Fame was een serie over jongeren op een dansschool. Erg hip in die dagen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ken alleen Fame de platenzaak(En ik ben uit 1979....laatste maand dan wel, maar toch
)
-edit-
Maar ik ben dan ook een broekie in dit topic zie ik... voelt ook wel eens goed.
Biep-Greenspot-Bliep-zonder prink-bliepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Jaymza het volgende:
Alleen hadden treets geen kleurtjes.
Kennen jullie greenspot?
Dat is wel vreemd, ik ben van '78 maar ik kan al die liedjes meezingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ken alleen Fame de platenzaak(En ik ben uit 1979....laatste maand dan wel, maar toch
)
-edit-
Maar ik ben dan ook een broekie in dit topic zie ik... voelt ook wel eens goed.
Heeft niets te maken met leeftijd natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb er eentje moeten uitleggen "wie" Pearl Jam was.![]()
Kassameisjes zeggen standaard u als je langer dan 1,80 bent volgens mij.. (kreeg het op mn 15e al naar het hoofd geslingerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeggen geile kassameisjes waar ik het best op zou kunnen ook wel eens tegen mij
Lee Majors, die deed toch ook the fall guy? Ook zo`n typische serie...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef -CRASH- het volgende:
Zucht......
dat is ook alweer eeeeeen tijdje geleden![]()
The six million dollar man (intro)
[afbeelding]
Tja, was dan ook een jingle die lang in je hoofd bleef.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef claudius013 het volgende:
[..]
Lee Majors, die deed toch ook the fall guy? Ook zo`n typische serie...
(tja, we hadden naast ned 1+2 ook 3 duitse zenders // 5 kanalen, waar is de tijd toch gebleven...........)
![]()
Over jingles die lang in je hoofd blijven gesproken:quote:Op zondag 4 februari 2007 14:25 schreef Doderok het volgende:
Tja, was dan ook een jingle die lang in je hoofd bleef.
We hebben een heel tijdelijk 40+ forum op Fok! gehad, daarin konden wij oudjes leuk al dat soort herinneringen kwijt.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:58 schreef -CRASH- het volgende:
een paar die me te binnen schieten zijn:
TV:
Ren je rot (Martin Brosius)
Stuif es in (Ria Bremer)
Avro's weekend kwis (Fred Oster)
Tita tovernaar (???)
Wie van de drie (Albert Mol, Martine Bijl, Kees Brusse... Presentator Herman Emmink)
En ik was niet weg te branden van de TV als Swiebertje kwam.
Muziek:
Slade
Suzie Quatro
Cloud
Jack Jersey
Jean Michel Jarre
M'n favo glamrock groep van toen.... The Sweet .
Hoezo oud.........
quote:
Hmm, voor mij valt Pearl Jam onder moderne muziek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb er eentje moeten uitleggen "wie" Pearl Jam was.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |