Even een verslagje van mijn kant..
Rond kwart over 5 namen we de trein richting duivendrecht...
Om kwart voor 6 aangekomen zijn we nog even naar de Febo geweest en daarna even naar de mediamarkt..
Toen om half 7 de deuren opengingen, Werden we bij de ingang gefouillerd, Daarna Gelijk een Tourshirt gekocht(25euro!). En ben heb onze jassen naar de garderobe gebracht...
Toen liepen we rustig de zaal in en gingen bij het podium staan om zo de synths te zien...
Ik zag sowieso 1 eminent 310, Een Arpje 2600, Een arpje oddyssey(Volgens mij).. De Moog Liberation, De roland AX, 2! Elka Synthex, 1 Mellotron, 1 Clavia nordlead.. en een Theremin..
Toen de show begon zat ik met open mond te kijken, Die effecten!, Die synth!!, Dat Nummer!!!, JMJ !!!!!!!!!!!!!....
Daarna volgde een heleboel nummers zich snel achter elkaar op..
Chronologie II en 6 vond ik zeer goede nummers..
Equinoxe IV kwam voor mij als een verrasing..
En 2x Oxygene IV had ik helemaaaaaal niet verwacht...
De Theremin solo was vals, De synthesizer solo was nog wel aan te horen, En de accordeon was gewoon goed, Lekker live!!, Alleen jammer van de Laserharp
De man zelf heeft me toch een conditie...
Vooral tijdens de laatse oxygene IV, Alleen maar rennen en springen en mensen opzwepen....
Het was echt FANTASTISH...
Helaas zijn mijn beelden niet echt super geworden(Opzich best scherp, Maartijdens inzoomen is het echt 3x youtube)...
Op de trein om 5 voor half 12 was hey echt saai....
Ik wou nog achter kijken of ik misschien JMJ kon zien of Francis Of Dominique, Maar die gozer waarmee ik was moest weg.... jammer
Dit was mijn verslag...
PS: Ik zat op tribune(Bovenaan) rij 12 stoel 51 en die andere gozer zat op 52...