Dat was het tofste anagram dat ik kon vindenquote:
Nu ga ik net zo praten als Paltos alquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef Skliponda het volgende:
[..]
Dat was het tofste anagram dat ik kon vinden
Beter had ik Svensational weer terug. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vies ontslaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef Skliponda het volgende:
[..]
Dat was het tofste anagram dat ik kon vinden
kewl, ik had er 2 geloof ik... of 3, of 4, met die kutregen weet je het maar nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Gezondaar het volgende:
Re!!!!!!!!
[..]
Het komt wel van GeenStijl, dus zal wel poep zijn. Maar toch de moeite waard om uit te checken![]()
En ja: ik lees GeenStijl!![]()
![]()
![]()
mja, er waren geen Nederlandse anagramgenerators zo snel te vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vies ontslaan?
Vaat inlossen?
Inlaatvossen?
Kennen wij elkaar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:49 schreef Zinderend. het volgende:
[..]
He, jij hier?Het zou tijd worden!
Lelijke vrouwen huren mij ook in hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je naam doet me aan Telekids denken. En Homo's. Raar hè?
Betalen voor het drankje, betalen voor het hotel, betalen voor het neuken, en dan ook nog eens mailen voor een unbanquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef Skliponda het volgende:
Je moet ook mailen voor een unban, Dada.
Tja, that's how it works!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Betalen voor het drankje, betalen voor het hotel, betalen voor het neuken, en dan ook nog eens mailen voor een unban![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Betalen voor het drankje, betalen voor het hotel, betalen voor het neuken, en dan ook nog eens mailen voor een unban![]()
Heb het nog niet gekekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:08 schreef Skliponda het volgende:
Tja, that's how it works!
Wat vond je van Shou Shouf? Ik vond het wat saai, maar Maryam was weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |