breek me de bek niet losquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, Friesland is toch veule malen erger
Jewel. Maar als dit hét dingetje is... Tja..quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, history is niks waard. Wat heb jullie
Ja, indeed. Negeer de vraag maar dat jullie niets hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jewel. Maar als dit hét dingetje is... Tja..
Ik kom uit Arnhem....quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, indeed. Negeer de vraag maar dat jullie niets hebben
ze hebben wel trollybussenquote:
truste en have fun morgen danquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:35 schreef -skippybal- het volgende:
Tja![]()
Ik ga roken en dan slapen denk ik. Morgen weer vroeg opEn in de nacht stappen in Utrecht, wie gaat mee?
Zwaai en kus!!
Trustenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:35 schreef -skippybal- het volgende:
Tja![]()
Ik ga roken en dan slapen denk ik. Morgen weer vroeg opEn in de nacht stappen in Utrecht, wie gaat mee?
Zwaai en kus!!
idd wat heb je daar nu aanquote:
Ja sorry, maar als je dan toch ZO onbegrijpelijk gaat praten voor de rest van de wereld, maak er dan een officieele taal van.quote:
Mên das geen taal. Vlgens mij zeggen ze allemaal maar wat en begrijpen ze elkaar niet eensquote:
ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên das geen taal. Vlgens mij zeggen ze allemaal maar wat en begrijpen ze elkaar niet eens![]()
Er is niemand die Drenthe erger vindt dan Friesland, behalve jij. No offence.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je dan toch ZO onbegrijpelijk gaat praten voor de rest van de wereld, maak er dan een officieele taal van.
Voor de rest ben je nog steeds Q_B hoor, met humor enzo, en jij kan er verder ook niets aan doen dat je ouders besloten hebben daar te gaan wonen.
Nogmaals, niets persoonlijks
Non takenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Er is niemand die Drenthe erger vindt dan Friesland, behalve jij. No offence.
ik ga morgen gelijk scheppen halen en daarna beginne met het afgraven van frieslandquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:45 schreef Queen_Bee het volgende:
En daarbij, ze willen zo graag onafhankelijk van ons zijnLaat ze dat vooral doen, en laten wij ze dan vooral nergens hulp bij bieden
Kijken hoelang ze nog van ons af willen zijn
Hier ben ik het dan ook wel mee eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:45 schreef Queen_Bee het volgende:
En daarbij, ze willen zo graag onafhankelijk van ons zijnLaat ze dat vooral doen, en laten wij ze dan vooral nergens hulp bij bieden
Kijken hoelang ze nog van ons af willen zijn
Omgquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Non taken
Fryslan heeft gewoon echt een eigen karakter, die drenthe vast ook wel zal hebben, maar dat karakter merkte ik METEEN bij de friezen en absoluut niet bij de drenthenaren (spelling?).
Voor mij (nogmaals niets persoonlijk) zijn mensen uit drenthe gewoon boeren en mensen uit fryslan boeren met karakter en een speciale diepgang.
Ik kom uit de randstad, alles daarbuiten is vreemd voor mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OmgJij weet blijkbaar niet waar je het over hebt
Im inquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga morgen gelijk scheppen halen en daarna beginne met het afgraven van friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |