Water als de bron van leven, van ijs naar warmte.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de link tussen een bloem en ijs niet zo goed. En ik vind de kleurstelling ook wat vreemd. De achtergrond kleurt goed bij de bloem, maar qua kleuren zie ik ook niet direct wat hetmet het water/ijs temaken heeft.
Maar dat is slechts mijn nederige mening.
Hier noemen ze dat "stoom" of "waterdamp"quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:18 schreef ..zapper het volgende:
Water als de bron van leven, van ijs naar warmte.
bloem invriezen in een ijsblokje, probleem opgelostquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:24 schreef Elefes het volgende:
Ijsbloemen
Ik denk dat een andere opstelling van de bloem en de ijsblokjes ook wel wat kan verbeteren, nu ligt het zo naast elkaar en vormt het niet echt een geheel als het ware.
Of smeltenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hier noemen ze dat "stoom" of "waterdamp"
Begint je naam toevallig met een S en eindigt ie op A? En Begint die van je vriend met een F? In dat geval ken ik jequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef spippie het volgende:
Hmz... water dus. Laat ik dan ook eens een keertje een gokje wagen.
wat vinden jullie van deze ideeen? nog niet uitgewerkt verder, gaat puur om het idee.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb wel iets gestoeid met bevroren bloemen, maar ik vond het niet mooi. Paar minuten nadat ze buiten de vriezer waren werden ze overigens helemaal bruinquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bloem invriezen in een ijsblokje, probleem opgelost
voor raadsels hebben ze de PM functie uitgevondenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Begint je naam toevallig met een S en eindigt ie op A? En Begint die van je vriend met een F? In dat geval ken ik je
En anders heb je toevallig de nick die zij ook vaak gebruikt
Rustig, ik was nog niet klaar, klikte per ongeluk al op invoeren ipv preview en pm heeft ze nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
voor raadsels hebben ze de PM functie uitgevonden
Laat maar, ik weet het alquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Begint je naam toevallig met een S en eindigt ie op A? En Begint die van je vriend met een F? In dat geval ken ik je
En anders heb je toevallig de nick die zij ook vaak gebruikt
Over de foto's: op deze manier doet het me niet echt veel. Speel wat meet met compositie, het kan best leuk zijn wat meer van de pot te laten zien. Of geef het water wat kleur, dit werkt wat grauw.
Bij de standaard PS regels hoort geen HDR nee, jammer! Voor landschap kan hij misschien nog meedoenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef Astridj0h het volgende:
overigens is het een HDR archief foto, dat leek me persoonlijk een groter probleem...
Een waterhoofd ookquote:
En ik heb hier geleerd dat we voor 66% uit water bestaan.....quote:
najaar 2006quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef pirke het volgende:
[..]
Bij de standaard PS regels hoort geen HDR nee, jammer! Voor landschap kan hij misschien nog meedoen
Archiefwerk is volgens mij minder erg een probleem, nouja, afhankelijk van wanneer hij was dan denk ik. Januari 2007 is iets anders dan juli 1995
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |