Dik een uur dus (dit was een upgrade van XP Home)quote:
Teringquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dik een uur dus (dit was een upgrade van XP Home)
Nu moet ik alleen nog een werkende driver voor m'n Nvidia GeForce Go 7600 zien te vinden, want met Standard VGA ziet het er niet echt uit
ik heb zelf nvidia videokaart, en die doet het perfect!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Teringschone install van ultimate duurde hier 30 minuten
![]()
Als het goed is werken de drivers van Nvidia ook op VistaHopen dan maar
![]()
ja, inderdaad, ouwe XP driver installeren en het werkt als een zonnetje (ze zijn alleen niet signed voor Vista)quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Teringschone install van ultimate duurde hier 30 minuten
![]()
Als het goed is werken de drivers van Nvidia ook op VistaHopen dan maar
![]()
Geforce 2 MX!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:16 schreef murp het volgende:
vraag me niet welke kaart ik heb, durf het bijna niet te zeggen
Errrm.... zijn er geen Vista drivers van NVidia?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
ja, inderdaad, ouwe XP driver installeren en het werkt als een zonnetje (ze zijn alleen niet signed voor Vista)
Tuurlijk welquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Errrm.... zijn er geen Vista drivers van NVidia?
http://www.nvidia.com/page/technology_vista_home.htmlquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
nog niet voor de GeForce Go kennelijk, maar XP drivers werken goed hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Errrm.... zijn er geen Vista drivers van NVidia?
Je hebt bèta 14.gifquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het dat de Vista RTM versie allemaal WinBeta logo's tijdens de setup weergeeft? Of heb ik dan toevallig de Vista Beta versie?
Goed bezigquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het dat de Vista RTM versie allemaal WinBeta logo's tijdens de setup weergeeft? Of heb ik dan toevallig de Vista Beta versie?
Je hebt waarschijnlijk een illegale versie gedownload die gereleased is door "winbeta.org". Volgens mij is dat wel de 6.0.6000 versie verder, maar ik vertrouw het nooit als een of andere groep de ISO van een OS gaat zitten aanpassen met eigen logo's enzo..... want wat hebben ze dan nog meer aangepast?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik vertrouw het ook niet, vandaar dat ik even via de MSDN downloader de goeie binnenhaal. Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een illegale versie gedownload die gereleased is door "winbeta.org". Volgens mij is dat wel de 6.0.6000 versie verder, maar ik vertrouw het nooit als een of andere groep de ISO van een OS gaat zitten aanpassen met eigen logo's enzo..... want wat hebben ze dan nog meer aangepast?
Ik had diezelfde ISO trouwens, totdat ik em een paar weken later gewoon legaal van MSDN trok
Waarnaar?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, ik vertrouw het ook niet, vandaar dat ik even via de MSDN downloader de goeie binnenhaal. Ben erg benieuwd!
User Account Control uitzetten. Op je plaatje klikken in het startmenu en het wijst zich vanzelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef Badabingea het volgende:
Hoe kan je uitzetten dat je steeds door moet gaan als je bijv. iets in wilt stellen. Dat de rest eromheen een beetje zwart wordt, want ik kan het maar niet vinden.
Hoe lastig kan 't zijn om die zooi in 1 keer goed binnen te halen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:50 schreef Geqxon het volgende:
Of het allemaal gaat lukken. De vorige keer dat ik hem binnen had gehaald was de ISO maar 2.6 gigabyte groot, terwijl de download 3.3 gigabyte was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |