Zou best kunnen, moet er alleen niet aan denken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
10 Euro dat deze meeting doorgaat. Is bij BB3 indertijd met Gert-Jan ook gedaan.![]()
Deze meeting zal hoe dan ook doorgaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
10 Euro dat deze meeting doorgaat. Is bij BB3 indertijd met Gert-Jan ook gedaan.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb wel een suggestie voor de lokatie. Parenclub.
En nog sticky ook.quote:
Dat sticky was een foutje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
En nog sticky ook.![]()
Waarom eigenlijk
Die vogel is nog lang niet naar huis en misschien heeft hij helemaal geen zin....
Ik wilde net een 'Meeting met Natasia'-topic openen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
En als er nu massaal meetingtopics voor andere bewoners geopend gaan worden, dan kan de boel altijd nog op slot.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sticky was een foutje.![]()
Maar een beetje voorpret over een maybe-meeting en wat je op zo'n meeting allemaal zou kunnen doen, ach..![]()
Misschien wordt dit wel een leuk topic.
kksssssstttttttt..........weg dan!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef vronie het volgende:
Ik moet er echt niet aandenken een meeting met Huub de gladjanus
Wat kan het raar lopen he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
Die vogel is nog lang niet naar huis
Is gewoon vrijdag overgemaakt, je hebt zelf eergisteren in een pm aangegeven te melden wanneer je het binnen hebt. Dus deze vraag lijkt me een beetje overbodig, vooral gezien het feit het zondag is.quote:
Vorige keer stond het er meteen op.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is gewoon vrijdag overgemaakt, je hebt zelf eergisteren in een pm aangegeven te melden wanneer je het binnen hebt. Dus deze vraag lijkt me een beetje overbodig, vooral gezien het feit het zondag is.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die vogel is nog lang niet naar huis en misschien heeft hij helemaal geen zin....
Ik weet niet precies wanneer, maar ik hoorde dat het op de wallen isquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef PC eend het volgende:
Ik weet niet precies wanneer, maar ik hoorde dat het op de wallen is![]()
Ze krijgen geen gratis reclame meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
De hoeren komen toch gewoon naar Huub toe
Ja!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef Cyan het volgende:
Wil Huub wel een meeting houden?
Den Helder ligt ook heerlijk centraalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef Blesses het volgende:
Graag zelfs .. waar ..ff denken hoor ..ja ik weet het !!
In Den Helder Cape Holland ...is een hele grote hal die voor een prikkie te huren valt, en wie weet wel voor noppes. ??
Wil Partyy boyyff reageren !!!!!!!!!!!!!
hij moet natuurlijk eerst terug die villa in en 'm winnen zodat we meteen een leuke locatie hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens ik heb huub dr nog even over gesproken, verlopig zit het dr even niet in hoor
Komt wel maar duurt echt nog ff
Ik hoop dat Huub dan zo vriendelijk is om Natasia in de paardenstallen te laten wonen en haar een baan aan te bieden als huishoudster cq serveerster. Dan kan ze voor de hapjes en drankjes zorgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef Danny het volgende:
[..]
hij moet natuurlijk eerst terug die villa in en 'm winnen zodat we meteen een leuke locatie hebben
asjeblieft niet zeg.. de bedoeling is dat het een leuke en gezellige meeting wordt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub dan zo vriendelijk is om Natasia in de paardenstallen te laten wonen en haar een baan aan te bieden als huishoudster cq serveerster. Dan kan ze voor de hapjes en drankjes zorgen
Ik zie Huub wel in staat om daar ook daadwerkelijk een meeting met FOK!kers te houden wanneer die wint.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef Danny het volgende:
[..]
hij moet natuurlijk eerst terug die villa in en 'm winnen zodat we meteen een leuke locatie hebben
Negatief ingestelde mensenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens ik heb huub dr nog even over gesproken, verlopig zit het dr even niet in hoor
Komt wel maar duurt echt nog ff
Ik schreef net in COS dat als ik het goed begrijp Huub een advocaat heeft ingeschakeld.quote:
Daar baal ik dus ook verschrikkelijk van hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wegens omstandigheden is de meeting uitgesteld.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar baal ik dus ook verschrikkelijk van hè?![]()
![]()
![]()
(not
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
bij mij blijven ze uit (moet weg, kan er echt niet onderuit) maar misschien is er een lieve fokkert (zoals jijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub
![]()
Vanavond 19:00 uur gaan hier de streams weer aan.![]()
Ik zou het graag voor je doen alleen ik heb daar niet de programma's voor bij de hand.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Elounda het volgende:
bij mij blijven ze uit (moet weg, kan er echt niet onderuit) maar misschien is er een lieve fokkert (zoals jij) die the glorious comeback van Huub Heffner even op kan nemen?
Thanx Dushi......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zou het graag voor je doen alleen ik heb daar niet de programma's voor bij de hand.
Ik hoop en denk dat HiDiHo het wel opneemt en bij zijn collectie plaatst.
http://www.youtube.com/profile_videos?user=HiDiHoVideos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |