Vind ik ook. Ze lijkt heel anders te praten dan eerst. Veel onduidelijker ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Praat Joannie nu een beetje raar door haar nieuwe tanden? of had ze dat al?
Lijkt wel of ze lispelt
ze praat wel ineens veel meerquote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze lijkt heel anders te praten dan eerst. Veel onduidelijker ofzo![]()
wordt zaterdags toch altijd herhaaldquote:Op maandag 26 februari 2007 22:41 schreef SEMTEX het volgende:
Kuuuuut. Aflevering gemist vanwege het sporten. En het was niet die compilatieafl. dus?.
Is dat zo? Mooi!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
wordt zaterdags toch altijd herhaald
Jade spreidde haar intellect tentoon....quote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef speknek het volgende:
Olifanten zitten toch in dezelfde familie als de dinosauriers.
Haha, daar moest ik ook aan denken ja!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die vrouw van de dansschool heeft de oude bril van Jamai gerecycled.
Uhm, Joanie was de enige die had bedacht om op de poot van de olifant te gaan staan en daardoor gemakkelijk erop klom.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Ik vond die olifanten zo ontroerendVoorbeen voorzichtig liften om de dames op zijn/haar rug te krijgen
![]()
Joanie heeft nog geen week daarvoor een hele lading kronen in haar mond gekregen en ik kan je uit ervaring vertellen dat dat best pijnlijk is en dat het raar praat. Vergeet niet dat een tandarts iets van 12 uur in haar mond aan het wroeten is geweest en dat blijf je meestal wel even voelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze lijkt heel anders te praten dan eerst. Veel onduidelijker ofzo![]()
Dat vond ik ook!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Opvallend trouwens dat Danielle uitgeput en uitgedroogd is. Er wordt kennelijk niet echt veel op de meiden gelet, terwijl ze wel een moordend schema voor hun kiezen krijgen!
Ik weet dat ze kronen heeft gekregen en ik geloof best dat dat heel pijn doet. Ik vind alleen dat ze nu heel anders praat dan eerst. Vind d'r nu wel mooier, nu ze gewoon kan lachen zonder zich te schamen. Als ze niet wint heeft ze er mooi wel een prachtig gebit aan over gehouden!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
Joanie heeft nog geen week daarvoor een hele lading kronen in haar mond gekregen en ik kan je uit ervaring vertellen dat dat best pijnlijk is en dat het raar praat. Vergeet niet dat een tandarts iets van 12 uur in haar mond aan het wroeten is geweest en dat blijf je meestal wel even voelen.
niet echt veel op de meiden gelet, terwijl ze wel een moordend schema voor hun kiezen krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |