www.rarlabs.comquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Badabingea het volgende:
Iemand een werkende winrar link?
Een "trial" ofzo?
Geïnstalleerd en wel? Waarom gaan ze voor Business edition lopen adverteren met 15 a 20 gig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Vista Ultimate pakt 7.12GB hier, nou nou, wat een randmongolen in een tijd waar je op instapmodelletjes minstens 120GB HD ruimte krijgt.
Zodat je nog 5 a 8GB vrij hebt voor je eigen bestanden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geïnstalleerd en wel? Waarom gaan ze voor Business edition lopen adverteren met 15 a 20 gig?
Ik geloof dat Windows van XP al zo slim was om installatie en SP bestanden op een partitie tijdelijk te zetten waarop de meeste ruimte staat. Ik neem aan dat het hier ook mee gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Zodat je nog 5 a 8GB vrij hebt voor je eigen bestanden?
Omdat er tijdens de install tijdelijke files zijn die nog meer ruimte innemen?
Wie zal het zeggen.
Als je alle andere taalmeuk er niet bijpakt scheelt het al een aantal gig en zeker als je de software weghaalt, maar goed die extra software komt me nog wel handig en nuttig uit meestal dus die laat ik er mooi op staan...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef Geqxon het volgende:
7 gigabyte is netjes, zeer netjes. Dat is dus inclusief alle apps?
OS X is iets van 12-15GB all-in, al heb ik hem gestript tot 8GB (5GB als je de apps niet meetelt).
Precies, dat bedoelde ik met "gestript" (al wou ik er in dit topic niet verder op ingaan). Ik heb voor de missende apps gewoon een OS X DVDtje (kopie) in mijn laptoptas zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je alle andere taalmeuk er niet bijpakt scheelt het al een aantal gig en zeker als je de software weghaalt, maar goed die extra software komt me nog wel handig en nuttig uit meestal dus die laat ik er mooi op staan...
Zoek maar even op vLite.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben dan benieuwd hoever Vista nog te strippen is...
Hier kan ik tenminste wat mee...quote:
Nope, ben je de sjaakquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:14 schreef Panick het volgende:
Klopt het dat je die OEM maar op 1 hardwareconfig mag installen.
Dus bij een zware upgrade ben je de lul? Of zijn ze dan wel zo vriendelijk um alsnog te activeren?.
Bitlocker zit toch alleen in Ultimate versie toch?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef Camplo het volgende:
Kijk trouwens uit met Bitlocker.
Encryptie sleutel kwijt en harde schijf wordt door niks meer gelezen, geen enkel bios, geen flash proggies, geen data recover shit. Kan je hem wegkieperen. Dus encryptie sleutels op paar usb sticks zetten
Windows + TAB = Aero Tabbed Browsing
Windows + CTRL + Tab = Aero Tabbed Browsing in achtergrond laten staan
Alt + TAB = Original Tab mode.
Eh, dat is wel een beetje het idee achter BitLocker ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef Camplo het volgende:
Kijk trouwens uit met Bitlocker.
Encryptie sleutel kwijt en harde schijf wordt door niks meer gelezen, geen enkel bios, geen flash proggies, geen data recover shit. Kan je hem wegkieperen. Dus encryptie sleutels op paar usb sticks zetten
Optioneel volgens mij ook in Business werd mij gisteren door iemand van Microsoft verteld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bitlocker zit toch alleen in Ultimate versie toch?
Zit inderdaad alleen in de Ultimate versie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens de compensation charts wel, volgens de footnotes ook bij Businessquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eensch, had dhr Tonino dat maar geweten. Gehehequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens de compensation charts wel, volgens de footnotes ook bij Business
Wel vreemd, aangezien ik het wel een beetje een Business functie vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |