Nike SB Zoom Air Regimequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Die zijn echt wel vet, wat voor model is dat?
Hip!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef sefer het volgende:
[afbeelding]
Jammergenoeg nogal een crime om op te lopen, gelukkig is het leuk om ernaar te kijken.
waar ergens?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[afbeelding]
Net besteld op internet. Ik hoop dat ze volgende week toch wel binnen zijn.
Waar is Toto?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef sefer het volgende:
[afbeelding]
Jammergenoeg nogal een crime om op te lopen, gelukkig is het leuk om ernaar te kijken.
www.emmenmode.nlquote:
Thisbe, ik ben heel erg jaloers. Geweldig mooie schoenen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef Thisbe het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag gekocht in blauw suede.![]()
Waar heb je deze gekocht?quote:
jaaquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:33 schreef geefomditkind het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe vans, zitten erg relax!
Maak je toch zelf ff een fotootje? Mits je in het bezit bent van een digicam natuurlijk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef enter het volgende:
Ik heb nieuwe zomerschoenen van Esprit, kan alleen geen foto vinden![]()
Maar ze zijn heel lief![]()
die witte zool lijkt me een beetje overkill? of is het gewoon een beetje vreemde foto?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:58 schreef Bolter het volgende:
Even wat toffe zomerse stappers. besteld:
[afbeelding]
welke zijn dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef Neuroscience het volgende:
[afbeelding]
Lekker schoentje voor in de zomer!![]()
Zijn wel wit maar voor hoe lang...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:39 schreef H-blast het volgende:
[..]
die witte zool lijkt me een beetje overkill? of is het gewoon een beetje vreemde foto?
Kutzooi, ipv aan te bellen (of de bel niet goed in te drukken oid) gooien ze gelijk zo'n briefje in de bus. Kan ik weer tot na het weekend wachten op m'n schoenenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:58 schreef Bolter het volgende:
Even wat toffe zomerse stappers. besteld:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |