abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 13:16:17 #201
19194 Oversight
◢◤
pi_45968249
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef Daniel.J het volgende:
Mag ik meedoen?
Mail alle 2e kamerleden die je kunt vinden deze link 10 kamervragen, 150 leden.....

10 vragen, 150 kamerleden, een held die de vragen stelt!
◢◤
  zondag 4 februari 2007 @ 13:25:56 #202
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45968619
Nou, 1/3e deel is reeds geinformeerd, geen dank.

EN KOM VERDOMME NOG AN TOE EENS OP DE THEE!!
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:00:57 #203
167723 sanni
Acima de seu
pi_46034012
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een hoop nieuws weer zeg. Hoe dun kan je een op voorhand weinig indrukwekkend geintje uitsmeren vraag ik me af.

Wat krijgen we nu? OS die met zijn gekopieerde ID over de Route Soleil rijdt en een gendarmerie aanspreekt?

Boooooooooooooring....

[afbeelding]
Hey! vervelio,scheer je weg als het je niet bevalt. Of kan je het beter? Of ben je zo een brave
burger die veilig vanaf de zijlijn alleen maar kritiek op andermans acties kan leveren?
Dit is FOK! plaats waar je weet dat zaken uitvergroot en uitgeperst worden totdat het leeg is.
Dus dit geintje zal nog wel langer dan zijn 15 minutes of fame duren.
ik wacht totdat iSight op La Guardia in NY landt
pi_46062037
hmm na redelijk alles gevolgd te hebben OverSight toch een paar vragen aan je.

Je hebt van te voren precies uitgevogeld wat wel/niet mag enz bij het aanvragen.
Vervolgens ga je naar Londen, komt terug en dan nemen ze je kaart in.

Je zegt nu nog steeds niet te weten op welke gronden de "kaart' gesignaleerd was en werd ingenomen, heb je dat niet kunnen uitzoeken? welke gronden zijn nodig de kaart in te vorderen en word daaraan voldaan?

je bent iemand die tot details gaat toch met het innemen van die kaart niet naar mijn idee, ik zou doorvragen, waarom is mijn kaart gesignaleerd, hoe kan ik niet gesignaleerd zijn en me kaart wel, ik welkom dus me kaart ook etc. ik heb het gevoel dat je niet alles hebt verteld wat er gebeurde op het vliegveld.... vertel eens....

voor de rest hulde geweldig dat iemand die er totaal geen belang bij heeft zoiets doet en het er niet zomaar bij laat zitten, zelfs inzichtelijk kunnen maken onder welke regels je beschermd word door de grondwet

hmm en je moet er toch niet aan denken dat er een joker voor het hek staat in downing street 10 en vervolgens 2 weken later polonium ## word ontdekt en Dhr Blair inmiddels een dodelijke dosis heeft..

Gesignaleerd: the joker, FBI most wanted nr6..
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:40:59 #205
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_46063226
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:31 schreef zaans_boefje het volgende:
geweldig dat iemand die er totaal geen belang bij heeft

OS en er geen belang bij... Ik geloof er helemaal niets van. Wmb kan het nog steeds twee kanten op. Óf OS is écht slim en hij zit ons allemaal een beetje op te naaien door grootheidswaanzin voor te wenden, óf OS heeft écht een probleem. Ik ben er nog niet uit, maar beide zijn wmb vooralsnog geloofwaardig.

Gezien de overdreven zelfverheerlijkende posts in de diverse topics (met dank aan Swets voor het oppoetsen van het prachtige woord 'megalomanie') neig ik naar deur 1. Dit kán je als mens allemaal niet serieus menen. Dit moét bijna wel bedoeld zijn om ons uit de tent te lokken, ten einde OS weer een paar dagen vermaak te schenken. Overigens, if so, dan mankeer je imho ook iets. Kan toch niet nodig zijn om een openbaar platform zo te moeten uitmelken voor je eigen plezier. Magoe; ieder het zijne!

Echter, gezien de kant die zijn carriere lijkt uit te gaan, ga ik misschien toch voor optie 2. Wie de f*ck zet zijn hele carriere op het spel om een stelletje internet-entiteiten en het NOS-journaal een beetje voor de gek te houden. Een wel denkend mens doet dat toch niet. Denk ik...

Weet je wat ook nog kan: OS is helemaal normaal, en ik ben gek

Goed, drie kanten dus...

Wat ik zie is dat de grap, het GROTE dat OS had voorspeld, allemaal niet meer zo erg aankomt bij de lezers. We lijken het allemaal wel best te vinden en OS begint een beetje een karikatuur van zichzelf te worden. En dan nog kunnen er twee dingen: of OS lacht zich rot, óf het dringt werkelijk niet tot hem door.

Tsja... je kunt maar denken dat je iets heel GROOTS op het spoor bent. Je kunt maar denken dat je de verlosser bent. Eens zullen we het weten. Of niet natuurlijk
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 7 februari 2007 @ 02:37:21 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46063924
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:40 schreef ElisaB het volgende:

Wat ik zie is dat de grap, het GROTE dat OS had voorspeld, allemaal niet meer zo erg aankomt bij de lezers. We lijken het allemaal wel best te vinden en OS begint een beetje een karikatuur van zichzelf te worden. En dan nog kunnen er twee dingen: of OS lacht zich rot, óf het dringt werkelijk niet tot hem door.

Tsja... je kunt maar denken dat je iets heel GROOTS op het spoor bent. Je kunt maar denken dat je de verlosser bent. Eens zullen we het weten. Of niet natuurlijk

Tatutatu....binnenkort komen ze hem in van die witte jassen met extra large mouwen stoppen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:50:11 #207
167723 sanni
Acima de seu
pi_46082377
zou het? Ik denk dat gezien zijn zee van tijd als werkloze dat hij zoveel mogelijk
zijn bevindingen tot in lengte van maanden gaat uitproberen. Ben trouwens benieuwt
hoe dat zit als je werkloos bent. Er was toch zoiets als sollicitatieplicht e.d.en
wanneer blijkt dat je je onvoldoende daarvoor inzet je uitkering wordt afgenomen?
  maandag 26 februari 2007 @ 18:38:17 #208
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 26 februari 2007 @ 19:02:03 #209
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46703800
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef sanni het volgende:
zou het? Ik denk dat gezien zijn zee van tijd als werkloze dat hij zoveel mogelijk
zijn bevindingen tot in lengte van maanden gaat uitproberen. Ben trouwens benieuwt
hoe dat zit als je werkloos bent. Er was toch zoiets als sollicitatieplicht e.d.en
wanneer blijkt dat je je onvoldoende daarvoor inzet je uitkering wordt afgenomen?
waar staat dat hij werkloos is dan

aannames of niet?
Neerkomen wel!
  maandag 26 februari 2007 @ 20:01:10 #210
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_46706208
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef Freeflyer het volgende:
waar staat dat hij werkloos is dan

aannames of niet?
Ik dacht niet dat het werkloos heet als je op non-actief bent of ziek thuis zit. Toch
In elk geval werkte OS ten tijde van dit topic niet.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:23:59 #211
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46726104
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik dacht niet dat het werkloos heet als je op non-actief bent of ziek thuis zit. Toch
In elk geval werkte OS ten tijde van dit topic niet.
dat is een ander verhaal
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')