Precies, en ook Sylvia werkt niet echt meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:00 schreef Black_king het volgende:
De reality mensen krijgen dus steeds meer een rol toebedeeld. Bart is de enige die zich echt verzet....
Kloptquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:14 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies, en ook Sylvia werkt niet echt mee
Patty Brard is on mute here.... Nena is beter te volgen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is pas de 26ste jarig (februari that is)
Ben effe weg die dagquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is pas de 26ste jarig (februari that is)
Ze is er al weken mee bezigquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef Lieve het volgende:
krijgen we nu 1 maand verjaardag van de maffe?
![]()
![]()
Ga je ons uitdagen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de redaktie kloten heeft, doen ze totaal niets aan haar verjaardag. Een taart een champagne en verder NIETS....
Maar dat lef hebben ze niet.
Nee moet je vooral nu gaan roepen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de redaktie kloten heeft, doen ze totaal niets aan haar verjaardag. Een taart een champagne en verder NIETS....
Maar dat lef hebben ze niet.
De regels gelden niet voor jeweetwelquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een uurtje toch maar.
Huub mocht ook drie gasten hebben voor een uurtje.
Hij bedoeld zo'n Turkenbak.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef happyme28 het volgende:
Huub tegen Nena: 'Vet trouwens dat ik met jou over auto's kan praten' en hij praat verder hoe zijn vader de Mercedes had gepimpt'
Je had wel een vooruitziende blik kennelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pfff me waarschuwing kwam net te laat![]()
Ik wil ook wel zien dat jullie haar afschepen met een taartje en champagne. Ik walg echt van dat mens, dat jullie dat nog niet hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |