Geen idee, zoek het uit voor onsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:
Vind je niet dan?
Vind het pas sinds vorig jaar weer natuurlijk over komen.
Tacklist....LOL... niet bijgehouden.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:53 schreef Paul het volgende:
Cool Crash, ik wil een uitgebreider verslag met tracklist
Het concert was in de buurt... dus dat is mooi meegenomen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef Paul het volgende:
OK leuk, maar ga idd ook wel weer als er echt iets nieuws is, of hij moet weer in NL komen dan ga ik sowieso, traditie he.
Hij doet het toch vrijwillig?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af of hij het nog wel leuk vind dat optreden voor een paar honderd man. Hij is 1.5 miljoen gewend geloof ik.
Spelen voor minder is wat (laten we zeggen) persoonlijker.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af of hij het nog wel leuk vind dat optreden voor een paar honderd man. Hij is 1.5 miljoen gewend geloof ik.
Uh.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef Paul het volgende:
Jarre komt naar de AHOY!
http://www.ahoy.nl/ahoy.cfm?action=showcontent&site_id=1&c_id=60&news_id=946
Nou da's toch geen 20 jaar geledenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:34 schreef Klonk het volgende:
Als ik nu zou gaan dan zou dat mijn eerste concert zijn in 20 jaar,Tina Turner in het stadspark in Groningen was mijn laatste concert, 1999 volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |