alles weer goed hequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Stommie het volgende:
[..]
luiers verschonen![]()
gezeur aan je kop![]()
zuurkool![]()
gekookte witlof![]()
je kent het wel![]()
Omfgquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha. Ja tis ff sjouwen inderdaad. En de bevalling, ach, wij vrouwen kunnen dat gewoon (mannen daarintegen, die zouden het niet overleven, dat weet ik zeker). En een week of vier geen sex inderdaad daarna. Maar daar heb je dan ook echt geen zin in. Weet je hoe het eruit ziet als dat kind er uit is??? Ben blij dat ik niet gekeken heb zeg. Net een ontplofte mol of zo.
Zo gnagna nu heeft niemand geen zin meer in sex ha ha
maar ik loop stage in London (sinds september t/m eind april)quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Environmental Finance, Fulton Publishing,
22-24 Corsham Street, London N1 6DR
Maar jij woont toch in nederland?
ja je kunt er niet bij he, met zo'n dikke pens. Scheren ho maarquote:
smoesjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:50 schreef Stommie het volgende:
[..]
maar ik loop stage in London (sinds september t/m eind april)
En toch ben ik zeer benieuwd naar de pijn die je dan meemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha. Ja tis ff sjouwen inderdaad. En de bevalling, ach, wij vrouwen kunnen dat gewoon (mannen daarintegen, die zouden het niet overleven, dat weet ik zeker). En een week of vier geen sex inderdaad daarna. Maar daar heb je dan ook echt geen zin in. Weet je hoe het eruit ziet als dat kind er uit is??? Ben blij dat ik niet gekeken heb zeg. Net een ontplofte mol of zo.
je hebt gelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Liever dat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dan geen sexy ondergoed meer kunnen dragen vanwege de verschrikkelijke littekens
ik zal het straks vertellen. Moet nu ff playmobielenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch ben ik zeer benieuwd naar de pijn die je dan meemaakt.![]()
Doe nou niet naar smerige verhalen vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch ben ik zeer benieuwd naar de pijn die je dan meemaakt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |