Door een signaal te gebruiken wat je digitale input niet overstuurt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe neem je nou teringveel distortion op zonder dat het kut klinkt?
(zonder dat het nog kutter klinkt dan normaal ha-ha)
heel duidelijk, jah. dankje enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Door een signaal te gebruiken wat je digitale input niet overstuurt.
Altijd bereid om te helpenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heel duidelijk, jah. dankje enzo.
Mic voor je cab zetten, en het binnenkomende signaal zo afknijpen dat het niet zo hard (volume-wise) wordt opgenomen dat het gaat clippen, da's wat Litpho bedoelt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heel duidelijk, jah. dankje enzo.
![]()
![]()
maar dan moet je eerst een goeie mic hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mic voor je cab zetten, en het binnenkomende signaal zo afknijpen dat het niet zo hard (volume-wise) wordt opgenomen dat het gaat clippen, da's wat Litpho bedoelt.
Of dat ook je probleem oplost, is vraag twee natuurlijk.
Huur gewoon een oefenruimte, beetje oefenruimte heeft best behoorlijk materiaal staanquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar dan moet je eerst een goeie mic hebben.
het zal iig minder piepen en kraken, maar of het geluid echt beter wordt..
Of modeling software.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar dan moet je eerst een goeie mic hebben.
het zal iig minder piepen en kraken, maar of het geluid echt beter wordt..
Trabant!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
Traband![]()
Mooie bandwagen voor jullie:
[afbeelding]
![]()
het geluid door GuitarRig halen helpt ook idd, en dan alleen de cabs en mics gebruiken voor het geluid. misschien een amp ervoor voor wat meer volume en mogelijkheden en shit.quote:
Hm, dat is misschien weer het paard achter de wagen spannen. Waarom neem je niet gewoon rechtstreeks op uit GuitarRig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het geluid door GuitarRig halen helpt ook idd, en dan alleen de cabs en mics gebruiken voor het geluid. misschien een amp ervoor voor wat meer volume en mogelijkheden en shit.![]()
Ja, dat was dus ook de grapquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
Traband![]()
Mooie bandwagen voor jullie:
[afbeelding]
![]()
HIER IS HET ANTWOORD: http://www.badmuckingfastard.com/sound/slipperman.htmlquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe neem je nou teringveel distortion op zonder dat het kut klinkt?
(zonder dat het nog kutter klinkt dan normaal ha-ha)
graag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
HIER IS HET ANTWOORD: http://www.badmuckingfastard.com/sound/slipperman.html
Dit lijkt een post van een beetje een geflipte gast, maar deze geflipte gast is dus wel verantwoordelijk voor tientallen gouden platen en in recordingland geldt dit stuk tekst als een van de meest waardevolle voor het opnemen van Electrische Gitaren.
Het is een heel stuk om te lezen, als je iets samengevat wil hebben, dan kun wil ik dit wel doen in het studio-apparatuur topic!!
Is het niet je versterker? Is het niet 1 enkel element? Is de bedrading niet ergens los geschoten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef imported_sphinx het volgende:
kan het zijn dat de output van mijn Epi LP ineens heel laag is... issie nu kapot?
ik gok de bedradingquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is het niet je versterker? Is het niet 1 enkel element? Is de bedrading niet ergens los geschoten?
nee, nee, lijkt me de enige optie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is het niet je versterker? Is het niet 1 enkel element? Is de bedrading niet ergens los geschoten?
Tuurlijk kunnen we dat. Als jij nou eens precies vertelt wat er loos is, wat er mis ging, wanneer het gebeurde enzo, dan probeer ik je zo goed mogelijk te helpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, nee, lijkt me de enige optie.
kunnen wij het maken? nou en of!
Het is dat je het op het studiowerk niet altijd door de productie heen kan horen, maar Lukather heeft door de jaren heen best leuke stukjes gespeeld. Zeker live wilde hij nog wel eens losgaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben bezig met een toto cover band op te richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |