Het is toch vrij onmogelijk dat als een compliment te zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed
Ik geil gewoon op je
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is toch vrij onmogelijk dat als een compliment te zien.
Weet ik toch.
Mwaahhhhhquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen
Altijd gezelligquote:
Jawelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stappen? Toch niet in het weekend? Tussen de stadjers.
Mij ook niet. Doe mij de donderdag maarquote:
Yep, hechte club. Best uitzonderlijk welquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef Airelle het volgende:
Zit je nog steeds met die Albertus lui?.
Hechte jaarclub.
Zit je ook in Grunn?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mij ook niet. Doe mij de donderdag maar.
Ik studeer er, ja. Wonen zit in de planning. Al een paar maanden ofzoquote:
Mwah, wat ik zo hoor is Albertus toch vrij hecht (vergeleken met Dizcartes enzo). Vindi's zijn hechter waarschijnlijk, maarja dan heb je verder ook geen leven meerquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Yep, hechte club. Best uitzonderlijk wel![]()
Wat studeer je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik studeer er, ja. Wonen zit in de planning. Al een paar maanden ofzo.
Heb er sowieso nog 2 clubgenoten zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Airelle het volgende:
Waar slaap je dan eik?
Bij mij gaat er hier een sirene afquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Airelle het volgende:
Waar slaap je dan eik?
Bij zo'n halve hetero dus nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Heb er sowieso nog 2 clubgenoten zitten![]()
En nog wat andere adresjes. Ben natuurlijk sowieso welkom in mijn oude huis![]()
KI. Voor meer info, check m'n FoBoquote:
Ik had mijn huiswerk beter moeten doen. Gewoon Kunstmatige Intelligentie dus.quote:
Studierichting Artificial Intelligence @ RUG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |