quote:
OS en er geen belang bij... Ik geloof er helemaal niets van. Wmb kan het nog steeds twee kanten op. Óf OS is écht slim en hij zit ons allemaal een beetje op te naaien door grootheidswaanzin voor te wenden, óf OS heeft écht een probleem. Ik ben er nog niet uit, maar beide zijn wmb vooralsnog geloofwaardig.
Gezien de overdreven zelfverheerlijkende posts in de diverse topics (met dank aan Swets voor het oppoetsen van het prachtige woord 'megalomanie') neig ik naar deur 1. Dit kán je als mens allemaal niet serieus menen. Dit moét bijna wel bedoeld zijn om ons uit de tent te lokken, ten einde OS weer een paar dagen vermaak te schenken. Overigens, if so, dan mankeer je imho ook iets. Kan toch niet nodig zijn om een openbaar platform zo te moeten uitmelken voor je eigen plezier. Magoe; ieder het zijne!
Echter, gezien de kant die zijn carriere lijkt uit te gaan, ga ik misschien toch voor optie 2. Wie de f*ck zet zijn hele carriere op het spel om een stelletje internet-entiteiten en het NOS-journaal een beetje voor de gek te houden. Een wel denkend mens doet dat toch niet. Denk ik...
Weet je wat ook nog kan: OS is helemaal normaal, en ik ben gek
Goed, drie kanten dus...
Wat ik zie is dat de grap, het GROTE dat OS had voorspeld, allemaal niet meer zo erg aankomt bij de lezers. We lijken het allemaal wel best te vinden en OS begint een beetje een karikatuur van zichzelf te worden. En dan nog kunnen er twee dingen: of OS lacht zich rot, óf het dringt werkelijk niet tot hem door.
Tsja... je kunt maar denken dat je iets heel GROOTS op het spoor bent. Je kunt maar denken dat je de verlosser bent. Eens zullen we het weten. Of niet natuurlijk