Ben jij dat zelf Sjimz?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Everyone is invited
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:51 schreef bassieVL het volgende:
heb je al een paspport met die foto?
Creatief zeg! Heb je je kop gestoten ofzo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef Blivox het volgende:
[Photoshop] Oversight hakt de park!
Daar de photoshops, hup hup!
Juist, en volgens mij was ik zo'n uur eerder dan die opmerking, ergo: je zet jezelf voor lul.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:06 schreef skiczukie het volgende:
Ownee, iemand zei dat er zo'n topic moest worden geopend dus deed jij het maar.
Oeh, ik schaam me kapot.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:11 schreef Blivox het volgende:
[..]
Juist, en volgens mij was ik zo'n uur eerder dan die opmerking, ergo: je zet jezelf voor lul.
dat zal het zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:19 schreef Viro het volgende:
Gewoon doorgaan OS![]()
![]()
Mensen die klagen dat het saai begint te worden zijn gewoon jaloers![]()
Van alweer 4 pagina's......quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:28 schreef Ringo het volgende:
Stormglastopic.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, ik ben regelmatig naar Frankrijk gegaan met zowel de thalys als de auto ZONDER ID...
'Echt waar Swets?!!?? Stop de persen!!!'
'Ja echt waar, wat ik niet had kunnen doen!!! de macht!!!!'
'Hoe lang heb je dat statement geplanned Swets?'
'Eh... nou 's morgens in de haast en stress mbt een internationale afspraak ben ik eigenlijk gewoon mijn ID vergeten, waarik dan ergens bij Brussel Midi of Lille ofzo achter kwam en ... ach fuck it dacht.'
eh ja... dat was het hele punt dooschquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dat kan iedereen overkomen.
Zelfs mijn zoontje, die met 5 week naar Zwitserland is geweest, zonder dat hij op een paspoort stond.
Niemand heeft erom gevraagd.
Boeiend.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
eh ja... dat was het hele punt doosch
Nog nooit gevlogen zeker? Dit is de safety onboard instructie kaartquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
Wat een slecht negemaakte Boardingpass en ID-kaart...![]()
![]()
![]()
![]()
Briljant.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[afbeelding]
Alberto loop de park te hacken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Bin Laden's cave? ...Hacked!
iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef Drugshond het volgende:
Je had eigenlijk stennis moeten schoppen in Londen.
Een blowtje roken of zo op Downingstreet 10.![]()
En kijken hoe ze dan reageren op die ID. Want die hebben daar nix van meegekregen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Bin Laden's cave? ...Hacked!
Denk je dat het ook evengoed mogelijk is om gewoon met een foto met je haren over je oren een ID aan te vragen, op basis van je levensbeschouwing?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:01 schreef Oversight het volgende:
Herhaling van beelden versterkt de herrinnering.
Overkill of niet, niemand gaat dit snel vergeten, en de volgende keer dat je wordt weggestuurd bij het gemeentehuis, weet je in ieder geval dat het je eigen schuld is.
Je hoeft het namelijk niet te slikken als je het niet eens bent met wat er gezegd wordt, ze spreken namens ONS.
Hoi TerrorHomo, bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij voegt ook werkelijk niks toe he![]()
Goed topic, jammer dat oversight er nog niet in heeft gereageerd...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:23 schreef Timooon het volgende:
[Photoshop] Oversight hakt de park!hilarisch
Je hebt groot gelijk Oversight, ze zouden namens ons moeten spreken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:01 schreef Oversight het volgende:
Je hoeft het namelijk niet te slikken als je het niet eens bent met wat er gezegd wordt, ze spreken namens ONS.
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Goed topic, jammer dat oversight er nog niet in heeft gereageerd...![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk Oversight, ze zouden namens ons moeten spreken.
quote:Helaas heb ik al de ervaring dat dat niet zo is, eigenbelang en macht gaat ze toch echt voor.
quote:Een organisatie zoals deze regering schrikt er niet voor trug om hun eigen wetten te overtreden, regels achteraf te veranderen en fouten met terugwerkende kracht te herstellen.
quote:Eigen verantwoordelijkheid maakt ze niks uit, ze zoeken net zo lang totdat ze iemand hun verandwoordelijkheid in de mik kunnen schuiven, in dit geval de gemeente die letterijk de wet hebben gevolgt.
quote:En de illusie van een demokratie houden ze nog steeds in stand, een keer kiezen in de 4 jaar en onderling afspraken maken over regeren![]()
We hebben geen democratie en hebben het nooit gehad, we hebben een parlementaire democratie en dat is heeeel wat anders.
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef Daniel.J het volgende:
Mag ik meedoen?
Hey! vervelio,scheer je weg als het je niet bevalt. Of kan je het beter? Of ben je zo een bravequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een hoop nieuws weer zeg. Hoe dun kan je een op voorhand weinig indrukwekkend geintje uitsmeren vraag ik me af.
Wat krijgen we nu? OS die met zijn gekopieerde ID over de Route Soleil rijdt en een gendarmerie aanspreekt?
Boooooooooooooring....
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |