Lijkt een beetje op de Ibanez die ik heb gehad.quote:
De duurdere modellen uit die Diamond serie zijn super, spelen heel erg lekker en klinken goed. En dan heb je voor minder dan 1000 euro het duurste model uit de serie, met actieve EMG's. De goedkopere modellen hebben niet zulke goed klinkende elementen. Volgens mij hebben ze trouwens ook allemaal een mensuur van 26,5 inch, hou daar even rekening mee!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn het eigenlijk goeie gitaren over het algemeen
Heb er pas 1 in m'n klauwen gehad en die was supermaar dat kreng kostte dan ook 5000e
![]()
haha vet lache, ik vind deel 4 ook geweldig waar hij over zijn Live stage set-up praat.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:50 schreef piekartz87 het volgende:
lo ik ben beetje nieuw in het gitaristen gedeelte hier op fok.. maar niet met de gitaar zelf.
wat proberen jullie zoal tegenwoordig te spelen? ik ben op het moment bezig met
erotomania van Dream theater.
daar gaat wat tijd inzitten maar ik kom er wel
oh btw.. ubergrappig filmpje van petrucci : http://youtube.com/watch?v=evTTHS9hwvU
bekijk de andere parts ook ff;)
Is dat groter of kleinerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
De duurdere modellen uit die Diamond serie zijn super, spelen heel erg lekker en klinken goed. En dan heb je voor minder dan 1000 euro het duurste model uit de serie, met actieve EMG's. De goedkopere modellen hebben niet zulke goed klinkende elementen. Volgens mij hebben ze trouwens ook allemaal een mensuur van 26,5 inch, hou daar even rekening mee!
Dat is een inch langer dan de meeste Ibanez gitaren bijvoorbeeld, en nog weer een stukje langer dan de mensuur van een Fender of Gibsonquote:
okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is een inch langer dan de meeste Ibanez gitaren bijvoorbeeld, en nog weer een stukje langer dan de mensuur van een Fender of Gibson
Welkomquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef -Flappy- het volgende:
Hoi![]()
Ik speel dus ook gitaar![]()
Heb een Epiphone G-400, SG model.
obviousquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:04 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Komt door mijn charmeoffensief een aantal topics geleden.
Het beginnerstopic is zelfs uit de lijst verdwenen.quote:
Blijft tof inderdaad. Goed voor de podiumskills ook, nu ff wat oefenen met gitaren slopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Net een nieuw optreden geregeld in een klein zaaltje hier ergens
voor 50 man ofzo maar wel tof![]()
Ik heb de hele dat niks anders gedaan dan gitarenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het beginnerstopic is zelfs uit de lijst verdwenen.![]()
Goede dag voor de gitaar trouwens.
lekker strak en puntig man, en zwart ook nog esquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef Jorikjet het volgende:
wat een stront lelijke gitaar
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef Jorikjet het volgende:
wat een stront lelijke gitaar
Dat zegt hij al.quote:
http://classtab.org/lvb_2721.txtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef Blivox het volgende:
Know your roots, ik ben nèt begonnen met het leren van Moonlight Sonata. Ik kan alleen nog geen mooie tab vinden waar de akkoordgrepen ook bij staan. Misschien dat ik ze zelf maar moet opschrijven, Am, Am/G, Am/F, G en F heb ik al voorbij zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |