Ik snap hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap het.
Maar ik vind dit net zoiets als door rood rijden en dan klagen dat je een bekeuring hebt gekregen. Het mag gewoon niet, dat is niet voor niets. De honden zijn een gevaar.
Advies heb ik niet, want waarschijnlijk krijgt TS de hond niet terug. Geen stamboom = geen hond. Zo simpel is het.
Alle honden moeten trouwens gewoon aangelijnd worden, behalve op uitren zones. Dus ook goldens.
Dat ligt er maar net aan in welke gemeente je woont. Hier mogen de honden gewoon loslopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap het.
Maar ik vind dit net zoiets als door rood rijden en dan klagen dat je een bekeuring hebt gekregen. Het mag gewoon niet, dat is niet voor niets. De honden zijn een gevaar.
Advies heb ik niet, want waarschijnlijk krijgt TS de hond niet terug. Geen stamboom = geen hond. Zo simpel is het.
Alle honden moeten trouwens gewoon aangelijnd worden, behalve op uitren zones. Dus ook goldens.
quote:Als gekeken wordt naar absolute aantallen dan blijken Rottweilers en Retrievers (Golden en Labrador) de meeste bijtwonden te veroorzaken.
Samen zijn zij verantwoordelijk voor 35 % van de beten met rashonden.
Wat snap je niet aan het woord absoluut? Labradors en Golden Retrievers zijn al jaren de meest populaire hondenrassen in Nederland.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
En zoals al eerder gezegd, de golden retriever en labrador staan ook niet echt lekker bekend.
Als gekeken wordt naar absolute aantallen dan blijken Rottweilers en Retrievers (Golden en Labrador) de meeste bijtwonden te veroorzaken.
Samen zijn zij verantwoordelijk voor 35 % van de beten met rashonden.
dit doet me heel erg terug denken aan dat topic wat ik opende over de RAD. Daar heb jij geloof ik ook een post in gedaan. Over die hondjes die mishandelt werdenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:30 schreef ymme het volgende:
Koop ten eerste nooit een pittbull achtige hond zonder stamboom.
Aangezien jouw hond ts, geen stamboom heeft, vrees ik het ergste.
Sorry.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
dit doet me heel erg terug denken aan dat topic wat ik opende over de RAD. Daar heb jij geloof ik ook een post in gedaan. Over die hondjes die mishandelt werden
Ja wat is hier zo erg aan. Ik vind het heel erg, hoe de regels zijn in nederland.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef ymme het volgende:
Hier heb ik dus even bij zitten huilen.
Dat regels regels zijn, ok (ook hier ben ik het niet meer eens maar goed), maar om de honden dan zo toe te takelen, of wat dan ook, ze er mee doen,NEE dat kan gewoon weg niet.
Zo worden zware moordenaars in de cel nog niet behandelt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier geen woorden voor echt niet![]()
![]()
Lieverd,je leest niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja wat is hier zo erg aan. Ik vind het heel erg, hoe de regels zijn in nederland.
Heb hier dan ook grote afschuw voor. Vind het ronduit belachelijk, maar dat is mijn bovenstaande post ook wel op te maken lijkt me.
Oh misverstandjequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lieverd,je leest niet.
Dit topic van de TS,deed me denken aan dat topic. Dat die dieren zo mishandelt werden door de RAD.
Heeft niks met jouw post te maken oid,stond me alleen iets van bij dat je erin gepost had,en dus eventueel wist waar ik het over had.
Tja maar die mensen hebben ook een hoop heisa gemaakt geloof ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik las vandaag dat die mensen in groningen hun hond waarschijnlijk terugkrijgenbij de tweede "keuring" bleek de hond ineens veel minder kenmerken te hebben
ja, ze hebben hem inmiddels terug zie:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik las vandaag dat die mensen in groningen hun hond waarschijnlijk terugkrijgenbij de tweede "keuring" bleek de hond ineens veel minder kenmerken te hebben
Maar je hebt die hond dus al negen jaar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef Hellrazor het volgende:
Bedankt voor de normale reacties![]()
De hond heeft geen stamboom , loopt zonder muikorf altijd aan de lijn , hoe het begon , nou ik kwam uit mijn portiekdeur met de hond aan de lijn en hij rende een beetje naar voren en toen zag ik dat precies om de hoek mensen stonden met kleine blaffende hondjes die mijn hond niet mogen , dus ik trok mijn hond terug en hun 2 of 3 honden liepen blaffed naar mijn hond toe en zou ontstond een ''gevecht'' nou ja het was 1 keer goed hap en het was klaarde andere hond moest gehecht worden en dat is geregeld met die mensen alles betaald enzo. verder nog nooit in 9 jaar iets gebeurt of iemand die heeft geklaagd.
Sinds 1993. Er hoort nu zo'n beetje geen enkele pitbull meer in Nederland rond te lopen en anders alleen hoogbejaarde honden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef angelfist het volgende:
Maar je hebt die hond dus al negen jaar?
Ik weet niet vanaf wanneer die regel geldt,
Ehhhh ik heb in mijn leven al heel wat honden gehad en geen van die honden heeft ooit in een vechtpartijtje een andere hond verwond. Het kan best wel 'ns gebeuren maar * normaal * zou ik het zeker niet willen noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven, bijna iedere hond heeft wel eens een vechtpartijtje. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.
wat een kut-opmerkingquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:25 schreef L-IS het volgende:
[..]
Met het geld dat je bespaard een leven kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |