Volgens Wikipedia, weet niet of het klopt...quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef DiviFilius het volgende:
Parijs
btw er is toch niet zoiets als de 'oudste' universiteit, tenminste mij is verteld dat er 3 universiteiten claimen de 'oudste' te zijn, maar er van geen enkele een oprichtingsdatum is vastgelegd...
oja da's ook goed mogelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef macondo het volgende:
Bologna?
Volgens Wikipedia correct, opgericht in 1088quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef macondo het volgende:
Bologna?
Leren ze je dat op de Universiteit?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef DiviFilius het volgende:
Dan zal het wel Bolonga zijn, dat is namelijk nr 3 in dat lijstje dat ik op de uni heb geleerd
Misschien allebei een punt? Omdat het overal anders is aangegevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef DiviFilius het volgende:
Dan zal het wel Bolonga zijn, dat is namelijk nr 3 in dat lijstje dat ik op de uni heb geleerd
Bij de opleiding Geschiedenis wel: onstaan vd stad, vorming vd gilden en stichting van universiteitenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Leren ze je dat op de Universiteit?
neuh...punten worden nooit gedeeldquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:05 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Misschien allebei een punt? Omdat het overal anders is aangegeven
Nee want dan kun je Neleos ook een punt voor Oxford gaan geven, laat het maar zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:05 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Misschien allebei een punt? Omdat het overal anders is aangegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |