Snol da pik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef Gezondaar het volgende:
Lopik dans?
Je hebt ons geïnspireerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap hier niet zo veel meer van. Wie is wat en waarom heeft iedereen een andere naam?!
Ik ben Dada, maar die is nog steeds bezig met zijn 48 uurs ban, dus heb ik deze maar geregistreerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap hier niet zo veel meer van. Wie is wat en waarom heeft iedereen een andere naam?!
Je hebt geeneens een foboquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben Dada, maar die is nog steeds bezig met zijn 48 uurs ban, dus heb ik deze maar geregistreerd
Dadaquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben Dada, maar die is nog steeds bezig met zijn 48 uurs ban, dus heb ik deze maar geregistreerd
Zet jij nou maar weer eens gauw jouw geile "aars in Disneyland" foto in je FoBoquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Airelle
Wat neuk jij zoal in Grun?
En ik geilde op Dizers Aziatische vriendinquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef Gezondaar het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Dada/1/25
De melancholie![]()
Toen alles nog pais en vree was![]()
En Dizer nog openlijk geilde op Dada![]()
Dat zal wel niet nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat woord doet mijn heerlijke achterste ook zeker niet terecht![]()
Lijkt mij een normale vraag voor een snobbistisch blondje van het platteland dat nu in de grote stad op kamers zitquote:
Mên, wat heb ik Dizer toen gemistquote:Op 18-07-2004 17:24 schreef Dizer
En trouwens, das pas over anderhalf jaar hoor dat ik voor maanden lang weg ga![]()
Drie onwaarheden. Oh wacht eigenlijk vier.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Lijkt mij een normale vraag voor een snobbistisch blondje van het platteland dat nu in de grote stad op kamers zit
Hij is toch gegaan? Naar de universiteitquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Skliponda het volgende:
[..]
Mên, wat heb ik Dizer toen gemist.
Ik bedoel het goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Drie onwaarheden. Oh wacht eigenlijk vier.
Het is toch vrij onmogelijk dat als een compliment te zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed
Ik geil gewoon op je
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is toch vrij onmogelijk dat als een compliment te zien.
Weet ik toch.
Mwaahhhhhquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen
Altijd gezelligquote:
Jawelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stappen? Toch niet in het weekend? Tussen de stadjers.
Mij ook niet. Doe mij de donderdag maarquote:
Yep, hechte club. Best uitzonderlijk welquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef Airelle het volgende:
Zit je nog steeds met die Albertus lui?.
Hechte jaarclub.
Zit je ook in Grunn?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mij ook niet. Doe mij de donderdag maar.
Ik studeer er, ja. Wonen zit in de planning. Al een paar maanden ofzoquote:
Mwah, wat ik zo hoor is Albertus toch vrij hecht (vergeleken met Dizcartes enzo). Vindi's zijn hechter waarschijnlijk, maarja dan heb je verder ook geen leven meerquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Yep, hechte club. Best uitzonderlijk wel![]()
Wat studeer je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik studeer er, ja. Wonen zit in de planning. Al een paar maanden ofzo.
Heb er sowieso nog 2 clubgenoten zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Airelle het volgende:
Waar slaap je dan eik?
Bij mij gaat er hier een sirene afquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Airelle het volgende:
Waar slaap je dan eik?
Bij zo'n halve hetero dus nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Heb er sowieso nog 2 clubgenoten zitten![]()
En nog wat andere adresjes. Ben natuurlijk sowieso welkom in mijn oude huis![]()
KI. Voor meer info, check m'n FoBoquote:
Ik had mijn huiswerk beter moeten doen. Gewoon Kunstmatige Intelligentie dus.quote:
Studierichting Artificial Intelligence @ RUG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |