Net geprobeerd via MA3D en dan krijg ik:quote:
Als je zeker van je zaak bent kan je installen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef arneaux het volgende:
Moet ik 't gaan installeren of wachten?
Gewoon proberen, als je het verneukt mag je het nog een keer proberen, maar zorg wel dat je geen belangrijke dingen nog op dat ding gaat doen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef arneaux het volgende:
Moet ik 't gaan installeren of wachten?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik ben em nog steeds aan het strippen van allerlei meuk, ik merk wel als ie het begeeft...
Iemand al Dual Boot aan de praat gekregen? Dus Windows van meerdere partities? Wil ik wel weten, is niet de bedoeling dat ie m'n huidige install overschrijft...
Waar werk jij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Draait hier nu zelfs in Virtual PC 2007.
Tis niet snel, maar het werkt.
Maar je mag toch wel videokaart upgraden, I presume?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nope, ben je de sjaak.
Mag maar op 1 PC daar heb je key namelijk bij gekocht
ORIGINAL EQUIPMENT MANUFACTURED...
tenzij het reparatie betreft dan moet je ff bellen (wordt door je PC provider gedaan).
Gelukkig is dit veranderd t.o.v de BETA, daar mocht ik alleen m'n huidige XP installatie overschrijven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
XP op C en Vista op D.. werkt allemaal prima![]()
Yep MoBo niet dacht ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef Panick het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel videokaart upgraden, I presume?.
Werkt maar 30 dagen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb hem hier dus liggen, maar wel de gebrande versie. Wat zouden jullie doen? Installeren, of even wachten nog?
Gaat niet werken. Is al disabled.quote:
Als je updates toch uit zet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gaat niet werken. Is al disabled.
As we speak is er GEEN werkende crack voor Vista.
De werkende cracks worden via Update automatisch disabled.
Mijn reactie sloeg niet op jou hoor, ondanks het feit dat ik na je posttequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef Badabingea het volgende:
Wat heeft dit met illegaal te maken? Ik stel een vraag over het uitpakken van een bestand op me hd waar Vista niet opstaat :|
Díe updates komen automatisch binnen en KAN je niet uitzetten.quote:
Google > Vista Codec Packquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke codec kan ik het best installeren om een beetje alles te kunnen bekijken?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gaat niet werken. Is al disabled.
As we speak is er GEEN werkende crack voor Vista.
De werkende cracks worden via Update automatisch disabled.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |