Mee eens, ze was ook hoogst verbaasd! Eruit?? Moi??quote:Op maandag 19 februari 2007 23:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
Gelukkig is Nnenna eruit! Was eerst één van mn favo?s, maar het arrogedrag met Jade werd iets té! Jammer dat Jade nu nog mooiere foto?s dan andere meiden maakt, want van mij had ze er allang uitgemogen!
Google op antm cycle 6 episode list en ga naar de wikipedia link (sluit verder je ogen voor de zoekresultaten). Daar staat, bovenaan de pagina, een lijst met afleveringen. Scroll niet door naar beneden en hou het daar bij.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan iemand dan tenminste vertellen wáár ik achter de naam van de aflevering van vorige week kan komen
Ah, mijn dank is grootquote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Google op antm cycle 6 episode list en ga naar de wikipedia link (sluit verder je ogen voor de zoekresultaten). Daar staat, bovenaan de pagina, een lijst met afleveringen. Scroll niet door naar beneden en hou het daar bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.12 The Girl Who Walked Through the Ancient City
Afl.: 'The Girl Who is Going to the Moon' is geen elimiatieaflevering, maar een soort compilatie van momenten. Ik weet niet of ze die volgende week alleen gaan uitzenden of dat ze een dubbelaflevering doen met de volgende échte aflevering.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Furonda's oogopslag wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Re het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
wat was het thema dan? seducing an elephant?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, gezien het thema van de fotoshoot (het product) vind ik die van joanie echt geweldig!
vast ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat was het thema dan? seducing an elephant?
Het was vast voor een ontharingscreme ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat was het thema dan? seducing an elephant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who annoy you:
N_GGERS
Dat is ook het eerste dat mij opviel. Moet je die poppefoto ook nog ns terugkijken, daar had ik dat ook al. Is best wel raar. Met dat bijna kale hoofd is ze best vrouwelijk maar met langer haar is het net een drag queenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef Veletta het volgende:
Nnenna lijkt op die 1e foto net een vent![]()
haha jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste dat mij opviel. Moet je die poppefoto ook nog ns terugkijken, daar had ik dat ook al. Is best wel raar. Met dat bijna kale hoofd is ze best vrouwelijk maar met langer haar is het net een drag queen![]()
Vind ik eigenlijk ook, vond haar ontzettend sexy, mooi lijf en ja, die borsten maakte haar nog wel iets sexy-er (hoe schrijf je het) en ik val niet eens op vrouwen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
FOK! lag er gisteren uit, dus ik denk daarom!
stiekem vind ik het toch jammer dat Brooke eruit is, ze had wel iets cuterigs! en grote tieten!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:48 schreef Samson het volgende:
Nnenna na ANTM
[afbeelding]
Oh, nee, het is Rupaul, sorry, die haal ik altijd door elkaar![]()
Jaaaaaa, die ken ik nog! Alleen al bij het lezen van de eerste zin komt het hele liedje weer in m'n hoofd, met achtergrondinstrumentjes en alles er op en eraan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Rupaul
Kennen jullie deze nog?
Supermodel (you better work!)
by rupaul charles, jimmy harry & lawrence thom
you better work ( cover girl )
work it girl ( give a twirl )
do your thing on the runway
work ( supermodel... )
you better work it, girl ( ...of the world )
wet your lips and make love to the camera
work, turn to the left
work, now turn to the right
work, sashay shante
it don’t matter what you wear
they’re checkin’ out your savior faire
and it don’t matter what you do
cause everything looks good on you ...supermodel
you better work ( cover girl )
work it girl ( give a twirl )
do your thing on the runway
work ( supermodel... )
you better work it, girl ( ...of the world )
wet your lips and make love to the camera
work, turn to the left
work, now turn to the right
work, sashay shante
i see your picture everywhere
a million dollar derriere
and when you walked in to the room
you had everybody’s eyes on you ...supermodel
linda=work mama ! naomi=she is fierce ! christy=foxy lady out of sight
cindy=i can feel it ! claudia=sell the garment ! nikki=work the runway, sweetie
i have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
i have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
i have one thing to say ...you better work, bitch !
Mee eens is. Joanie is een zo'n typisch Ralph Lauren model. Sportieve, ingetogen staat haar goed. Vind ik dan in ieder geval...quote:
hahahahhahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:48 schreef Samson het volgende:
Nnenna na ANTM
[afbeelding]
Oh, nee, het is Rupaul, sorry, die haal ik altijd door elkaar![]()
Ik vind juist dat Sara zo een Ralph Lauren / Tommy Hillfiger look heeft. Ze heeft typisch een WASP-uitstralingquote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Mee eens is. Joanie is een zo'n typisch Ralph Lauren model. Sportieve, ingetogen staat haar goed. Vind ik dan in ieder geval...
ik denk dat ze last van d'r spleet heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Samson het volgende:
Tja, wat zou die Danielle nu ineens hebben? Ik vind het wel erg opmerkelijk dat er elke cycle onderhand wel zo'n moment inzit. Iemand die flauwvalt, Tyra die ineens een uitbarsting krijgt, nu iemand het ziekenhuis in![]()
hahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat ze last van d'r spleet heeft
Geweldig! Hoe ze ook de hele tijd benadrukt dat ze niet op Joanie let omdat zij het niet haalt bij haar... yeah right!quote:
En Jay vond Joanie beter dan Jadequote:Op maandag 26 februari 2007 22:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Geweldig! Hoe ze ook de hele tijd benadrukt dat ze niet op Joanie let omdat zij het niet haalt bij haar... yeah right!
Snel terugsturen naar die shopping mall waar ze der vandaan haaldenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
Sara moet er uitjoanie's idee jatten
Vind ik ook. Ze lijkt heel anders te praten dan eerst. Veel onduidelijker ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Praat Joannie nu een beetje raar door haar nieuwe tanden? of had ze dat al?
Lijkt wel of ze lispelt
ze praat wel ineens veel meerquote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze lijkt heel anders te praten dan eerst. Veel onduidelijker ofzo![]()
wordt zaterdags toch altijd herhaaldquote:Op maandag 26 februari 2007 22:41 schreef SEMTEX het volgende:
Kuuuuut. Aflevering gemist vanwege het sporten. En het was niet die compilatieafl. dus?.
Is dat zo? Mooi!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
wordt zaterdags toch altijd herhaald
Jade spreidde haar intellect tentoon....quote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef speknek het volgende:
Olifanten zitten toch in dezelfde familie als de dinosauriers.
Haha, daar moest ik ook aan denken ja!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die vrouw van de dansschool heeft de oude bril van Jamai gerecycled.
Uhm, Joanie was de enige die had bedacht om op de poot van de olifant te gaan staan en daardoor gemakkelijk erop klom.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Ik vond die olifanten zo ontroerendVoorbeen voorzichtig liften om de dames op zijn/haar rug te krijgen
![]()
Joanie heeft nog geen week daarvoor een hele lading kronen in haar mond gekregen en ik kan je uit ervaring vertellen dat dat best pijnlijk is en dat het raar praat. Vergeet niet dat een tandarts iets van 12 uur in haar mond aan het wroeten is geweest en dat blijf je meestal wel even voelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze lijkt heel anders te praten dan eerst. Veel onduidelijker ofzo![]()
Dat vond ik ook!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Opvallend trouwens dat Danielle uitgeput en uitgedroogd is. Er wordt kennelijk niet echt veel op de meiden gelet, terwijl ze wel een moordend schema voor hun kiezen krijgen!
Ik weet dat ze kronen heeft gekregen en ik geloof best dat dat heel pijn doet. Ik vind alleen dat ze nu heel anders praat dan eerst. Vind d'r nu wel mooier, nu ze gewoon kan lachen zonder zich te schamen. Als ze niet wint heeft ze er mooi wel een prachtig gebit aan over gehouden!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
Joanie heeft nog geen week daarvoor een hele lading kronen in haar mond gekregen en ik kan je uit ervaring vertellen dat dat best pijnlijk is en dat het raar praat. Vergeet niet dat een tandarts iets van 12 uur in haar mond aan het wroeten is geweest en dat blijf je meestal wel even voelen.
niet echt veel op de meiden gelet, terwijl ze wel een moordend schema voor hun kiezen krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |